Re: Wychodzą - brawo! :-)

Data: 2016-06-25 12:40:09
Temat: Re: Wychodzą - brawo! :-)
Od: LeoTar <L...@w...pl>

glob pisze:
> Kviat

O ileż piękniejszy byłby świat bez bezmózgich tworów takich jak Ty,
ludżmi się zwącymi, wielbiących przemoc i jeszcze mających czelność
uzasadniać jej stosowanie.

> I tu jest przyczyna dlaczego nienawidzą Unii, no są tam pewne normy
> cywilizacyjne, a u nas takich Leo po wsiach mnóstwo, jak pojedzie do
> Angli nagle kryminał, wiec dla takiego Unia jest straszna, zakazuje
> gwałcic dzici i inne wynaturzenia wprost ze wsi, oni nienawidzą
> cywilizacji bo nie potrafią się cywilizowanie zachowywać, ty dziwisz
> się że w Ferdydurkę buraki szczekały z leku przed uczłowieczaniem, no
> szczekają nadal.

Gdyby Unia, ale nie tylko Unia, nie była sama w sobie pojebana to nie
musiała by się uciekać do zakazywania czegokolwiek; nie musiałaby
również zakazywać gwałcenia własnych dzieci przez takich jak na przykład
Twój ulubiony kolega-przykład Fritzl, globie.

Piszesz o Ferdydurke... A czy Ty sam czujesz się już świadomym
Człowiekiem? Gdybyś był to byś tak wściekle nie ujadał, niczym pies
ogrodnika, na to co ja piszę. Gdybyś był myślącym niezależnie
człowiekiem to byś się zastanowił czy nie mam przypadkiem racji. Bo
wrzeszczysz wniebogłosy o patologiach drążących nasze społeczeństwo/a
ale nie chu, chu nie wskazujesz jak problem rozwiązać. A może uważasz,
że to jest dla ludzkości nierozwiązalny problem. Jeżeli tak myślisz to
już dawno, na Twoim miejscu, odpalił bym sobie z guna w łeb. Po co żyć w
ty świecie i tak skazanym na zagładę... ;-)

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud