Wyciskarka wolnoobrotowa

81. Data: 2016-07-22 19:15:40

Temat: Re: Wyciskarka wolnoobrotowa
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 22 Jul 2016 18:37:41 +0200, Animka napisał(a):

> Po jakiemu Wy gadata? :-D

Ja? - po buddyjsku, o drzewie Bodhi:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Drzewo_Bodhi
:-)

82. Data: 2016-07-22 19:22:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 22 Jul 2016 18:59:36 +0200, Animka napisał(a):

> Moj wnuczek od kogoś dostal nocnik. Miał roczek. Posadzilam do na nim z
> ciekawości, czy będzie zwiewał czy nie, a on kochany mój skarb od razu
> wiedział do czego toto służy. Pierwszy raz na oczy nocnik zobaczyl.

Moje obie córcie jeszcze same dobrze nie siedziały, jak brałam je na tzw
podołek, między swoimi udami umieszczając malutki nocniczek, na którym
"siedziały" - i poszło :-) Z korzystaniem z wc też nie było problemu, bo
się im pokazało, do czego służy. To była dla dzieci nobilitacja, że ona już
potrafią tak jak dorośli.
Dziś co drugie dziecko w pampersie zasuwa, bo rodzice nie potrafią go
nauczyć, a i nie chcą, bo im wygodniej pampersy zmieniać, niż nad dzieckiem
popracować...

83. Data: 2016-07-22 19:50:43

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka pisze:

> Że co?

Że poziom szkolnego nauczania od dawna wygląda tragicznie. Zwłaszcza
gdy chodzi o rzeczy elementarne, najprostsze praktyczne kalkulacje
i rachunki konieczne w życiu codziennym.

> Jak korzystałam z czajnika elektrycznego (nie wiem po co mi to było)
> to za prąd placilam o 150 zł więcej.

Za 150 zł można sobie kupić 250 kWh prundu, płacąc po 60 groszy za każdą
kilowatogodzinę. Inaczej mówiąc, 900 tysięcy kilodżuli. A wyrażając to
w brdziej kuchennych (i wygodniejszych w tym przypadku) jednostkach --
nieco ponad 200 tysięcy kilokalorii. Jedną kilokalorią można podgrzać
litr wody o jeden stopień. Zatem te półtorej stówki jak raz starczy na
doprowadzenia do wrzenia dwóch i pół tysiąca litrów wody kranowej. Sześć
tysięcy zagotowań wody na herbatę (względnie kawę). Tak ze sto razy
dziennie (nie wiem po co to było) -- jeśli ten rachunek dwumiesięczny.

--
Jarek

84. Data: 2016-07-22 20:09:47

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dziś co drugie dziecko w pampersie zasuwa, bo rodzice nie potrafią go
> nauczyć, a i nie chcą, bo im wygodniej pampersy zmieniać, niż nad dzieckiem

To drugie to od sąsiadów?

85. Data: 2016-07-22 20:48:37

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-07-22 o 19:22, Ikselka pisze:

> [...]
> Dziś co drugie dziecko w pampersie zasuwa, bo rodzice nie potrafią go
> nauczyć, a i nie chcą, bo im wygodniej pampersy zmieniać, niż nad dzieckiem
Może te dzieci mają jakieś schorzenia i po prostu muszą. Różne sytuacje
bywają.

--
animka

86. Data: 2016-07-22 20:50:14

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dziś co drugie dziecko w pampersie zasuwa, bo rodzice nie potrafią go
> nauczyć, a i nie chcą, bo im wygodniej pampersy zmieniać, niż nad dzieckiem
Tak btw: fajnie to pasuje do tematu "Wyciskarka wolnoobrotowa" :-X

--
animka

87. Data: 2016-07-22 20:56:26

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-07-22 o 19:15, Ikselka pisze:

> Ja? - po buddyjsku, o drzewie Bodhi:
> https://pl.wikipedia.org/wiki/Drzewo_Bodhi
> :-)
"Wierni składają pod drzewem ofiary z twarogu, mleka i perfum takich jak
z drzewa sandałowego czy kamfory".

A niech się drzewo nażre :-(

--
animka

88. Data: 2016-07-22 20:58:40

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tysięcy zagotowań wody na herbatę (względnie kawę). Tak ze sto razy
> dziennie (nie wiem po co to było) -- jeśli ten rachunek dwumiesięczny.

Widocznie u Ciebie nie kantują na prundzie z licznika głównego w piwnicy.
Nie ma to jak mieć swój własny domek.

--
animka

89. Data: 2016-07-22 21:06:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 22 Jul 2016 20:09:47 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2016-07-22 19:22, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> To drugie to od sąsiadów?

Najlepiej to widać na bałtyckiej plaży.

90. Data: 2016-07-22 21:07:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 22 Jul 2016 20:48:37 +0200, Animka napisał(a):

> Może te dzieci mają jakieś schorzenia i po prostu muszą. Różne sytuacje
> bywają.

Nie. Wystarczy pojechac nad jakiekolwiek (i to niekoniecznie polskie) morze
i na plaży poobserwować.

Pieczenie/smażenie na stali nierdzewnej
Trawienie i przyswajanie mleka UHT
Creme au violette