Trawienie i przyswajanie mleka UHT

1. Data: 2016-06-06 14:44:47

Temat: Trawienie i przyswajanie mleka UHT
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

news:qz7cukbc5ejd.pbx9l6jy4b61.dlg@40tude.net...

> Cóż, koagulacja a koagulacja to spora różniczka. Twoje niezrozumienie
> istoty termizacji UHT i w zw. z tym rodzaju przeprowadzonej koagulacji
> jest groteskowe i szkoda tu moich słow - kto chce, ten się dowie,
> wystarczy, jak poczyta o PRZEGRZANYM białku.

Doszkól nas, o kopalnio wiedzy! o koagulacji która powoduje że białko
mleka UHT nie jest trawione i zalega jako gnilna masa w jelitach...
Tu właściwa ku temu grupa - na pl.rec.ogrody już jest śmiesznie bez tego.

2. Data: 2016-06-06 15:49:18

Temat: Re: Trawienie i przyswajanie mleka UHT
Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-06-06 o 14:44, Pszemol pisze:

> Doszkól nas, o kopalnio wiedzy! o koagulacji która powoduje że białko
> mleka UHT nie jest trawione i zalega jako gnilna masa w jelitach...
> Tu właściwa ku temu grupa - na pl.rec.ogrody już jest śmiesznie bez tego.
zalega? w jelitach? jak mam obstrukcję (mleko pijam nadzwyczaj rzadko- w
zasadzie tylko jak jestem na wsi , prosto od krowy, nic się nie dzieje)
wystarczy że wypiję 1/2 mleka UHT i mam za pół godziny jelita
wyczyszczone na glanc! Potem łyżkę fusów ze zbożową kawą typu Anatol i gra!
pozdr
Stefan

3. Data: 2016-06-06 21:29:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 6 Jun 2016 15:49:18 +0200, stefan napisał(a):

> zalega? w jelitach? jak mam obstrukcję (

Nie o KUPIE tu mowa, więc dziękuję, oszczędź zwierzeń.

"(...)Jeżeli nie zaczniemy oczyszczać swoich wnętrzności i nie przestaniemy
zatruwać ich małowartościowym pożywieniem, w fałdach jelit nagromadzi się
osad, który nie tylko zablokuje rzęski jelitowe, ale także - chłonąc wodę -
utworzy przylegającą do jelita warstwę masy kałowej,
która jeszcze bardziej uniemożliwi wchłanianie potrzebnych substancji
odżywczych.

Warstwa fekaliów spowoduje także, że wypróżnienie będzie trudne. Dawki
preparatów przeczyszczających, nawet zwiększone, nie będą skutkować,
ponieważ cząsteczki leku nie przedostaną się przez tę barierę do kosmków
jelitowych i ulegną w całości wydaleniu. Badania osób z takimi problemami
wykazały, że noszą one w swoim jelicie od 6 do 8kg zbędnej masy
kałowej.(...)"

http://www.medonet.pl/zdrowie/wiadomosci/wszystko-co
-powinniscie-wiedziec-o-jelicie-grubym-a-wstydzicie-
sie-zapytac,artykul,1581238.html

4. Data: 2016-06-06 23:24:12

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> kałowej.(...)"
>

> http://www.medonet.pl/zdrowie/wiadomosci/wszystko-co
-powinniscie-wiedziec-o-jelicie-grubym-a-wstydzicie-

Nie doczytałem się tam ani słowa na temat mleka UHT. A Ty?

5. Data: 2016-06-07 00:21:01

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-06-06 o 15:49, stefan pisze:
> wystarczy że wypiję 1/2 mleka UHT i mam za pół godziny jelita
> wyczyszczone na glanc!
Tak samo i ja na dodatek zaczyna mi jakaś woda katar z nosa lecieć i
kicham strasznie, mało co ściany nie popękają.
Jednak bez mleka nie można się obyć. Wczoraj robilam gofry (tym razem
bez jajka), mleko trzeba było dodać. Wyszły smaczne nawet. Nie dałam
drożdży tylko na czubek łyżeczki (ciuteńkę większej łyżeczki) sodę
oczyszczaną.
Do faworków też się chyba daje sodę oczyszczaną? Tak przy okazji pytam.

--
animka

6. Data: 2016-06-07 00:23:29

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-06-06 o 21:29, Ikselka pisze:

> [...]
> jelitowych i ulegną w całości wydaleniu. Badania osób z takimi problemami
> wykazały, że noszą one w swoim jelicie od 6 do 8kg zbędnej masy

Ja po każdej wypitej rano na czczo (bo tak lubię) kawy zaraz lecę ze 2
razy do toalety.

--
animka

7. Data: 2016-06-07 00:29:44

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Animka <a...@t...wp.pl> wrote:

> Ja po każdej wypitej rano na czczo (bo tak lubię) kawy zaraz lecę ze 2
> razy do toalety.

A ta Twoja poranna kawa to z mlekiem czy czarną pijasz?

8. Data: 2016-06-07 11:21:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 7 Jun 2016 00:23:29 +0200, Animka napisał(a):

> Ja po każdej wypitej rano na czczo (bo tak lubię) kawy zaraz lecę ze 2
> razy do toalety.

To te 6-8 kg raz-dwa poleci 33333->

PS. Może jednak wczytaj się uważniej...

9. Data: 2016-06-08 18:36:15

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do faworków też się chyba daje sodę oczyszczaną? Tak przy okazji pytam.

Do ciasta na faworki nie dajesz żadnej hemi.
--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

10. Data: 2016-06-08 18:37:53

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>...w fałdach jelit nagromadzi się
> osad, który nie tylko zablokuje rzęski jelitowe, ....

Pewnie pomyliłaś z glutenem.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Creme au violette