1. Data: 2016-06-15 14:21:45

Temat: Nowa wersja programu dietetycznego Ananas
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na mojej nowej, a właściwie starej stronie

Na mojej nowej, a właściwie starej stronie:

http://ortografia.pev.pl

w zakładce "inne"

Program dietetyczny Ananas , w ortografi tradycyjnej, z
wieloma całkiem nowymi możliwościami:
możliwość wprowadzenia i podliczenia substancji w daniu i wielodniowym
jadłospisie,
oraz wyszukiwanie zaawansowane produktów, pozwalające na sklejanie warunków.
Produkty można wyszukiwać po nazwie, zawartości substancji, a także po
stosunku wybranych substancji do siebie.

Na stronie także:
GdakMini2_99 , czyli
syntezator mowy dla języka polskiego, czytający także cyrylicę,
z dwoma głosami.
Niestety program należy nadal traktować jako zabawkę. Kilka minut używania
programu zaczyna denerwować ze względu na niejednolity dźwięk.
W programie jest możliwość zmiany szybkość mowy, głośności i tonu.
Uwaga ton (wysokość głosu), to nie to samo co szybkość, ani głośność.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)