Wyciszenie podłogi

1. Data: 2004-09-03 11:58:24

Temat: Wyciszenie podłogi
Od: "Fender" <f...@n...lubie.spamu.ists.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mam mieszkanie, którego 2-gi poziom powstał z zaadoptowanej powierzchni
strychowej. Obecnie chcę sobie ten poziom trochę powiększyć. Uzyskałem zgodę
sąsiadki na zajęcie przestrzeni strychowej nad jej mieszkaniem. Pojawił się
tu jednak problem wyciszenia podłogi strychu (sąsiadka boi się, że będzie
słychać kroki i rozmowy, ja natomiast nie chcę słyszeć odgłosów jej łazience
;)). Jak najlepiej/najskuteczniej wyciszyć 15 cm warstwę betonu, w ten
sposób jednak by warstwa izolacyjna nie była zbyt gruba? Czytałem o
styropianie Thermo-D, panelach korkowych itp, jednak nie mogę się zdecydować
na konkretne rozwiązanie. Podłogę finalnie chcę wykończyć wykładziną.

Dzięki za pomysły!

Fender

1. Data: 2004-09-03 13:10:58

Temat: Re: Wyciszenie podłogi
Od: Ormianin <o...@c...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 3 Sep 2004 13:58:24 +0200, na pl.rec.dom, Fender napisał(a):

> [...]
> na konkretne rozwiązanie. Podłogę finalnie chcę wykończyć wykładziną.

A mozesz wylac beton wogole? Moim zdaniem naruszy to konstrukcje nosna...

1. Data: 2004-09-03 13:22:51

Od: "giga" <g...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

To ja sie podlacze...
Niedlugo beda nam klasc panele w przyszlym mieszkaniu. Panele te mamy w
standardzie i na ich rodzaj nie mamy niestety wplywu (jedynie na kolor).
Chcielibysmy jednak jakos zawczasu zadzialac i je w miare mozliwosci
wyciszyc.
Czy jest cos, co moglibysmy kupic i dac do podlozenia pod panele, a co
wyciszyloby je chociaz odrobine? To cos musialoby byc w miare cienkie, aby
nie bylo roznicy poziomow pomiedzy panelami, a lezaca juz terakota.
Jakies sugestie?

--
giga

1. Data: 2004-09-07 08:44:04

Od: "Fender" <f...@n...lubie.spamu.ists.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ormianin" <o...@c...pf.pl> napisał w wiadomości

> A mozesz wylac beton wogole? Moim zdaniem naruszy to konstrukcje nosna...

Nie chodzi o wylewanie betonu - aktualnie podłoga/sufit ma grubość 15 cm i
zdaje się jest zrobiona z betonu.

Pozdrawiam

Fender

Zawiasy do przyklejenia do drzwi ze szkla
okna drewniane - gdzie
sztaluga, d.c.
Ekipa do ukłądania G-K
zmywarka i kuchenka gazowo-elektryczna