Re: Wydatki na cele rehabilitacyjne

Data: 2007-04-17 11:09:07
Temat: Re: Wydatki na cele rehabilitacyjne
Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl>

Użytkownik "tzchmgda" <t...@i...org.pl> napisał w wiadomości
news:003101c7803b$7cdb6f90$

> A ja mysle, ze powinienes Tomku napisac do swojego US pismo z konkretnym
> pytaniem ewentualnie zadzwon. Kazdy US ( kazdy urzednik) interpretuje
przepisy inaczej.

W sumie racja, dla mnie kabina prysznicowa jest zwykłym artykułem AGD, chyba
żeby taka kabina jest specjalnie zaprojektowana i przystosowana dla ON.

Zawsze, dobrze mieć w sprawach spornych zaświadczenie od lekarza np.
ortopedy, rehabilitacji ruchowej o konieczności zakupu takiej kabiny zamiast
wanny.

Pozdr. Piotr