Wydzielina z sutka

1. Data: 2002-05-13 14:52:16

Temat: Wydzielina z sutka
Od: "artilla" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Mam 20 lat. Biore tabletki antykoncepcyjne (Regulon) od 3 miesiecy ale
dodatkowo stosuje prezerwatywy. Kilka dni po miesiaczce kochalam sie bez
prezerwatywy. Obecnie jestem w 9 dniu zazywania Regulonu. Dzisiaj podczas
pieszczot zauwazylam przezroczysta wydzieline z sutkow. W zwiazku z tym mam
pytanie: Czy moze to byc spowodowane braniem tabletek, czy moze objaw
zajscia w ciaze (innych objawow nie mam), a moze cos zupelnie innego?

Za wszelkie informacje dziekuje :)
Pozdrawiam
M.

2. Data: 2002-05-13 15:12:08

Temat: Re: Wydzielina z sutka
Od: Kami <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli bierzesz pigułki regularnie, nie bierzesz innych leków wchodzących
w hormonami w interakcję, nie masz kłopotów żołądkowych jesteś
zabezpieczona przed ciążą i nie musisz używać w tym celu prezerwatyw
(chyba, że używasz ich jako zabezpieczenia przez chorobami).

> [...]
> pytanie: Czy moze to byc spowodowane braniem tabletek, czy
> moze objaw zajscia w ciaze (innych objawow nie mam), a moze

Ciąża IMHO odpada (jeśli spełniasz warunki, które wymieniłam na
początku). Tabletki jako takie też raczej nie są powodem powstania tej
wydzieliny. Takie objawy dają m.in. zaburzenia poziomu prolaktyny w
organizmie, więc proponuję udać się do lekarza, coby to zbadać. Bo
przyczyną zaburzeń poziomu prolaktyny może być zarówno stres, jak i
gruczolak przysadki. Więc należy to wyjaśnić.

--
Kami
____________________________

3. Data: 2002-05-14 08:04:25

Od: Myjk <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Majster -=Kami=- identyfikujacy sie majlem <K...@j...net>
zmontowau w wiadomosci
03.jasien.net

> Kami
> k...@p...net

dlaczego ja sie nie zdziwilem ;)

--
Pozdor
Myjk

4. Data: 2002-05-14 14:04:08

Od: Kami <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Hę?
Bo ja jestem botem, nie? :-P

--
Kami

PSA
szybkie tentno
Re: Vaccumtainer - czy ktos slyszal o czyms takim w Warszawie
Bezbolesne pobieranie krwi
Torbielka opony pajeczej sierpu mozgu.