"Wygaszanie Polski".

21. Data: 2015-06-13 07:39:41

Temat: Re: "Wygaszanie Polski".
Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-11 o 01:50, Ikselka pisze:

> ISBN: 9788375531817
> Rok wydania: 2015
> Waga: 1.105 kg
> Format: 20.50x25.00 cm

Zabrakło ceny - 50zł. Ale żniwa!

22. Data: 2015-06-13 09:20:18

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-06-13 07:39, obywatel cef uprzejmie donosi:

> Zabrakło ceny - 50zł. Ale żniwa!

Prawdziwy Polak Patriota nie kupi przecie byle czego za 4,99 z kosza w
Biedronce.

23. Data: 2015-06-13 11:03:44

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Ktoś mądry widać przewidział, że w społeczeństwie zaczną dominować
> użytkownicy książek - zamiast czytelników :->

Czytelnicy dawno siedzą na Kindlu

J.

www.kontestacja.com

24. Data: 2015-06-13 16:09:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Jun 2015 11:03:44 +0200, krys napisał(a):

> Czytelnicy dawno siedzą na Kindlu

Książka dla mnie - tylko papierowa.

--
XL
Tak zginęli: https://www.youtube.com/watch?v=kAMyBI_x2Xs

25. Data: 2015-06-13 20:35:15

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Książka dla mnie - tylko papierowa.

Dlatego - specjalnie dla Ciebie - ciągle tylko na papierze.

doceń to

26. Data: 2015-06-15 12:19:35

Od: "zhbick" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

l...

> Jeśli jednak wygaśnie, można podeprzeć się fotowoltaiką. Chyba.

Bez względu na to, mógłbyś się zainteresować tematem cięcia cytatów przy
odpowiadaniu na grupach dyskusyjnych.

27. Data: 2015-06-15 12:32:04

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

zhbick pisze:

> Użytkownik "Jarosław Sokołowski" napisał w wiadomości grup
l...

> Bez względu na to, mógłbyś się zainteresować tematem cięcia cytatów przy
> odpowiadaniu na grupach dyskusyjnych.

Kiedyś na ten temat napisałem dłuższe opracowanie. Dawno temu to
było, w ubiegłym wieku jeszcze, ale temat wciąż aktualny. Na pewno
nie zaszkodzi się zapoznać.

--
Jarek

28. Data: 2015-06-15 15:10:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

29. Data: 2015-06-16 14:22:27

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Przesmiewca wrote:

> oczywiscie, ze offtop, tylko co to ma wspolnego z odpowiedzia koguta mistrzu? :)

nie odróżniasz OT od NTG miszczu

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

30. Data: 2015-06-17 09:39:53

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

masti <g...@t...hell> napisał(a):

>nie odróżniasz OT od NTG miszczu

nie zrozumiales pytania?

Furtka i domofon
Cheap Air Jordan XX9 Shoes Air Jordan 29 Shoes wholesale www.FashionLeader.nl
Cheap Air Max 2015 Shoes Air Max Classic BW Shoes Air Max 90 Shoes Air Max 87 LTD Shoes wholesale www.FashionLeader.nl
Zatarła ? sie pompa obiegowa cwu
Bluray Samsung F7500 czy LG BP7300 czy ???