Re: Wyjasnienia i ... [Fwd: proba wlamania].

From: "Marian L" <m...@e...bielsko.pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Wyjasnienia i ... [Fwd: proba wlamania].
Date: Fri, 21 Jan 2000 13:32:51 GMT

Na moje słowa jeden z Mentorów tej grupy dyskusyjnej
Michal 'Orr' Daszkowski napisał(a) w wiadomości: ...
>A więc stało się! ;-) Dnia Thu, 20 Jan 2000 08:36:18 GMT, osoba
podpisująca
>się: Marian L <m...@e...bielsko.pl>, w artykule:

>Jeżeli już wchodzić na drogę prawną, to zawiadomienie
>o przestępstwie powinien złożyć poszkodowany, czyli administrator
>CLAN.

Nie zgadzam się. Clan za to że robi tak dużo na rzecz tej społeczności
ma jeszcze chodzić po sądach, prokuratorach, być narażonym na
straty i jeszcze je świadomie tworzyć ?
Zaczynam rozumieć skąd się bierze znieczulica w społeczeństwie.

>Jeżeli MrFX stwierdzi, że ktoś grzebał na jego maszynie i może
>mieć to związek ze sprawą, wtedy również powinien to zgłosić.

Mr FX - zaraz po otrzymaniu takiej informacji powinien:
Przeprosić ogólnie na liście, przeprosić na priv zaangażowanych,
Dać komunikat że powiadomił prokuratora i się w prokuraturze
awanturować że za wolno to wyjaśniają czym szkodzą społeczności
tej grupy dyskusyjnej.
Ja osobiście dodatkowo potulnie bym znosił uwagi innych no bo
jestem małej wiedzy w tych sprawach ;-((

>Nie, nie, nie... :-))) To jest sprawa pomiędzy administratorem
>CLAN, MrFX, wspomnianą niżej komórką w TPSA [jeżeli włamanie było
>z dialupu] i być może prokuraturą i policją. Osoby trzecie mogą
>co najwyżej służyć swoją wiedzą -- konsultować pewne sprawy itp.

No to różnimy się. CLAN oprócz tego co wyżej napisałem, zostanie
potraktowany na zasadzie firma to niech płaci, Mr FX zostanie
potraktowany że coś w tym musiał maczać palce.

Uważam ponadto że poszkodowani są wszyscy na tej grupie
a więc "Autorytety" tych wszystkich powinni coś dla tych wszystkich
zrobić. W rozwiązywaniu problemów "Autorytety" wzajemne
animozje powinni odłożyć na bok właśnie dla tego że są "Autorytetami".

>Zgadza się.

Jak ja będę rozmawiał z TPSA to mnie wpuszczą w maliny,
z Policją to mnie szczerozłotym :-(( Wy będziecie skuteczni
nie tylko z racji że Was trzech i że jesteście dużej wiedzy
w tej dziedzinie.

>Ja też jestem o tym przekonany. :-)

No to do dzieła, w taki sposób jak ja usiłuję sugerować
albo w jaki kolwiek inny byle skuteczny.

>Chyba w Sieci nie ma takiego ,,rozróżnienia''. Natomiast faktem
>jest, że *wszystkie* tego typu incydenty powinny być wyjaśniane.

No to można zacząć od tego przynoszącego jaskrawe naruszenie
interesów ON.

Z wyrazami należnego szacunku
--
Marian Landowski
http://www.lama.org.pl

PS. Uważam że za dużo już "mielonego" w tej sprawie na grupie.
Sądzę że zaangażowani dla dobra sprawy powinni przejść na priv.