Re: Wyjasnienia i ... [Fwd: proba wlamania].

Data: 2000-01-22 01:03:14
Temat: Re: Wyjasnienia i ... [Fwd: proba wlamania].
Od: Andrzej Abraszewski <a...@c...pl>

Witam !

piszesz "-=Mr.FX=-" :

> [...]
>
> Nieprawda, korzystam od 1.5 roku z callback'u MTL.

Tak wiem. Ciekawostka jest ze pierwszy list na grupe od tego providera
zawieraly zeczenia z okazji Andrzejek :)

> Nie mam dostępu poprzez łącze stałe.

Prawda . Widac to w zrodlach Twoich listow.

Przypominam co pisales (Wed, 19 Jan 2000 21:01:09 +0100)

"czasem mój komputer wisi na sieci po kilkadziesiąt godzin on-line "

Mozna domyslac sie ze po to bys mogl z 'miasta', np od klientow mogl sie
z komputerem domowym komunikowac.

> Poza tym, co rozumiesz pod pojęciem "odpowiednie
> przygotowanie", bo nie rozumiem - wydaje mi się to pojęciem bardzo
> względnym.

Masz racje . Ale pamietam nasza korespondencje w sprawie Twojego
webadminowania na SaSo. Pamietasz co wypisywales ? Dopiero co to sobie
przegladalem. Pisales tez (cytowalem to wiec nie powtarzam sie) ze masz
nikla wiedze nt struktury systemu Windows NT. Powiedz od kiedy jestes na
tej platformie programowej. Pamietam ze pracowales pod Win95 i OE 5 .
Powiedz tez kiedy ostatnio korzystales z komputerow na Mila . Tam
przeciez tez macie Win 9x i OE .

> To jak Andrzeju, Składać wniosek do prokuratury przeciwko
> Microsoftowi?

Widze ze nie czytales Umowy licencyjnej miedzy Toba a Microsoftem.
Wolisz w oryginale czy po Polsku . Moge podeslac. Jest tam taki dzial :
No liability for consequental damages . Poczytaj sobie :)

> Dzięki Bogu Andrzeju, ale także dzięki Łukaszowi - adminowi Clanu.

Tak. Uwazam ze to wielkie szczescie ze Opatrznosc nad nami czuwa. Moze
to dzieki temu ze na CLAN'ie ma przystan (wirualny serwer) i jedna z
parafii . Strzezonego Pab Bog strzeze. ;)

> IMHO zaniedbaniem byłoby, gdybym szastał hasłami, używał tych samych
> haseł do różnych kont itd. - tak się składa, że totalną lammą nie
> jestem i nie miało to miejsca. Tak czy inaczej postaram się zwrócić
> jeszcze większą uwagę na zabezpieczenie swojego komputera.

I To w Tobie lubie. Ze sluchasz starszych a opier ... przyjales z
godnoscia, zrozumieniem i swoista wyrozumialoscia dla surowego
nauczyciela. ;)

> hmm... straszne :-(

Nie mniej, ze wzgledu na to ze strony nie wnosza o ukaranie
prawdopodobnie sad odstapi od wymierzenia kary ;)
Duze znaczenie dla sadu mial fakt wspolpracy oskarzonego z prokuratura i
fakt ze "nie ma tego zlego co by na dobre nie wyszlo". Z sygnalow z
CLAN'u wiem ze prawdopodobnie konto nie zostanie Ci zabrane . Admin
uwaza ze jest w stanie zabezpieczycc sie prze podobnymi atakami. Nie
mniej Ty sam ze swj strony musisz zrobic WSZYSTKO co jest mozliwe by
Twoje zasoby nie ulegly mozliwej przeciez destrukcji. Mam nadziej ze
niedlugo wszystko rozejdzie sie po kosciach a MY bedziemy madrzejsi o
jedno doswiadczenie. jedynie warszawka dala dupy i g ...p z tego bedzie
miala :)

> Jaką winę? Proponuje sądzić również Microsoft! BTW - a myślałem, że
> nie ma zabezpieczeń doskonałych i zawsze ktoś kiedyś znajdzie jakąś
> dziurę...

Jesli boisz sie jezdzic samochodem nie musisz do niego wsiadac. Jesli
nie jestes w stanie zabezpieczyc sie przed wlomami do Twoich zasobow to
NIKT (nawet Microsoft ;) ) nie zmusza Cie byc korzystal z takich
rozwiazan technologicznych. Znam ludzi ktorzy maja do domu doprowadzony
gaz a w domu nie. Wiesz czemu ? Bo raz przezyli wybuch i teraz sie boja.
:(

> [...]
>
> Miejmy nadzieję że, jednak da się wykryć sprawcę - sam chętnie bym mu
> porządnie "dokopał",

Mozesz byc pewien ze bede pierwszym ktory Ci noge na tego h... rozbuja.

> a co do wniosków to właśnie proponuję wszystkim
> włamanie się do mojego komputera (tylko, proszę nic nie niszczyć ani
> nie szukać pliku z hasłami ;-) Proszę o wcześniejszy kontakt na
> w...@t...jest.to

Leee, to co to za frajda. nie wiesz ze najlepsze 'sztuczki' wychodza pod
kolderka, gdy NIC nie widac :)

> W pierszym poście oskarżałeś mnie o to, że to ja byłem włamywaczem :-(

Wiele Twoich madrych slow przekonal mnie ze nim nie byles. Niemniej
dziekujmy jeszcze raz Bogu ze nie bylo szkod (pamietasz o tym 1%
niepewnosci Lukasza wiec jeszcze nie mowmy urrra !) . Ze skonczylo sie
na mniej lub bardziej zasluzonym opeerze i na wielkiej nauce ktora
WSZYSCY uzyskalisy. Jednoczesnie przekonalismy sie ze NASZE zasoby ktore
znajduja sie w rekach firmy CLAN sa bezpieczne i mozemy spac spokojnie
bo tak szef firmy CLAN pan leszek Marazewski jak i administrator Leszel
Michalski dbaja o to wszystko. I to za DARMO. Szanujmy wiec to co nam
dali i dbajmy by juz NIGDY zaden dupek nie podszyl sie pod nas, by nasze
poufne dane byly wlasciwie strzezone.

> Poza tym jak pisałem wyżej, korzystam z dial-up'u.

Na dialupie moge sobie powiesic PCanywhere np i na Twoim kompie pracowac
(Ty tez go musisz miec). Nie wspomne o glupawych terminalach za pomoca
ktorych tez moge sporawo zrobic. Daj mi tylko adres bramki dostepu. :)

Pozdrawiam i wstepnie przepraszam za byc moze zbyt gorne diapazony mojej
reakcji na zdarzenie. Pamietaj jednak ,ze wszystko to bylo pro publico
bono ,a nie jak rozne gluptaki uznaly, by sie na Tobie wyzyc. Wierz mi
ze ja tez mam te kilka dni (i nocy) ciezkich. Popatrz ktora godzina a ja
ciagle cos 'pichce', ciagle tlumacze, ucze, naprawiam, pracuje. Te dupki
z warszawki smacznie spia bo tak naprawde maja nas w dupie. Dla nich
wazna jest sensacyjka by sobie adrenalinke pobic . Dla nich naprawde to
co Ty i ja przezylismy naprawde nie bylo istotne. Oni sobie mogli jaja
robic. Tacy sa . To widoczne jest OD POCZATKU ISTNIENIA GRUPY !!!

Andrzej