Re: Wyjasnienia i ... [Fwd: proba wlamania].

Data: 2000-01-25 09:44:40
Temat: Re: Wyjasnienia i ... [Fwd: proba wlamania].
Od: Marek Monikowski <m...@b...com.pl>

Andrzej Abraszewski wrote:

> Witam !

Heya.

> Mysle ze teraz, po wyjasnieniu przez Pana Marazwskiego pewnych aspektow
> sprawy ,

Cenię Pana Marażewskiego za to co robi i co dla nas oferuje. Wcześniej
nie czytałem tego postu, bo dość ciężko czyta się tak dziwnie
sformatowany mail. Obecnie jestem już po lekturze. Nie jestem w
jakimkolwiek użytkownikiem clan'u i nie znam Pana Marażewskiego. Mimo to
mam kilka uwag...

Konta ON na clanie są za jego pieniądze - to fakt, dzięki mu za to!
Włam z takiego konta jest czymś okropnym - fakt
Jest możliwe (nie piszę 'pewne' tylko 'MOŻLIWE'), że żaden ON (w tym
MrFX) nie jest odpowiedzialny za ten włam - to też fakt!
Pan Marażewski pisze, że taka próba ataku może zniechęcić klientów do
zakładania stron na jego serwerze - odpowiem, że _udana_ próba włamu na
jego serwer z konta zwykłego użytkownika źle świadczyła by o adminie i
koncepcji bezpieczeństwa na tym serwerze. Wtedy prawdopodobnie wielu
klientów przeniosło by się gdzie indziej. Natomiast taka próba wykryta i
"ubita" tylko dobrze świadczy o firmie - mają dobrze zabezpieczony
serwer! Bo z różnego rodzaju atakami administrator musi się po prostu
liczyć i koniec.

Jesze jeden komentarz do tego postu:
Pan Marażewski pisze o "rozmywaniu". Ponieważ zauważam, że to "w jakiej
sprawie MM dyskutuje z AA" też się rozmywa, więc przypomnę:
Po ataku z konta MRFX AA naskoczył strasznie na MRFX jak na bandytę, bo
uznał, że skoro z jego konta był atak, to jest winien. Ja staram się
udowodnić, że MRFX _może_ być winien, ale _nie musi_ i z takim
opluwaniem należało by poczekać na wyjaśnienie sprawy. howgh.

I ostatni:
Myślę, że nikt (A AA w szczególności) nie traktuje mojego dyskutowania
jako osobistych pogrywek w stosunku do Andrzeja.

> jak rowniez nazwanie mnie SPRAWIEDLIWYM, jest wystarczajacym
> dowodem ze NIE MASZ racji (takze A.) i wiesz co w takim wypadku
> powinienes przed publika zrobic ? Oj, przyjdzie Ci swoje trampki zjesc,
> odszczekac albo ...

Ten post jeszcze nie świadczy o tym, że masz rację, Andrzeju.
(Przeczytaj wyżej o co się z Tobą kłócę). Jeśli mnie przekonasz, że
winien mógł być tylko MRFX i słusznie na niego naskoczyłeś, to
przeproszę, zjem trampki i co tam tylko chcesz. Póki co, nadal uważam,
że nie miałeś wtedy wystarczjących dowodów jego winy na takie opluwanie.

> Jesli nie tos gowniarz i idz w slady kolesiow .
> Niemilo Cie bede widzial w swoich watkach.

A co to znaczy "swoich wątkach"? Pierwszy raz słyszę o jakichś
prywatnych wątkach... Grupa dyskusyjna, to grupa dyskusyjna i już -
każdy może sie wypowiedzieć (byle z kulturą :)

> Zastosuje slownictwo Pani Agaty : 'bezczelny jestes'

A właśnie, że nie! Bo nawet jeśli Pani Agata ma 15 lat i bredzi od
rzeczy, to nie wolno jej traktować jak głupiego gnojka, tylko pogejść do
niej grzecznie i spokojnie wyjaśnić co i jak. Nawet gdyby trzeba było
cierpliwie podchodzić do niej grzecznie 10 razy. Takie mam niestety
zdanie na temat rozmów męsko-damskich.

> PS A Pani Agata najpierw sie w moj watek wp ... i swoje niegrzecznym
> tonem, oceny zrobila (jakim prawem !!!) a potem dopiero ja bylem
> niegrzeczny. Slepys Marku ? Jesli tak to niech Ci ktos czyta moje listy
> :(

Ja wciąż nie rozumiem określenia "twój wątek". No, chyba, że chodzi o
priva, ale Tobie nie chodzi o priva...
Jak napisałem wyżej, nawet jak kobieta wchrzania się w Twój wątek (?) i
robi to niezbyt grzecznie, to traktowanie jej jak głupiego ograniczonego
gnojka będzie powodowało mój sprzeciw.
A może to ja mam złe podejście do kobiet, a Ty dobre...

W każdym razie
Marek Monikowski