Re: Wyjscie z/bez meza [cd]

81. Data: 2008-02-05 09:37:49

Temat: Re: Wyjscie z/bez meza [cd]
Od: "Jagna W." <w...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...pl> napisał w wiadomości
news:fo9as3$nm5$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Nic mnie nie ubodło. Zdziwiło tylko, że z ludźmi, z którymi nie widziałaś
> się kilka/kilkanaście a może i więcej lat jesteś "we własnym gronie", a
> mąż jest ogonem z zewnątrz.

Owszem, w tej konkretnej sytuacji on jest "ogonem", a "moim gronem" jest
klasa.
"Nie wiązałam się z mężem po to, żeby z nim chodzić za rączkę, zawsze,
wszędzie i bez względu na okoliczności."

> Ale każdy ma takie życie jakie sobie ułoży. Nic mi do tego...

To po co komentujesz i to w taki dość mało wyrafinowany sposób?

JW

82. Data: 2008-02-05 09:48:33

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jagna W." <w...@o...eu> napisał w wiadomości

> To po co komentujesz i to w taki dość mało wyrafinowany sposób?

Bo to jest otwarta grupa dyskusyjna, na którą każdy może sobie wpaść i
skomentować dowolną rzecz w dowolny sposób. I ja sobie wpadłam i
skomentowałam. Na niepodobające się sposoby są filtry.

Agnieszka

83. Data: 2008-02-05 09:49:43

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jagna W. pisze:

> Jakby Ci tu ...
> A kim jest Lisa Gutowska?

Jest w opisie działu, ale dla nieguglatych:

[...] Ukończyła pedagogikę na Uniwersytecie Warszawskim. Jest
dziennikarką i pisarką. Autorką, między innymi, książek - "Dama się nie
certoli", "Sekretarka z klasą", "Nowy savoir vivre". Od lat pisze
felietony, artykuły dotyczące dobrego zachowania i udziela na ten temat
porad w prasie. Prowadzi też szkolenia i warsztaty. [...]

> Bo wiesz, Alan Barker z New Jersey
> Savoir-Vivre Institute twierdzi coś zupełnie innego i powiem Ci, że
> bardziej odpowiadają mi jego poglądy ;-)

A to poproszę jakis cytacik w temacie...

> Wow, jestem pod wrażeniem!

Takie życie...

Stalker

--
Hania 2004-03-08, Antek 2006-07-07
http://picasaweb.google.pl/AgaTomAlbum

84. Data: 2008-02-05 09:53:24

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jagna W. pisze:

> Użytkownik "Lolalny Lemur" <shure1@nospam_o2.pl> napisał w wiadomości

> A ja uważam za buractwo Twoje postępowanie :)
> Nazwałam to wprawdzie tylko nietaktem, ale skoro Ty piszesz prosto z
> mostu ...

Na szczęście podręcznik do sawuarwiwru zgadza się z moim światopoglądem
na ten temat :)

> No to masz problem (albo i nie ...)

Nie mam. Bo nie spotykam.

> Ja nie tworzę z mężem jednolitej skały i dopuszczam takie ludzkie
> dziwactwa, jak brak czyjegoś uczucia sympatii do mojego męża.

Ja tez dopuszczam. Ale my mamy bardzo podobne poglądy na różne rzeczy
więc z reguły jeśli ktos nie lubi mojego męża to mnie też i na odwrót.
Mieliśmy takiego jednego w kolekcji. Z tym że to bardziej znajomy a nie
kolega. Czasem mój mąż chadzał sobie z nim we dwójkę na piwo, dopóki
kolega przy mnie nie zachował się jak burak (bo razem tez się zdarzało
wyjść). Od tej pory rzadko się widują. Mąż twierdzi że w jego wypadku
pomylił szczerość z chamstwem.

> I tak dalej. Wyobraź sobie, że nikt nie robi z tego problemów. Nie
> wchodzimy sobie po prostu w drogę, jeśli nie ma takiej potrzeby.

I znów chyba współczuc powinnam - my sobie uwielbiamy wchodzić w drogę.

> Z kolei trudno mi wyobrazić sobie wielkie towarzystwo, w którym lubią
> się WSZYSCY. Jeśli takowe posiadasz - szczeerze zazdroszczę albo węszę
> podstęp :)

W dużym? Nie wszyscy się lubią. Czy w związku z tym tych co się nie
lubią powinno się nie zapraszać chociaż inni ich lubią?

> Nie chce mi się już tego tłumaczyć :(

Chyba w tym wypadku powinnaś powiedzieć "przesadziłam" i nie ciągnąć
dalej tematu.

> Jeśli nie możesz tego przeżyć, to zamiast psa wstaw sobie dziecko.

Mniej drastyczne aczkolwiek w dalszym ciągu nietrafione.

LL

--
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych
dzwiekow - niektore przypominaja odglosy

85. Data: 2008-02-05 09:55:35

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jagna W. pisze:

> [...]
>>> http://zyciegwiazd.onet.pl/2710,2663,1307317,1,zapro
szenie_na_kolacje,savoir.html

> Sorki, ale Wy tak na poważnie czy jaja sobie robicie?

Poważnie, Jagna, poważnie. Smutne ale prawdziwe.

LL

86. Data: 2008-02-05 09:58:44

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jagna W. pisze:

> Bo wiesz, Alan Barker z New Jersey
> Savoir-Vivre Institute twierdzi coś zupełnie innego i powiem Ci, że
> bardziej odpowiadają mi jego poglądy ;-)

A słyszałaś, ze w różnych krajach panują różne zwyczaje? Że w niektórych
puszczenie kobiety przodem to straszna gafa? Żyjemy w Polsce i
funkcjonujemy według polskich zwyczajów a nie amerykańskich.
Chociaz na pewno wygodnie znaleźć podręcznik rodem z Indonezji w którym
będzie napisane, że zwyczajowo mężczyzna powinien całowac lewy palec
stopy zony i upierać się że to "przyjęte przez ogół"...

LL

87. Data: 2008-02-05 12:23:25

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> napisał(a):

> Znamy się od 2003 roku, w 2004 przeprowadził się do Warszawy.

Ok. Napisz do mnie w 2014.
Na razie jesteś w euforii podsiadania i znaczysz teren.

--
s i w a
...czytam: Time i Epoca

88. Data: 2008-02-05 12:39:05

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa pisze:

> Ok. Napisz do mnie w 2014.
> Na razie jesteś w euforii podsiadania i znaczysz teren.

LOL

89. Data: 2008-02-05 14:41:24

Od: "Jagna W." <w...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Bo to jest otwarta grupa dyskusyjna, na którą każdy może sobie wpaść i
> skomentować dowolną rzecz w dowolny sposób.

Jeśli tak, to dlaczego w takim razie za chwilę piszesz "nic mi do tego"
Za grosz konsekwencji, o logice nie wspominając :)

JW

90. Data: 2008-02-05 14:42:07

Od: "Jagna W." <w...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> felietony, artykuły dotyczące dobrego zachowania i udziela na ten temat
> porad w prasie. Prowadzi też szkolenia i warsztaty. [...]

No dobrze, ale CO w związku z tym?
Dlaczego poglądy jakiejś jednostkowej kobiety, o której pojęcia nie ma
pewnie połowa ludności w Polsce, miałyby być kluczowe dla reszty
społeczeństwa?

A bezę to jadasz tak jak Kwaśniewska, jak Tuskowa czy jak Kaczyńska? Bo też
mają inne opcje ;-)

JW

Re: Wyjscie z/bez meza
Żadnych kompromisów w sprawach wiary