Wyksztalcenie a powodzenie u kobiet

1. Data: 2003-01-17 16:39:34

Temat: Wyksztalcenie a powodzenie u kobiet
Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam takie pytanie (do kobiet raczej): czy wyksztalcenie osoby, ktora sie kocha
ma duzy wplyw na dalsze powodzenie zwiazku? Tzn. dzisiaj sie dowiedzialem, ze
nie moge byc z dziewczyna, bo "nie mam wyksztalcenia". Zrozumialbym, gdybym
mial kilkadziesiat lat i nie mialbym zadnych perspektyw na dalsza nauke, ale
mam 20 lat, nadal sie ucze i mam zmaiar uczyc sie dalej! Co prawda ma rok do
tylu w stosunku np. do niej, ale w gruncie rzeczy ide do przodu ;) Raz
zawalilem, ale sie poprawilem i idzie mi calkiem niezle. Generalnie chodzi mi o
to, co sadzic o dziewczynie, ktora wydaje taki "wyrok" tak wczesnie?
Dawid

1. Data: 2003-01-17 16:53:29

Temat: Re: Wyksztalcenie a powodzenie u kobiet
Od: Marsel <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

w poprzednim art. <0...@n...onet.pl>,
szanowny kol. a...@o...pl pisze, ze:

> to, co sadzic o dziewczynie, ktora wydaje taki "wyrok" tak wczesnie?

ze szuka odpowiedniego czlowieka na odpowiedni etat.
co w tym niezwyklego? ;-)

--
Marsel

1. Data: 2003-01-17 16:57:03

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> ze szuka odpowiedniego czlowieka na odpowiedni etat.

W takim wieku (-nascie)? Jesli tak, to ustepuje pola ;)
D.

1. Data: 2003-01-17 18:42:40

Od: "Elle" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@o...pl> napisał w wiadomości

Generalnie chodzi mi o
> to, co sadzic o dziewczynie, ktora wydaje taki "wyrok" tak wczesnie?
> Dawid

Mam poważne wątpliwości czy ona Cię w ogóle kocha...
Pozdrawiam :-)
Elle.

1. Data: 2003-01-17 18:56:01

Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Generalnie chodzi mi o
> to, co sadzic o dziewczynie, ktora wydaje taki "wyrok" tak wczesnie?
> Dawid

Myśle, że powinieneś pogadać o tym z jej matką :)))))) Sądze że ona będzie
wiedziała to lepiej od Twojej dziewczyny :)

Pozdrawiam
Vicky

1. Data: 2003-01-17 19:14:20

Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojtek W. napisał w wiadomości news:b09k94$43i$1@news.tpi.pl...

> mój bosze gdzybyscie miały ciała nastolatek a umysły 50 latek .....
> zrozpaczony

Dopiero byłbyś bez szans.

Bacha.

1. Data: 2003-01-17 19:16:51

Od: Wojtek Wójcik <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-01-17 19:23:52

Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtek Wójcik" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> mój bosze gdzybyscie miały ciała nastolatek a umysły 50 latek .....
> zrozpaczony

... to byłbyś szcześliwym starym kawalerem? :)))))))))))

Pozdrawiam
Vicky

1. Data: 2003-01-17 19:49:01

Od: "Joker" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to, co sadzic o dziewczynie, ktora wydaje taki "wyrok" tak wczesnie?
> Dawid

olej ją
ktos kto ocenia czy klasyfikuje ludzi na podstawie wyksztalcenia (tudziez
stanu majatkowego, pochodzenia etc. etc.) nie zasluguje na powazne
traktowanie

==== Pozdrawiam Grzegorz =====
==== http://sirjoker.republika.pl ====

1. Data: 2003-01-17 20:59:01

Od: "enni" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joker" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ktos kto ocenia czy klasyfikuje ludzi na podstawie wyksztalcenia (tudziez
> stanu majatkowego, pochodzenia etc. etc.) nie zasluguje na powazne

Wiesz, jakieś kryteria trzeba przyjąć ;-) Ale generalnie mamy coraz
więcej wykształconych gburów, arogantów, ignorantów, intrygantów
itp. Niestety .

Pozdrawiam serdecznie, enni

Antywojenna imprezka - Total Masal Party
koran ?
Motywacja
R.A.D.
ŚWIATOPOGLĄD DEPRESYJNY -