Re: Wymiana korzysci - co to takiego?

Data: 2002-09-24 14:15:44
Temat: Re: Wymiana korzysci - co to takiego?
Od: "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl>

"Kis Smis" w news:amp6f3$i37$1@news.gazeta.pl...
/.../

> Wspomniałeś o buchalterii, co odebrałem jako zarzut skierowany do mnie.

Och... to jakieś nieporozumienie - powiedziałem że to wszystko jest cudowne
BEZ_jakiejkolwiek_buchalterii czyli _dokładnie tak_, jak Ty to opisywałeś !!

> Ponadto podziwiałem twoje zdolności
> ekwilibrystyczne. Wyobraź sobie człowieka który jednocześnie kopie i
> głaszcze. Musi przecież stac na jednej nodze.

No i znów - nie wiem skąd się to bierze... Ja cały czas, zapewniam Cie, stoję
twardo na obu nogach i jeśłi cokolwiek muszę usciślać, to chyba jest to
skutek uproszczeń komunikatów jakie przesyłam (braku przecinków),
i błędnych oczekiwań interlokutorów, że zostaną zaatakowani. A ja przeciez
nikogo nie atakuję! (Od czasów ostatniej popychanki z Saulem o JeTa i nie tylko).
OK. Dajmy spokój.
Nie jest źle.
:).

> Pozdrówka