Wymysliłam sobie mój nowy wizaż:)

1. Data: 2004-05-03 08:57:42

Temat: Wymysliłam sobie mój nowy wizaż:)
Od: "ŻabCia" <p...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Wymyśliłam sobie,że przy moich jasnobrazowych włosach zrobie sobie czarne
końcowki włosów, oczywiście stałą farbą.Co o tym sadzicie?POmysł wydaje sie
być oryginalny, ale czy wogole bedzie ten czarny kolor widać?Poradcie mi
tez jaka farba miała by fajny czarny kolor i bylaby dosc tania.

.---------------------------------. (O`.._
`---------------------------------' fsc .'_//;,__,/

1. Data: 2004-05-03 09:47:19

Temat: Re: Wymysliłam sobie mój nowy wizaż:)
Od: "Ameretat" <A...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ŻabCia" <p...@w...poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:c751j7$fcd$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> być oryginalny, ale czy wogole bedzie ten czarny kolor widać?Poradcie mi
> tez jaka farba miała by fajny czarny kolor i bylaby dosc tania.

hmm...
nie wiem kto przyniósł tę modę na "niedomyte pędzle"
moim zdaniem to oszpecanie..
pasemka, balejage, ciekawe ścięcie, nawet karbowane tu i tam pasemka wnoszą
cos wesołego na glówkę ale "maczanki"?
jakies to takie mało ciekawe.. i pasuje do "frytek"
bleh..
to moim zdaniem oczywiście :-)
ale każdy niech robi ze swoją główką co mu się podoba...
w końcu to jej właścicielka ma czuć się dobrze..

--
Ameretat

1. Data: 2004-05-03 10:39:11

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo "ŻabCia" <p...@w...poczta.onet.pl>

>Wymy?liłam sobie,że przy moich jasnobrazowych włosach zrobie sobie czarne
>końcowki włosów, oczywi?cie stałš farbš.Co o tym sadzicie?

co do pomysłu (i nie na nowy "wizaż", tylko "image" raczej...) - jak
dla mnie nie jest to dobry pomysł. brązowy i czarny będzie wyglądać
jak dobrze odhodowane odrosty. zasadniczo jestem zdania, że przy takim
sposobie farbowania żaden kolor nie powinien być tym naturalnym, bo
zawsze będzie wyglądać gorzej niż ten uzyskany sztucznie.

poza tym, proponowałabym zmienić kodowanie na mniej egzotyczne.

anek

1. Data: 2004-05-04 10:24:10

Od: "Kruszyna" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ŻabCia <p...@w...poczta.onet.pl> napisał(a):

> Wymyœliłam sobie,że przy moich jasnobrazowych włosach zrobie sobie czarne
> końcowki włosów, oczywiœcie stałš farbš.Co o tym sadzicie?POmysł wydaje sie
> być oryginalny, ale czy wogole bedzie ten czarny kolor widać?Poradcie mi
> tez jaka farba miała by fajny czarny kolor i bylaby dosc tania.

De gustibus non disputandum, ale moim zdaniem, skoro juz pytasz o opinie, to
pomysl jest kiepski. Mi sie strasznie nie podobaja takie rozwiazania jak
przyciemnione same koncowki wlosow. Wyglada to strasznie pretensjonalnie.
Zwlaszcza jesli reszta wlosow jest jasnobrazowa. Jesli juz chcesz zmienic
wizaz, to moze jakis balejazyk?
No, ale jak mowilam, to jest moje zdanie, a o gustibus non i tak dalej.

Krusz.

Cotygodniowe przypomnienie FAQ (2004-05-03)
jasny fluid - jakiej firmy??
Ban Di (wrocław)
niemcy
maseczka z Algami