Wypisz, wymaluj Ender

41. Data: 2010-02-10 12:44:16

Temat: Re: Wypisz, wymaluj Ender
Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie Marchewka <s...@g...pl> tak oto plecie:

> A teraz wszyscy psychopaci tutejsi, kolejnoo odlicz!
>
> Qra, przy okazji... jakoś się dotąd nie mogłam zmusić do obejrzenia
> Zawodowców, teraz mam znakomity powód

Kiepsciuchne IMO. Jak chcesz o prawdziwych psychopatach, to najlepiej
obrazy oparte o zyciorysy seryjnych - np. BTK Strangler czy "kultowy"
juz Ted Bundy. Fabula o najbardziej znanej seryjnej morderczyni Aileen
W.: http://www.mordercy.yoyo.pl/html/wuornos.html
tez jest dobra - "Monster" z rewelacyjna Charlize Theron, trudna do
poznania w roli tytulowej: http://www.imdb.com/title/tt0340855/
Albo dokumentalna seria Most Evil.
I.

42. Data: 2010-02-10 12:55:43

Od: "r e d" <p...@i...gov> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:hku9os$qpm$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> http://www.mordercy.yoyo.pl/html/wuornos.html
> tez jest dobra - "Monster" z rewelacyjna Charlize Theron, trudna do

Ja polecam serię filmików - wywiadów: psychiatra rozmawia z Richardem
Kuklinskim
(pojawią się po wrzuceniu imienia i nazwiska w google)
Nie dla każdego - są drastyczne zdjęcia i szczegółowe opisy.

43. Data: 2010-02-10 12:58:35

Od: "r e d" <p...@i...gov> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
googlegroups.com...

>Z autografem, oczywiscie :-)
... i z elegancko wygrawerowaną na ramce przypowieścią o synu marnotrawnym,
który, jak widać, do domu wrócił ;)

44. Data: 2010-02-10 13:00:24

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Marchewka <s...@g...pl> tak oto plecie:

> Kiepsciuchne IMO.

Może, sama chętnie sprawdzę. Zwłaszcza że pasjami lubię obu tych panów. I
chociażby tylko dla ich paskudnych twarzy sobie obejrzę.

> [...]
> http://www.mordercy.yoyo.pl/html/wuornos.html
> tez jest dobra - "Monster" z rewelacyjna Charlize Theron, trudna do

Albo pamiętniczek swój poczytam, od czasu do czasu spoglądając w lusterko.

Qra, a powyższe pozycje zapisuję w karneciku

45. Data: 2010-02-10 13:04:19

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie Marchewka <s...@g...pl> tak oto plecie:

> Może, sama chętnie sprawdzę. Zwłaszcza że pasjami lubię obu tych panów.
> I chociażby tylko dla ich paskudnych twarzy sobie obejrzę.

Jesli chodzi o ich paskudne twarze, to rzeczywiscie dobrze sa tu
filmowane. Jednak nadal w glowe zachodze, czemu wzieli udzial w tej
produkcji... Ich paniom na waciki brakowalo, cy cus.
I.

46. Data: 2010-02-10 13:27:01

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

> [...]
>
> hmm... dzień w dzień taka jazda, to każdy może mieć w końcu gorszy dzień

> to było trochę męczące, jakby nie patrzeć:

> Ender po prostu jest świetnym, wrażliwym człowiekiem wśród bandy idiotów i
> popaprańców.
> Ci idioci i tak nic miłego czy normalnego nie potrafią powiedzieć, więc
> żeby nie prowokować nieuprzejmych dialogów:

> Jak ktoś jeszcze nie ochłonął po wcześniejszym i coś sie jemu ciśnie, to w
> trosce o pozostałych:

> Jeden coś tam kuma, ale nie za bardzo:

> I chyba już powiedziałeś dość w tym wątku.

Nie pierdol - dawaj obrazki ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

47. Data: 2010-02-10 13:31:04

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Nie pierdol - dawaj obrazki ;)
>
> Na post po zbóju zaprosił
> P.D.
:-))))))))))))), MK

48. Data: 2010-02-10 13:58:24

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Widziałem ten wywiad.
Ten typ to socjopata.

Działał na zimno.
Nie popełniał "błędów".
Był dzięki temu nieuchwytny przez wiele, wiele lat.

Odpowiadasz?
Bez tego nie będę mógł spełnić twojej prośby.
Niestety.

--
CB

49. Data: 2010-02-10 14:41:12

Od: "r e d" <p...@i...gov> szukaj wiadomości tego autora

> Widziałem ten wywiad.
> Ten typ to socjopata.
>
> Działał na zimno.
> Nie popełniał "błędów".
> Był dzięki temu nieuchwytny przez wiele, wiele lat.
>

> Odpowiadasz?
> Bez tego nie będę mógł spełnić twojej prośby.
> Niestety.
Teraz nie mam czasu, nawet nie do końca zrozumiałem, czego oczekujesz.
Ale wrócę do tematu, jak skończę pracę i będę w domu - chyba, że
mi dzieciaki od razu wejdą na głowę.
Jeśli jednak naciskasz na to, bym bawił się w profesjonalnego
psychiatrę i wymieniał, jakie kto ma IMHO zaburzenia w jednym
miejscu - to raczej niechętnie na to pójdę.
Ale muszę się wpierw wczytac w materiały, które podałeś, nie znam ich.

50. Data: 2010-02-10 15:04:04

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczekuję, że wskażesz na psp uosobienia swego własnego alter ego,
wokół których niejako orbitujesz psychomentalnie.

Chodzi mi o poziom twojej samo-świadomości.
Jeśli uznam, że jest wystarczająco wysoki, to zrobię dla ciebie wyjątek
i spełnię twoją prośbę.
[Co prawda byłoby to niesprawiedliwe, ale tym na razie nie ma sensu
się przejmować. ;)]
W innym razie ew. ~zalety nie będą w stanie wystarczająco ~wynagrodzić
mi narażania się na twoje odrażająco chore projekcje i manipulacje
do jakich kompulsywnie uciekasz się w dyskusjach.

Notabene: nie wierzę, że jesteś do tego zdolny, ale oto masz okazję
spróbować mnie zaskoczyć.
Powodzenia. ;)

--

Teraz nie mam czasu, nawet nie do końca zrozumiałem, czego oczekujesz.
Ale wrócę do tematu, jak skończę pracę i będę w domu [...]
muszę się wpierw wczytac w materiały, które podałeś, nie znam ich.

Nawróciłem się Towarzysze;)
prawa zwierzat
Re: Chaos jako wizja świata
Re: w sumie nie wiem jaki dać temat