Wyrok losu?

81. Data: 2010-05-27 08:53:41

Temat: Re: Wyrok losu?
Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Przemysław Dębski <p...@g...pl> tak oto plecie:

> Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> No wqrzyłaś mnie normalnie. Pozwalasz sobie narzucać do kogo Ci nie wolno
> pisać ?

Pozwalam sobie na samokrytykę raz dziennie. Więc albo Dębski poczekaj do
jutra albo nie przeginaj...

Qra

82. Data: 2010-05-27 08:54:24

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Ghost <g...@e...pl> tak oto plecie:

> Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ja na pewno, ale przeciez nie o mnie chodzi.

Ja sobie już wybaczyłam.

Qra, wielce miłosierna

83. Data: 2010-05-27 08:55:51

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Izis napisał(a):
> [...]
bi.googlegroups.com...

> Nu tak ;D
> A wiesz globie?Jakiś czas temu gdzieś w Łodzi(podawali w tv) jakiś
> gościu la ok 40 zaciukał nożem
> dziewczynę lat ok 20pare i wiesz co?
> Od razu pomyślałam, że to pewnie ty - serio - jakoś z niczym innym mi
> się nie kojarzysz ;D
>
> iza

Nie kochanie.... oprócz twojego środowiska istnieją też jeszcze
normalni faceci.:) Tak jak patologiczny pimpuś ciebie przyciąga ta
przeciągają ciebie takie typy, bo twój strach zmieszany jest z
fascynacją i poświęceniem.

84. Data: 2010-05-27 09:01:50

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Przemysław Dębski <p...@g...pl> tak oto plecie:

> Pozwalam sobie na samokrytykę raz dziennie. Więc albo Dębski poczekaj do
> jutra albo nie przeginaj...

No wqrzyłaś mnie normalnie. Pozwalasz sobie narzucać co wolno Ci pozwalac
sobie narzucać?

85. Data: 2010-05-27 09:08:11

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> No wqrzyłaś mnie normalnie. Pozwalasz sobie narzucać co wolno Ci pozwalac
> sobie narzucać?

Pozwalam sobie narzucać coś komuś raz dziennie. Więc albo Ghost poczekaj do
jutra albo nie przeginaj ...

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

86. Data: 2010-05-27 09:35:05

Od: Izis <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Maj, 10:55, glob <r...@g...com> wrote:

> [...]
> normalni faceci.:) Tak jak patologiczny pimpuś ciebie przyciąga ta
> przeciągają ciebie takie typy, bo twój strach zmieszany jest z

Ciapuś zabijako gwałcicielu...mnie LnP nie przyciągał seksualnie i
"sercowo" -- sensu stricte.
Jemu sie udało jakimś cudem (wiem jakim) zagrać kogoś
innego, łącznie z wieloma detalami, które znałam jedynie ja.
Wstrzelił sie tak idealnie w rolę tego kogoś, że aż to nie od pojęcia-
w zasadzie jeszcze nie wyszłam z szoku.
Niemniej owszem LnP imponował mi niegdyś kilkoma zaletami -- to juz
należy
do historii, bynajmniej nie sprzed tygodnia.

izis

87. Data: 2010-05-27 11:47:20

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Izis napisał(a):

> [...]
> należy
> do historii, bynajmniej nie sprzed tygodnia.

Jak to, jest ktoś jeszcze na poziomie pimpusia i on też ci się
podoba.......kobieto to straszne:)

88. Data: 2010-05-27 11:54:29

Od: Panslavista <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lepszy nowy Piotr wrote:

> hmm... ta grupa chyba faktycznie trochę wypacza ludzi.
> Bo już nawet nie w zamian za moją koleżankę poświęciłbym
> ze sto takich poparńców jak ty razem z ich urojonymi bachorami,
> ale za ten tekst, sam bym chętnie ciebie rozjechał.
> A wcześniej takie myśli w ogólne nie przychodziły mi do głowy.
> To jest normalne?
> Bo wydaje mi się chyba trochę niepokojące?
> Piotrek

Przyjedź i stań, masz blisko.

89. Data: 2010-05-27 12:05:42

Od: Izis <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Maj, 13:47, glob <r...@g...com> wrote:

> Jak to, jest ktoś jeszcze na poziomie pimpusia i on też ci się
> podoba.......kobieto to straszne:)

O nie nie nie nie nie nie.... on jest nadnormatywny w każdym calu :)

izis

90. Data: 2010-05-27 12:14:35

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Izis napisał(a):

> O nie nie nie nie nie nie.... on jest nadnormatywny w każdym calu :)
>
> izis
No ja myślę, bo może wkońcu przestaniesz się interesować kalekami
umysłowymi no i fizycznymi, nie ma co ukrywać, wystarczy obejrzeć
gębusie pimpusia, aby w tej materii nie mieć żadnej wątpliwości i
znajdziesz porządnego faceta .:)

ROZDARCIE
PER CLICK
PROSBA O RADE
W trosce o język wolny od wulgaryzmów ...
teoretyzowanie...