Re: Wysiłek/ruch po posiłku

Data: 2007-06-06 17:41:25
Temat: Re: Wysiłek/ruch po posiłku
Od: "Jurek" <m...@o...pl>

Użytkownik "Kuc Adam" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
news:f46nav$hq9$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał
> Jestem pod wrazeniem, niestety tryb mojej pracy nie pozwala sie
> organizmowi ustablizowac ;/ praca 3 zmianowa takze ze czasem sniadanie jem
> o 20 a czasem kolacje o 5 rano ;]

Nie ma znaczenia kiedy człowiek je, czy kolacja o 20-tej czy 2 w nocy...
jeżeli dieta jest prawidłowo zbilansowana.
> Ale generalnie ja musze spac z minimum 10 godzin, a jak nie wypije kawy to
> wogole nie wstane, niewiem myslalem zeby pojsc do jakiegos lekarza, ale
> którego??

Potrzeba 1o godzin snu też wynika z nienajlepszej diety. Im gorsza dieta,
tym organizm potrzebuje więcej czasu na regenerację. Nie podpowiem do
którego lekarza, ponieważ do rzadkości nalezy, że lekarz umie wskazać
prawidłową dietę.

> Jezeli chodzi o zywienie to od 2 tygodni nie jem chleba, ziemniakow, pije
> herbatki zielone zazywam l-carnityne.... nie jem slodyczy i fast foodow. 3
> kG spadło przy rannym wazeniu.

Bardzo dobrze, że zredukowałeś w drastyczny sposób węglowodany, ale
pamiętaj, że musisz je jednak jeść min. 50/70 g na dobę. Ale najważniejsze,
to proporcje miedzy białkiem, tłuszczem i węglowodanami. Jesteś na dobrej
drodze...:)
Pozdrawiam Jurek M.