Wysokie kozaki

1. Data: 2007-06-04 20:18:42

Temat: Wysokie kozaki
Od: "Arkadiusz Mizerski" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja narzeczona 5 lat temu chciała mieć takie wysokie kozaki do kolan -
podobały jej się. Ale w Wawie trudno było coś takiego znaleźć - wszyscy
gadali że niemodne. Tymczasem na Fashion TV były - i to nawet na wielu
pokazach. No to zacząłem szukać po necie i znalazłem w ofercie firmy Brado.
Takie wysokie do kolana (wys. ok. 50 cm), bez suwaka, z niewysokim i
szerokim obcasem (czyli tak jak na zimę być powinno), z zaokrąglonym
nieszpiczastym przodem. Zacząłem tego szukać w Wawie, się zaparłem i
znalazłem. W małym sklepiku w pawilonach przy wiadukcie kolejowym na ul.
Targowej. Była ostatnia para, numer akurat pasował. 250 zł, po negocjacji
220. Moja narzeczona była z tych butów bardzo zadowolona, chodziła już 4
sezony, dzień w dzień. Ponieważ bardzo jej marzną nogi, to ubierała oprócz
grubych rajstop jeszcze skarpetki i było OK. Obecnie tego sklepiku przy
wiadukcie już nie ma, a i firma Brado nie ma w swojej ofercie wysokich
kozaków. Ponieważ te buciki miały już swoje lata, postanowiłem w zeszłym
roku kupić obecnie już mojej żonie nowe kozaki. A ona dała mi kolejne trudne
zadanie: chciała wyższe od tamtych, czyli troszkę nad kolano (tak ok.
60 cm !). Poszukaliśmy w necie jakichś interesujących fasonów. I
znaleźliśmy, coś podobnego na stronie www.jean-gaborit.biz. Moja narzeczona
wymarzyła sobie buty następujące: przody i obcasy podobne jak te poprzednie,
numer większe (żeby grubsza skarpetka wchodziła), suwak w cholewce
ułatwiający zakładanie - ale tylko od podeszwy do wysokości łydki, u góry
żadnych tasiemek, sznurówek, tylko z tyłu cholewka od zgięcia w kolanie do
samej góry rozcięta i w to miejsce wstawiona taka szeroka gumka. Zacząłem
szukać i okazało się, że jedynym rozwiązaniem jest buciarz, czyli szewc.
Wydrukowałem sobie zdjęcia z netu i chodziłem po szewcach. Nie wszyscy
chcieli się podjąć tego szycia. Kilku na Nowym Świecie i w okolicach
zgodziło się, ale cena powaliła mnie z nóg: 1200 - 1800 zł. No to uparcie
szukałem dalej. I znalazłem. Jeden na tyłach Hotelu Sobieski (750 zł), drugi
na Bródnie - cena 600 zł. Rozsądne pieniądze jak za takie wysokie kozaki.
Wybrałem szewca na Bródnie. Zostawiłem mu zdjęcia butów, wymiary nogi mojej
żony i po miesiący były gotowe. Żona przechodziła w nich parę razy tej zimy
(zima była w Wawie dosyć łagodna) i jest z butów zadowolona. A oto kilka
zdjęć: http://arekmiz.friko.pl/Buty.htm

2. Data: 2007-06-04 20:30:07

Temat: Re: Wysokie kozaki
Od: "Księżniczka Telimena \(gsk\)." <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arkadiusz Mizerski" <a...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:f41s32$q0f$1@inews.gazeta.pl...

ale co oCi chodzi?

Teli.

3. Data: 2007-06-04 20:31:03

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arkadiusz Mizerski" <a...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:f41s32$q0f$1@inews.gazeta.pl...
> Moja narzeczona 5 lat temu chciała mieć takie wysokie kozaki do kolan -
> podobały jej się.

Chyba coś Ci się, chłopie, pomyrdało. Chciałeś tu: http://www.blox.pl/html
, prawda?

--
JoP

4. Data: 2007-06-04 21:17:40

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arkadiusz Mizerski" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Moja narzeczona 5 lat temu...

z fetyszami starych butów to NTG chłopino.

Nudno musi mieć kobita - facet lata dla niej po sklepach jak pies za kością,
pewnie samopas jej nie puszcza z zazdrości ;-))
Bosz to kobita co dzień, dzień w dzień przez 4 lata biegająca w tych samych
przepoconych wysokich buciorach to sam mniód, no może z cebulką.

h.

5. Data: 2007-06-05 12:50:40

Od: "niusy.onet.pl" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Te buty są okropne!
W życiu bym czegoś takiego nie założyła! ale na temat gustów się nie
dyskutuje!
Jolka

6. Data: 2007-06-05 21:10:48

Od: "Księżniczka Telimena \(gsk\)." <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Księżniczka Telimena (gsk)." <c...@W...pl> napisał w
wiadomości news:f41sq0$fge$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Arkadiusz Mizerski" <a...@N...gazeta.pl> napisał w
> wiadomości news:f41s32$q0f$1@inews.gazeta.pl...
>
> ale co oCi chodzi?

miało być - o co Ci chodzi?. Chyba muszę przypiłować paznokcie. Ciekawe, czy
nasze wpisy pod postem Pana Arka potęgują jego doznania "fetyszystyczne" :D
Pozdrawiam
Teli.

7. Data: 2007-06-06 04:00:43

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nasze wpisy pod postem Pana Arka potęgują jego doznania "fetyszystyczne" :D

swirow jest duzo. Ten przynajmniej wydaje sie niegroźny.
BTW - buciory jak dla mnie paskudne. Pomieszanie kota w butach z traperkami. I
jeszcze fotografować schodzone buciory, nooo...ciekawe, co na to posłanka
Sobecka ;-)

h.

8. Data: 2007-06-06 05:45:13

Od: Felinity <f...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

W piękny wiosenny poranek dnia Mon, 04 Jun 2007 22:30:07 +0200, istota
zwiewna znana jako Księżniczka Telimena \(gsk\). napisała:

> Użytkownik "Arkadiusz Mizerski" <a...@N...gazeta.pl> napisał w
> wiadomości news:f41s32$q0f$1@inews.gazeta.pl...
>
> ale co oCi chodzi?

Pan się pochwalił, jakie buty lubi, no miejcie serce i odrobinę
empatii ;-)

PS. A buty okropne! :]

--
/ Felinity / GG#5435158 http://felinity.jogger.pl \
//////////// toute la vie avec les fous :) \\\\\\\\\\

9. Data: 2007-06-06 07:11:41

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Księżniczka Telimena \(gsk\). <c...@W...pl> napisał(a):

[chlast]

Rany, przestańcie podkarmiać, bo niebezpieczne. To facet, co nieomal chciał
pozywać za pomówienie go o jadanie na stołówce politechniki:

http://fotoforum.gazeta.pl/72,2,35,55659391,55659391
,0,2.html?v=2

--
JoP

10. Data: 2007-06-06 11:27:46

Od: "Kama" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
chciał
> pozywać za pomówienie go o jadanie na stołówce politechniki:

Rany, częściowo to przeczytałam... ale koleś 0_o
K.

Kraków - gdzie biustonosz do duzych dekoldow w wiekszym rozmiarze?
skóra
Uroda wczoraj i dziś :)
Uroda wczoraj i dziś :)
Braun 360 Complete, czy PHILIPS HQ 7742 Cool Skin