Wytepic pokrzywy

1. Data: 2000-09-12 10:56:47

Temat: Wytepic pokrzywy
Od: "PioTreK" <1...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,
Jak (naturalnie) spowodowac alby pokrzywy prezestaly rosnac. Slyszalem cos
ze ta roslina nie lubi gleby albo o duzym odczynie ???? Ale wlasnie jakim
zasadowym czy kwasowym. Nie chce pryskac jakimis chemicznymi syfami.

pzdr, Piotr

2. Data: 2000-09-13 12:15:25

Temat: Re: Wytepic pokrzywy
Od: "Joanna Bałuszek" <J...@C...Pl> szukaj wiadomości tego autora

>Jak (naturalnie) spowodowac alby pokrzywy prezestaly rosnac. Slyszalem cos
>ze ta roslina nie lubi gleby albo o duzym odczynie ???? Ale wlasnie jakim
>zasadowym czy kwasowym. Nie chce pryskac jakimis chemicznymi syfami.

jesli to jest wzdluz ogrodzenia albo w ziemi ktora jest w miare miekka (np.
pokrzywy wyrastajacej z darni trawnika tak nie usuniesz) to polej ziemie
bardzo obficie woda (z weza), poczekaj (1h), ubierz rekawice (zeby Cie nie
poparzylo) i wyciagnij pokrzywy z ziemi. Przy wyciaganiu musisz uwazac zeby
nie szarpac za pokrzywy bo sie pourywaja tylko spokojnie i ze stala sila
ciagnac. Ja tak usunelam wszystkie. Moje pokrzywy mialy korzenie dlugie na
okolo 2m i polozone raczej plasko i nie gleboko (do 30cm) i wszystkie bardzo
ladnie i szybko daly sie wyciagnac, a co najwazniejsze nie odrosly.
aska

3. Data: 2000-09-13 17:36:46

Od: Marek Olejniczak <m...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Bałuszek wrote:

> [...]

Dlaczego chcesz wytepic pokrzywy? Sa zdrowe a na wiosne mozna z nich
zrobic wspaniala salatke :)

Pozdrawiam,

Marek

Zywopłot