Zywopłot

1. Data: 2000-09-12 10:39:22

Temat: Zywopłot
Od: "Grzegorz" <b...@m...atr.bydgoszcz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie drzewka najlepiej nadają się na żywopłot?
Interesują mnie przede wszystkim iglaki, stosunkowo szybko rosnące.

2. Data: 2000-09-13 05:58:28

Temat: Re: Zywopłot
Od: "Basia" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przede wszystkim tuje, radze sprobowac odm. Smaragd lub Brabant. Jezeli nie
lubisz tui to swietny jest cis posredni Hicksii. Nie radzilabym probowac z
cyprysikami bo wymarzaja. Mozna tez probowac swierka - na zywoplot ciety
swierk pospolity, na nieformowany szpaler swierk serbski

Użytkownik "Grzegorz" <b...@m...atr.bydgoszcz.pl> napisał w wiadomości
> Jakie drzewka najlepiej nadają się na żywopłot?
> Interesują mnie przede wszystkim iglaki, stosunkowo szybko rosnące.

to ja przepraszam...
Projekt płotu
Re:Gdzie kupićnamnażarkę?
piła spalinowa