Re: Wytyczne APA sprawie psychoterapii klientow homoseksualnych i biseksualnych

1. Data: 2002-08-08 15:34:16

Temat: Re: Wytyczne APA sprawie psychoterapii klientow homoseksualnych i biseksualnych
Od: "mal" <m...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Chodzilo mi o to zeby pomyslec o tych braciach i siostrach, ktore moze
chcialy by zmienic swoja sytuacje i czuc to co wiekszosc. Niestety nie moga
podjac stosownej terapi z tego wzgledu ze przeciez nie sa chore."

Piszesz takie mądre rzeczy i podkreślasz swoją otwartość na argumenty innych
rozmówców nie barykadując się za agresywnym nastawieniem homofobów, że
postanowiłam zadać Ci kilka pytań by poznać właśnie Twoje zdanie.

Dlatego, że Tobie (przedstawicielowi większości) nie staje na widok osobnika
tej samej płci poprawny jest wniosek - homoseksualizm to choroba ? (Jak juz
wspomniałeś zdanie WHO się nie liczy bo robią na tym kase)

Czy biseksualizm delfinów jest następstwem hormonalnych zaburzeń ?

Czy partenogeneza (przywry, nicienie, niektóre stawonogi i kręgowce) jest
wynikiem traumatycznych przeżyć (czytaj ewolucji) ?

Czy rozmnażanie się przez pączkowanie (ale odchył!) powinno być zabronione ?

Gdzie mam skierować na leczenie gatunki hermafrodytyczne nie akceptujące
bycia w mniejszości ?

Dlaczego Matka Natura musiała popełnić tyle błędów by wreszcie stworzyć
ideał - heteroseksualnego HOMO :) SAPIENS !?!

A teraz na poważnie.
BŁAGAM ! POWIEDZ MI DLACZEGO HOMOSEKSUALIZM JEST CHOROBĄ.
"Choroba - reakcja dynamiczna ustroju na działanie czynnika chorobotwórczego;
wyraża się zaburzeniami we współoddziaływaniu narządów i tkanek."
"Choroba psychiczna - termin zbiorczy obejmujący wszelkie zaburzenia
psychiczne, tj. psychozy, zespoły psychoorganiczne i zaburzenia osobowości"
(homoseksualizmu coś tu nie widzę)

1. Data: 2002-08-09 05:18:32

Od: "Little Dorrit" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mal" <m...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:aiu31o$3ht$1@news.gazeta.pl...

> "Choroba psychiczna - termin zbiorczy obejmujący wszelkie zaburzenia
> psychiczne, tj. psychozy, zespoły psychoorganiczne i zaburzenia
osobowości"
> (homoseksualizmu coś tu nie widzę)

A ja chciałabym poznać źródło Twojej definicji choroby psychicznej.
Jarmark?
Dorrit

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2002-08-09 06:16:34

Od: "Małgorzata Knapik" <m...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Little Dorrit <z...@c...pl> napisał(a):

> [...]
> osobowości"
>

> A ja chciałabym poznać źródło Twojej definicji choroby psychicznej.

Psychiatria
Podręcznik dla studentów medycyny
Pod redakcją Adama Bilikiewicza i Włodzimierza Strzyżewskiego
Warszawa 1992 Państwowy Zakład Wydawnictw Lekarskich
Lepiej ?
Czy definicję mogą wyczerpać trzy linijki tekstu ? Kobieto opanuj sie !
Jarmark ... no chyba tam się najlepiej czujesz.

1. Data: 2002-08-09 07:42:48

Od: "Salome" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Little Dorrit" <z...@c...pl> napisał w wiadomości

> osobowości"
>

> A ja chciałabym poznać źródło Twojej definicji choroby psychicznej.
> Jarmark?

Doritt- rozwaz powaznie moja propozycje...Ty potrzebujesz elektrowstrzasow.
Naprawde. Moze zaczelabys byc szczesliwa, gdyby ktos wyleczyl Cie z psychozy
maniakalno- depresyjnej....

Stroskana
Salome

--
http://www.monikacichocka.tpi.pl/

1. Data: 2002-08-09 11:12:54

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata Knapik:
> Psychiatria
> Podręcznik dla studentów medycyny

Co nie zmienia faktu ze czesc seksuologow uwaza homoseksualizm
za dewiacje seksualna (podobnie jak np pedofilie).

Wielu seksuologow przyjmuje jednoczesnie ze stosunki analne nie
sa w zadnym razie naturalna forma kontaktow seksualnych i w zwiazku
z tym np utwierdza kobiety w intuicyjnym przekonaniu iz _nie_istnieja_
_zadne_powody_ dla ktorych _maja_obowiazek_ one przystawac
na takie wymagania ze strony mezczyzn.

Dla Ciebie rozumiem jest to przyklad myslenia rodem z XIX wieku?
No bo wiadomo zwlaszcza dla wszystkich 'nie-zacofanych': teraz
w 'nowoczesnych' ksiazkach 'madrzy' autorzy twierdza ze seks
analny jest tak samo 'fajny' i 'normalny' jak 'nie-nowowczesny' seks
konwencjonalny, tak?

OK, ciebie 'dziwi' traktowanie z kolei homoseksualizmu jako patologii
przez czesc psychologow.
Ale czy nie wydaje Ci sie ani troche logiczne? :)
Ogolnie u osob o orientacji homoseksualnej istnieja pewne istotne,
obiektywne uwarunkowania, ktore w _roznych_ plaszczyznach na
gruncie nauki, przez _czesc_ konkretnego srodowiska, sa traktowane
jako powiedzmy ogolnie nienormalny margines wlasciwosci lub przejawow
aktywnosci ludzkiej.

Oczywiscie mozesz sie opowiadac za opiniami tej czesci srodowiska
w konkretnej dziedzinie ktora wydaje sie byc bardziej liberalna... i w
ogole,
a nawet usilowac wykazac ze to Ty masz racje a ktos jest w bledzie,
ale bez przesady. :]

Czarek

1. Data: 2002-08-09 11:27:12

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Salome:
> Doritt- rozwaz powaznie moja propozycje...Ty potrzebujesz
> elektrowstrzasow. Naprawde. Moze zaczelabys byc szczesliwa,
> gdyby ktos wyleczyl Cie z psychozy maniakalno- depresyjnej....
>
> Stroskana

Stroskana,

Z przyjemnoscia informuje Ciebie [i innych] ze za ten juz kolejny
'blyskotliwy' popis otrzymalas ode mnie skromnego PLONK-a. :)

PS: w 'kolejce' dostrzegam m.in. niejaka Tracy, ktora rowniez
chyba traci kompletnie rozum. :]

Zycze zdrowia,
Czarek

1. Data: 2002-08-09 12:32:16

Od: "Salome" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> napisał w wiadomości
> [...]
> 'blyskotliwy' popis otrzymalas ode mnie skromnego PLONK-a. :)
>
> PS: w 'kolejce' dostrzegam m.in. niejaka Tracy, ktora rowniez

To plonkuj. I nie pisz tego do mnie, bo wtedy PLONK traci sens:)))))
Pa!
Salome

--
http://www.monikacichocka.tpi.pl/

1. Data: 2002-08-09 13:53:36

Temat: Kobieta wyzwolona :> Odp: Wytyczne APA
Od: "Melisa" <melisa@priv1./WYYYTIJ/onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> z tym np utwierdza kobiety w intuicyjnym przekonaniu iz _nie_istnieja_
> _zadne_powody_ dla ktorych _maja_obowiazek_ one przystawac

Hahaha, a to dobre. Na-pra-wde kobiety nie maja obowiazku zgadzac sie na
wymaganie seksu analego przez mezczyzne??? ;> I to akurat w zwiazku z tym,
ze niektorzy seksulogowie mowia o nienaturalnosci?
No to jestesmy uratowane! ;)
A na "naturalne" formy seksualne kobiety maja obowiazek sie godzic?

Melisa :)

1. Data: 2002-08-09 15:37:45

Temat: Re: Kobieta wyzwolona :> Odp: Wytyczne APA
Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Melisa:
> A na "naturalne" formy seksualne kobiety maja obowiazek sie godzic?

Jesli pozostaja w zwiazku to nie ma z tym problemu... :)))

Obszarem zainteresowan seksuologii sa zwiazki typu k-m (przynajmniej
jak dotad), a nie to o czym Sobie laskawie probujesz bredzic. :]

A tak poza tym: plonk. :)

Czarek

1. Data: 2002-08-09 18:50:55

Temat: Odp: Kobieta wyzwolona :> Odp: Wytyczne APA
Od: "Melisa" <melisa@priv1./WYYYTIJ/onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesli pozostaja w zwiazku to nie ma z tym problemu... :)))

Nie odpowiedziales na pytanie.

> Obszarem zainteresowan seksuologii sa zwiazki typu k-m (przynajmniej
> jak dotad),

Absolutna bzdura. W pierwszej lepszej ksiazce czy podreczniku na pewno
znajdziemy temat homo czy biseksualizmu.

>a nie to o czym Sobie laskawie probujesz bredzic. :]

Bredzic? Typowy sposob "dyskutowania" Czarusia.

> A tak poza tym: plonk. :)

To nie jest smieszne, to jest t r a g i c z n e :>

Melisa
ps. w sumie niezly sposob unikania dysonansu - plonkowac kazdego, kto
wykracza poza pudelko na glowie.

Tożsamość seksualna
Re: Homoseksualne kalectwo.
Konin i okolice--> psycholog ?
Re: Homoseksualne kalectwo.
Psychologiczne kalectwo//BYLO homoseksualne kalectwo