Wyznanie przestępcy

31. Data: 2006-11-07 21:02:53

Temat: Re: Wyznanie przestępcy
Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:eiqrqt$m5n$1@atlantis.news.tpi.pl>
Księżniczka Telimena <b...@w...pl> pisze:

> a kogo niby zastrasza zakazami, nakazami i tymi wszystkimi zmianami,
> które chce wprowadzić?

I naprawdę uważasz, że tych, którzy robią głupie i bezmyślne, ale jednak
mimo wszystko mało szkodliwe społecznie numery? Bo ja mimo całej swojej
niechęci i braku szacunku do G. nie sądzę, by zamierzał izolować/wyrzucać ze
szkoły/wtrącać do poprawczaka/skazywać na degenerację do spółki z
młodocianymi przestępcami tych, którym czasem lekko palma odbija nie w tym
kierunku, co trzeba.
No chyba, że faktycznie tak miałoby być, ale spytam ponownie - skąd takie
informacje/wnioski?

--
Nixe

32. Data: 2006-11-07 21:07:47

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ksiezniczka Telimena" <b...@w...pl> wrote in message

> Iwon(k)o, mam nadzieję, że to chwilowa niedyspozycja :)

no wlasnie juz to zobaczylam i mnie wcielo :)) literowki to ja
stale robie ale nie taakie byki.

> a co potem?

potem to bada mialy to co na razie istnieje. ja rozumiem, ze bardzo sie
troszczysz o takie dzieci, ale ja akurat w tym momencie troszcze sie
bardziej o dzieci
"porzadne". nie sadze, ze za lisc pokrzywy pojdzie sie do poprawczaka,
ale niech nauczyciel wie, i rodzic.

> a nie jest ważne co sie dzieje poza szkołą?

pewno, ze wazne. podobno ma byc godzina policyjna (tak?)
na raziejednak dyskutujemy i tym co w szkole.

> w szkole są nauczyciele, którzy powinni pilnować porządku, a po szkole nie
> zawsze nasze dzieci będą z kimś dorosłym. Poza tym problem nie zniknie.
> Patologia skończy swoją edukację i wyjdzie ze swoich "szkół", ale zacznie
> chodzić po naszych ulicach.

patologia nie zniknie nigdy (niestety) ale ja jako "prawy" obywatel, ktory
wychowal swoja corke porzadnie nie mam zamiaru zalamywac rak nad
chuliganami, kiedy dzieci pokroju mojej corki staja sie ofiarami takich
wymoczkow i znikad pomocy. stoje murem za porzadnymi dziecmi, zeby mialy
zapewnione godziwe warunki edukacji.

iwon(K)a

33. Data: 2006-11-07 21:12:46

Od: "Hermiona" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> Ale do rzeczy: widzę, że w obecnym stanie prawnym za takie czyny
> stanąłbym przed sądem i wylądowałbym w poprawczaku.

Nie, nie sadze. Najwyzej posluchalbys kazania wychowawcy.
Ale juz za notoryczne uniemozliwianie przeprowadzenia lekcji, systematyczne
dotkliwe pobicia,
handel narkotykami, notoryczne demolowanie szkoly to po kilku "kazaniach"
wychowawcy
i dyrektora, podagankach z pedagogiem, naganach, oczywistym kontakcie szkoly
z rodzicami, jesli by to nic nie dalo to bys wyladowal w szkole pod
specjalnym nadzorem.

Katarzyna

34. Data: 2006-11-07 21:15:02

Od: Księżniczka Telimena <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Nixe" <n...@f...pl> napisał w wiadomości

> ale spytam ponownie - skąd takie informacje/wnioski?

napisałam Ci przed chwilą, że z zastraszania zakazami i nakazami. Zakaz
korzystania z telefonów, mundurki, kary - dlaczego konsekwencję mają ponosić
normalne dzieci?
Teli.

35. Data: 2006-11-07 21:22:01

Od: Księżniczka Telimena <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Ksiezniczka Telimena" <b...@w...pl> wrote in message

> no wlasnie juz to zobaczylam i mnie wcielo :)) literowki to ja
> stale robie ale nie taakie byki.

zdarza się, ja wielka humanistka napisałam kiedyś "szczelają" i jak ktoś mi
odpisał, żebym sobie strzeliła w łeb słownikiem, to wzięłam ten słownik i

> potem to bada mialy to co na razie istnieje. ja rozumiem, ze bardzo sie
> troszczysz o takie dzieci, ale ja akurat w tym momencie troszcze sie
> bardziej o dzieci

nie tylko, chociaż też, bo często to jakie są jest konsekwencją ich trudnego
życia. Martwię się o to, że przy okazji wyhodujemy margines społeczny gorszy
od obecnego.

> "porzadne". nie sadze, ze za lisc pokrzywy pojdzie sie do poprawczaka,
> ale niech nauczyciel wie, i rodzic.

> pewno, ze wazne. podobno ma byc godzina policyjna (tak?)
> na raziejednak dyskutujemy i tym co w szkole.

mogliby to przynajmniej inaczej nazwać:), ale serio on myśli, że ta godzina
p. coś zmieni?

> [...]
> chuliganami, kiedy dzieci pokroju mojej corki staja sie ofiarami takich
> wymoczkow i znikad pomocy. stoje murem za porzadnymi dziecmi, zeby mialy

ja też, ale nie tylko w ich okresie edukacji. Nie chcę, żeby jako dorosłe
osoby miały w swoim sąsiedztwie "produkt" rządów pana G.
Pozdrawiam
Teli.

36. Data: 2006-11-07 21:24:07

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:eiqt1m$dv$1@atlantis.news.tpi.pl>
Księżniczka Telimena <b...@w...pl> pisze:

> napisałam Ci przed chwilą, że z zastraszania zakazami i nakazami.

Nadal nie rozumiesz, więc spytam ponownie - na podstawie czego uważasz, że
groźby G. (izolacja, szkoły pod nadzorem, poprawczaki itp.)
dotyczą_wszystkich_występków/kawałów/numerów uczniowskich bez względu na ich
kaliber?

> Zakaz korzystania z telefonów, mundurki, kary - dlaczego konsekwencję
> mają ponosić normalne dzieci?

Nie bardzo Cię teraz rozumiem.

--
Nixe

37. Data: 2006-11-07 22:22:24

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hermiona" <b...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
szkoly
> z rodzicami, jesli by to nic nie dalo to bys wyladowal w szkole pod

A czy w obecnej, przed-giertychowej, szkole nie było to możliwe? Tzn, czy
trudna młodzież nie mogła mieć pogadanek z wychowawcą, z dyrektorem, z
pedagogiem itp, czy do ucznia, który demoluje szkołę, pije w niej alkohol,
sprzedaje narkotyki i nie wiem, co jeszcze, nie można było wezwać policji, i
czy ta policja nie mogła odstawić małolata do ośrodka opiekuńczego, a potem
przed sąd dla nieletnich, a potem do poprawczaka (który jest w sumie tym
samym, co szkoła pod specjalnym nadzorem?
Tych naprawdę trudnych dzieciaków procentowo wcale nie jest tak dużo (1 -2
na klasę?). Ale skoro ich nie spotyka żadna kara za wybryki, to i ci nie tak
źli sobie na więcej pozwalają, bo czemu nie?
Mnie się jednak ciągle wydaje, że zawiniło lenistwo dorosłych, bierność,
indolencja, głupota - jak zwał, tak zwał. Przyzwalanie na karygodne wybryki
i bezradne rozkładanie rąk pt. "przecież ja nic nie mogę zrobić". IMHO to
nauczycielami trzeba wstrząsnąć, żeby się obudzili, a nie ciskać gromy na
dzieciaki. Nauczycielami i rodzicami.
Anka

38. Data: 2006-11-07 22:38:35

Od: Księżniczka Telimena <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> groźby G. (izolacja, szkoły pod nadzorem, poprawczaki itp.)
> dotyczą_wszystkich_występków/kawałów/numerów uczniowskich bez względu na

Co do odizolowania:
A)
Jest jakiś wykaz tych przewinień na podstawie którego można wprowadzić
podział na przewinienia skazujące na izolację i te, które pozostaną bez tego
typu konsekwencji? Bo ja nic o tym nie wiem.
B)
Odizolowani będą jeszcze większym zagrożeniem dla ludzi. No chyba, że
odizoluje się ich dożywotnio. Dlatego dotyczy to również moich dzieci i
mnie.

> Nie bardzo Cię teraz rozumiem.

No widzę, że nie rozumiesz, ale powiedz jeszcze czego tym razem?
Teli.

39. Data: 2006-11-08 03:36:55

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Księżniczka Telimena" <b...@w...pl> wrote in message

> nie tylko, chociaż też, bo często to jakie są jest konsekwencją ich
> trudnego życia. Martwię się o to, że przy okazji wyhodujemy margines
> społeczny gorszy od obecnego.

ciekawa jestem jaki bylby procent resocjalizacji takich gagatkow gdyby im
stworzyc raj na ziemi.

> mogliby to przynajmniej inaczej nazwać:), ale serio on myśli, że ta
> godzina p. coś zmieni?

cos zawsze. rodzic zostanie postawiony do raportu, dzieciak bedzie wiedzial
zeby sie nie szwedac po godzinach. na pewno nie zaszkodzi, a pomoc moze.

beda co najwyzej z wiezieniu.

iwon(K)a

40. Data: 2006-11-08 03:56:47

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"miranka" <a...@m...pl> wrote in message
(...)
> [...]
> przed sąd dla nieletnich, a potem do poprawczaka (który jest w sumie tym
> samym, co szkoła pod specjalnym nadzorem?

pewno, ze bylo mozliwe, i tak sie dzialo- tyle tylko, ze z takich rozmow
malo
wynikalo. takie gagatki to sie prosto w oczy smialy. moj ojciec byl
nauczycielem,
wiec znam pare opowiesci. grochem o sciane. musi byc dla takowych kara,
wymierna. oni sie po protu kogos/czegos musza bac. bo pani nauczycielki to
sie
nie boja, co najwyzej jej kosz na leb wsadza, albo popchna....

> [...]
> tak
> źli sobie na więcej pozwalają, bo czemu nie?

no wlasni- kara. czyli zero tolerancji.

> [...]
> nauczycielami trzeba wstrząsnąć, żeby się obudzili, a nie ciskać gromy na

"obys cudze dzieci uczyl". wlasnie jesli nauczcielom da sie wymierne
mozliwosci,
oprocz rozmow, to nie beda rozkladali rak. oni sami nie moga pracowac przez
takich
gagatkow, a musza bawic sie w policje.

iwon(k)a

konto bankowe dla dziecka?
Jeszcze jeden ciekawy link
[link]
"Młodych psują pedolodzy"
moż troszkę ot ale wszak i o dzieci chodzi