Wzory do naśladowania

31. Data: 2013-05-27 10:09:20

Temat: Re: Wzory do naśladowania
Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Maj, 09:28, "Stokrotka" <o...@g...pl> wrote:

> Nie napisałam , żę Jezus Chrystus popierał nieżąd, albo, że był dobry.

> Tak jest napisane w Piśmie świętym.>> a wielokrotnie potępiał faryzeuszy -
odpowiednik masoństwa.

> jw.
>
> --
> (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
> Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo,
> nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom.http://ortografia.3-2-1.pl/

Ikselka tego nie zrozumie że wiara i kościół to dwie różne sprawy, dla
niej Bogiem jest stadność , a że to z wiarą nie ma nic wspólnego, to
sami widzimy, nie ma zielonego pojęcia o Jezusie, co chlapnie kk to
leci bezmyślnie, a chlapie rzeczy dokładnie wbrew Jezusowi, bo jest
tym co rzucali kamieniami.

32. Data: 2013-05-27 10:10:08

Od: Paweł <j...@n...doczekal> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.05.2013 09:43, xantiros pisze:

> Najlepiej staruchom wmówić ze jest już niepotrzebny i ma się zajebać
> sam, zamiast mu pomóc

eutanazja to coś zupełnie innego, i wiedziałbyś to gdybyś wiedział
cokolwiek w tym temacie.

--
Paweł

33. Data: 2013-05-27 12:59:27

Od: xantiros <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.05.2013 09:46, outside pisze:

> A kto ci każe umierać godnie, zdychaj jak pies trzęsąc się w
> dragawkach jak chce twój kościół, od innych się odpierdol barbarzyńco.

Samobójstwo nazywasz godnym umieraniem ? Jak twoje dziecko będzie
chciało się zajebać, to też uszanuj jego wolę - i się od niego też
odpierdol.

34. Data: 2013-05-27 13:08:14

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-26 09:53, Chiron pisze:

> Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości

> Wtedy był ucisk?! Trybun- gdyby jakiś król nakazał woźnicom
> przypinanie się do powozów- w trosce o ich bezpieczeństwo albo np
> kazał zabierać dzieci rodzicom biednym, nie chcącym szczepić
> potomstwa, za dużo dającym jeść tłustego, etc- poddani by go powiesili
> na jelitach. A raczej wcześniej byłby jakiś zamach pałacowy- jak to
> było wtedy w zwyczaju, kiedy się okazywało, że król jest psychicznie
> chory. Bez przesady- jeszcze 17 wieczna satrapia dawała więcej
> wolności poddanym- niż współczesna demokracja. DOSŁOWNIE.

> [...]

W stosunku do obowiązującego dzisiaj, drakońskiego prawa, można
powiedzieć że pełen luz. Dzisiaj to prawo nakazuje człowiekowi ktory nie
robi nic nikomu postępowanie w sposób irracjonalny, jednym słowem
sprowadza się go do roli posłusznego bydlaka wobec prawnych absurdów
wymyślonych przez półidiotę.

35. Data: 2013-05-27 13:09:34

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-26 10:31, outside pisze:
> Trybun, bo to jest barbarzyństwo i patologia, no pomyśl gdyby Tusk
> ogłosił ascezę polakom i każdemu zabierał majątek dla dobra polski i
> kazał ci spać w śmietniku jak św aleksy spał pod schodami w pomyjach
> ku chwale ojczyzny? Tak rządził kościół. I obecnie młodzi
> ubezwłasnowalniają staruchów, bo syn jedzie do matki a ta od 5 dni nic
> nie jadła bo oddała emeryturę Rydzykowi i to nie koniec. Syn kupuje
> żarcie a własna matka mu z portfela kradnie pieniądze dla Rydzyka. Tak
> się dzieje obecnie. No kk działa jak sekta.

Mi wystarczy że nie mogę bezkarnie zapalić skręta, jestem prześladowany
przez policję, która nie może się oprzeć w ciągłym zaczepianiu i
zatrzymywaniu mnie na drodze. Nie na to płacę podatki na utrzymywanmie
policji której praca polega głównie na zaczepianiu ludzi którzy nie
robią nikomu nic złego, a złodziejstwo i bandytyzm kwitnie.

36. Data: 2013-05-27 13:10:01

Od: xantiros <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.05.2013 10:10, Paweł pisze:

> eutanazja to coś zupełnie innego, i wiedziałbyś to gdybyś wiedział
> cokolwiek w tym temacie.

Popracuj w hospicjum na wolontariacie to pogadamy wtedy, ja
przepracowałem z umierajacymi ludzmi ponad 3 lata.

a co do eutanazji:
http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/wyjezdzaja-
do-szwajcarii-po-smierc,40847.html

"Większość osób, które skorzystały z pomocy Dignitas, rzeczywiście
stanowią osoby cierpiące na ciężkie, ale nie śmiertelne choroby -
stwardnienie rozsiane i zanik mięśni. Ale były także osoby chore na
cukrzycę, cierpiące na depresję, nieszczęśliwie zakochane... Ludwig
Minelli uważa, że każdy ma prawo umrzeć kiedy i jak chce. "

i kładę nacisk na słowa "nieszczęśliwie zakochane". A to co sugerujesz
ze nie wiem co to eutanazja, to powiem ci tyle życie i fakty zmieniły
definicję - kasa wygrała.

37. Data: 2013-05-27 13:21:32

Od: Paweł <j...@n...doczekal> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.05.2013 13:10, xantiros pisze:

> Popracuj w hospicjum na wolontariacie to pogadamy wtedy, ja
> przepracowałem z umierajacymi ludzmi ponad 3 lata.

i co? jaką naukę z tego wyniosłeś? nic nie poruszyło twojego sumienia?
jesteś psychopatą, czy co?

> [...]
>
> i kładę nacisk na słowa "nieszczęśliwie zakochane". A to co sugerujesz
> ze nie wiem co to eutanazja, to powiem ci tyle życie i fakty zmieniły

nie życie zmieniło, tylko niektórzy ludzie zmieniają, żeby potem było im
łatwiej dyskutować.

--
Paweł

38. Data: 2013-05-27 13:23:16

Od: Paweł <j...@n...doczekal> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.05.2013 12:59, xantiros pisze:

> Samobójstwo nazywasz godnym umieraniem ? Jak twoje dziecko będzie
> chciało się zajebać, to też uszanuj jego wolę - i się od niego też
> odpierdol.

wulgarnością nie przykryjesz tego że znowu manipulujesz i piszesz nie na
temat.
--
Paweł

39. Data: 2013-05-27 14:06:14

Od: xantiros <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.05.2013 13:21, Paweł pisze:

> i co? jaką naukę z tego wyniosłeś? nic nie poruszyło twojego sumienia?
> jesteś psychopatą, czy co?

Tak zapewne jestem "psychopatą" bo pomagałem za frajer drugim ludziom.
Ty zapewne brałbyś kasę jak firmy zajmujace się eutanazją.

do-szwajcarii-po-smierc,40847.html

> nie życie zmieniło, tylko niektórzy ludzie zmieniają, żeby potem było im
> łatwiej dyskutować.

co ja zmieniłem ? dałem ci argumenty jak wypaczona jest eutanazja w
praktyce, co posądzisz mnie o manipulację w artykule tvn24, bo nie
pasuje ci do twoich "teorii" ?

40. Data: 2013-05-27 14:09:09

Od: xantiros <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.05.2013 13:23, Paweł pisze:

> wulgarnością nie przykryjesz tego że znowu manipulujesz i piszesz nie na
> temat.

- patrz post wyżej w sprawie wulgarnosci i tam zacznij poprawę moralną
moze najpierw,
- a "nie na temat" to ci już odpisałem ze życie zmienia definicje - a
czyni to pieniądz

Orgia Papieży
Pobożny smrodek
10 sposobów oszukiwania społeczeństwa przez media -Noam Chomsky
Re: o szczepionkach
Agora