Wzrost ceny mieszkania

11. Data: 2004-11-30 17:59:34

Temat: Re: Wzrost ceny mieszkania
Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> witam zgadza sie Nowy Sącz, wiem jakie są w Krakowie, wiele lat tam
> mieszkałem, ale te ceny to przecież chore za używane mieszkanie za tyle to
> Krakowie można nowe kupić,

Niektórzy (znaczy się ja) wolą stare mieszkania. Mieszkam w mieszkaniu,
któremu stuknęła setka, mam oryginalne dechy na podłodze, odrestaurowane
sztukaterie, drzwi wewnętrzne takie, że powalają na kolana. No, ale ja to
mieszkanie kupiłam prawie-darmo. IMHO jakieś 30 tys. poniżej ceny rynkowej.
I najważniejsze: takie mieszkanie było moim marzeniem z dzieciństwa. Czuję
się w nim cudnie.

A.

12. Data: 2004-11-30 20:36:44

Od: "Tomasz" <l...@p...onet.pl_usun> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "js18" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> Witam Szanownych Grupowiczów
> W ubiegłym roku (sierpien) kupiłem na rynku wtórnym mieszkanie za 120 000
> zl
> (49 m2). Dzielac cene mieszkania przez metraz , cena 1 m2 mieszkania
> wyniosła 2 448 zl. Teraz doradzam przy kupnie mieszkania, jako ktos
>(...)

oj, niestety mozliwe, zwlaszcza w duzych miastach, druga sprawa to pamietaj
ze im mniejsze mieszkanie to wiekasza cena za m2. Ty kupilas 49m2,
mieszkanie o ktore pytasz ma 35m2 to dosyc spora roznica w powierzchni.
A co do ceny to niedawno widzialem oferte 25m2 za 95.000 zl to wychodzi
3800zl/m2 !! lokalizacja Wroclaw.

pozdrawiam
Tomek

13. Data: 2004-11-30 21:16:25

Od: "margaritka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chłopie gdzieś ty to mieszkanie kupił?? 2500 za metr na rynku wtórnym to
> rozbój w biały dzień!! Ja za 1250 zł/m2 uważam, że lekko przepłaciłem.

U mnie w Krakowie, na starym osiedlu - bloki z 1974r mieszkania ida jak
cieple buleczki (nawet w jeden dzien) i to minimum za 3000zl. Wot, taka
Polsza nastala :)
pozdrawiam! margaritka

14. Data: 2004-12-01 06:17:53

Od: "js18" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pisze z Wroclawia, wiec to raczej duze miasto.
Użytkownik "Boombastic" <b...@N...onet.pl> napisał w
wiadomości news:coi3te$1oda$1@mamut1.aster.pl...

15. Data: 2004-12-01 06:21:08

Od: "js18" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mieszkania o ktorych pisze do tez Wroclaw. Zastanawiam sie, czy moge jeszcze
cos utargowac, choc 3-5 tys. Byloby na oplaty notarialne i dla biura
nieruchomosci.

16. Data: 2004-12-01 08:14:24

Od: "Kometa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

js18 wrote:
> Mieszkania o ktorych pisze do tez Wroclaw. Zastanawiam sie, czy moge
> jeszcze cos utargowac, choc 3-5 tys. Byloby na oplaty notarialne i
> dla biura nieruchomosci.

Targowac zawsze mozesz - my utargowalismy chyba z 4 tys. na naszym
mieszkanku (Wroclaw) :-)

--
Kometa
Moje aukcje: http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=1998810

17. Data: 2004-12-01 09:41:19

Od: "deuter" <deuter@USUN_TO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

js18 wrote:

> Pisze z Wroclawia, wiec to raczej duze miasto.

We Wrocławiu za 1250/m2??? Albo sobie jaja robisz albo kupiłeś jakąś ruderę,
zalaną w czasie powodzi i od tego czasu nieremontowaną. Przyzwoite
mieszkania w porządnej okolicy to 3000/m2 i nie ma zmiłuj.

Pzdr

18. Data: 2004-12-01 10:09:06

Od: "Gosi@" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "deuter" <deuter@USUN_TO.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zalaną w czasie powodzi i od tego czasu nieremontowaną. Przyzwoite
> mieszkania w porządnej okolicy to 3000/m2 i nie ma zmiłuj.

no zgadzam sie z Toba ......
moze kupil mieszkanie na psim polu he he he
pozdrowka

19. Data: 2004-12-01 10:21:49

Od: "js18" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosi@" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "deuter" <deuter@USUN_TO.gazeta.pl> napisał w wiadomości
>
> no zgadzam sie z Toba ......
> moze kupil mieszkanie na psim polu he he he
> pozdrowka

Mieszkanie o ktorym mowie jest w okolicach Powstanców Sl. I tu wychodzi za
metr 3100. Znowu inne mieszkanie, podobny metraz, okolice Grabiszynskiej/pl.
Legionow kosztuje 2700. Duze rozbieznosci:((

20. Data: 2004-12-01 11:56:09

Od: Adam <U...@T...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mieszkałem, ale te ceny to przecież chore za używane mieszkanie za tyle to w
> Krakowie można nowe kupić, widziałem kilka miesięcy temu takie nachalne
> reklamy na rynku, no były też za 3000 $ za metr ale to juz inna bajka, u nas
> też można dać 3000 za metr (N.Sącz).

I wszyscy oszaleli i kupuja uzywane ???
Zbadaj dokladniej oferte nowych mieszkan, okaze sie, ze owszem
lokalizaje sa atrakcyjne, bo pod oknem jedzie tramwaj, widac wielkie
skrzyzowanie, a noca pociag dudni w lazience. Albo mieszkanie MOZE
bedzie za rok ale Ty dzis wplacasz zaliczke....

Adam

Wkład kominkowy
Pralka Ariston czy Indesit
Wypaczona podłoga - co jest grane?