Wzrost ceny mieszkania

21. Data: 2004-12-01 11:59:53

Temat: Re: Wzrost ceny mieszkania
Od: crisp <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

margaritka wrote:

> U mnie w Krakowie, na starym osiedlu - bloki z 1974r mieszkania ida jak
> cieple buleczki (nawet w jeden dzien) i to minimum za 3000zl. Wot, taka
> Polsza nastala :)

Chyba nie ma gorszego wyboru niz radosna tworczosc PRL - bloki z plyty z
tego okresu...
Musza byc naprawde konkretne powody zeby kupowac takie mieszkanie
zamiast nowego w tej samej cenie.

--
crisp

22. Data: 2004-12-01 16:34:40

Od: "Tomasz" <l...@p...onet.pl_usun> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "js18" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> Mieszkania o ktorych pisze do tez Wroclaw. Zastanawiam sie, czy moge
> jeszcze
> cos utargowac, choc 3-5 tys. Byloby na oplaty notarialne i dla biura
> nieruchomosci.

To zalezy od sprzedajacego :) ale zawsze sprobowac mozesz, cena moze co
najwyzej spasc - no chyba ze bedziesz sie targowal przez kilka miesiecy ;)

pozdrawiam
Tomek

23. Data: 2004-12-01 21:31:39

Od: "margaritka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "crisp" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> tego okresu...
> Musza byc naprawde konkretne powody zeby kupowac takie mieszkanie zamiast

Ano sa plusy - dobra lokalizacja i okolica. Poza tym w Krakowie nie ma
specjalnego wyboru miedzy plyta, a nie-plyta, jesli chodzi o stare bloki
(pomijam kamienice, ktore sa w horrendalnych cenach). Zazwyczaj: uzywane -
plyta. Nowe - nie plyta.
Ale masz racje, ze lepiej kupic nowe. Ja dodalam pare stowek od metra i mam
nadzieje za miesiac wprowadzam sie do swojego wymarzonego M :-))) Nowe,
czyste, zadnej plyty, no i ta sama lokalizacja :-)
Pozdr. margaritka

24. Data: 2004-12-07 17:18:33

Od: Miroo <USUN_DUZE_LITERYmiroo75@REMOVE_CAPITAL_LETTERSo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 30 Nov 2004 16:20:04 +0100, jha napisał(a):

> Chłopie gdzieś ty to mieszkanie kupił?? 2500 za metr na rynku wtórnym to
> rozbój w biały dzień!! Ja za 1250 zł/m2 uważam, że lekko przepłaciłem.

W Kielcach w 20-letnich 4-pietrowych blokach mieszkania 3 pokojowe
kosztują prawie 2000zł/m. Mniejsze mieszkania wychodzą znacznie
drożej. No i są to mieszkania w zasadzie do generalnego remontu
(stare okna, płytki 20-letnie, boazeria - jest wszędzie - do
zerwania, parkiet do wyrzucenia).

Pozdrawiam
Miroo

25. Data: 2004-12-20 12:39:10

Od: "Ania Wojciechowska" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nadzieje za miesiac wprowadzam sie do swojego wymarzonego M :-))) Nowe,
> czyste, zadnej plyty, no i ta sama lokalizacja :-)

o, ja tez za miesiac odbieram mieszkanie w krakowie, a gdzie jesli mozna
spytac?

Ania

26. Data: 2004-12-20 23:25:33

Od: "margaritka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Wojciechowska" <s...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:cq6hgr$ovl$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

> mam
>>

> o, ja tez za miesiac odbieram mieszkanie w krakowie, a gdzie jesli mozna
> spytac?

Radzikowskiego :)
pozdr. margaritka

Wkład kominkowy