Re: YR-co polecacie?

Data: 2002-12-09 11:19:36
Temat: Re: YR-co polecacie?
Od: "Skakanka" <k...@N...pl>

Użytkownik "Kropelka*" <k...@u...niewinne.serwery.pl> napisał w
wiadomości news:at1tsa$7e7$1@news.tpi.pl...
> Pewnie jak wiekszosc z was dostalam kupon promocyjny YR. Ten ze
swiecznikiem
> gratis, karteczkami od 49 zl i 30% rabatem na jeden produkt.
> I zastanawiam sie jaki produkt sobie wybrac. Ogolnie nie jestem obeznana z
> ta firma bo zawsze myslalam ze mam na nia uczulenie. Ale ostatnio odkrylam
> ze to uczulenie to chyba tylko na jedna serie bylo ufffff :-)
> Zastanawiam sie nad preparatem do pielegnacji biustu-ostatnio polecanym.
> Moze cos jeszcze polecicie? Moze cos na prezent (dla 35 letniej siostry z
> cera mieszana). Bardzo prosze o pomoc
> [...]

Ale z tego co dziewczyny mowily to ta 30% znizka jest na jeden produkt, ale
to ma byc jeden z tych za 50 zlotych.

Ja nie wiem, ale mnie strasznie zatrzeslo jak to zobaczylam.
Ze mam dostac jakas puszke z kartkami:)

Ale ale:
siostrze moze jakis perfumowany balsam do ciala? Z tym ze YR ma zapachy
mocno dyskusyjne i siostra moze byc akurat w tej grupie "przeciw".
Ale sa teraz swiateczne zestawy, na przyklad Plaisirs Nature, ale inne tez -
bardzo sympatycznie wygladaja, moze wybierzesz cos wsrod nich?

Kaska