YR - nowa oferta wysylkowa

1. Data: 2003-03-17 13:58:33

Temat: YR - nowa oferta wysylkowa
Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

czesc
dostalam w piatek swieza koperte od YR i tam katalog Natura itd.
W katalogu jest ulotka do wyciecia - jadna dla mnie druga jesli namowie
przyjaciolke na zkup itd.
poza tym odzielnie jest ulotka z info, ze dostaje sie plecaczek jesli
odpowie sie w ciagu 10 dni.
Na obu ulotkach sa oczywiscie znizki typu 2 za cene 1, 30%, 40%.
Czy jest jakis wymog ze strony YR, ze najpierw trzeba skorzystac z jednej
ulotki i dopiro gdy sie wykorzysta wszystkie rubryki w niej to mozna druga
uzyc, czy mozna np. 2 kosmetyki z jednej i 2 z drugiej? Ktos cos wie na ten
temat?

A tak btw, to w tej ofercie wysylkowej jest prawie cala seria Plaisirs
Nature - wiec mozna z duza znizka cos owocowego kupic, w przeciwienstwie do
ofert ze sklepu.
--
mag.
"she's all I've ever needed.."

1. Data: 2003-03-17 20:33:02

Temat: Odp: YR - nowa oferta wysylkowa
Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie też się nad tym zastanawiałam. Czy mogę wypełnić tylko
blankiet zamówienia dla przyjaciółki, czy najpierw muszę wypełnić
ulotkę przeznaczoną dla mnie? Wie Ktoś?

p[ozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-03-17 22:35:02

Temat: Re: YR - nowa oferta wysylkowa
Od: "Anna" <a...@z...ita.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie musisz - możesz sobie wypełnić obie na dwa (a nawet jeden) kosmetyki i
nikomu nic do tego (ale zapłacisz dwa razy za przesyłkę). Kolejność
wypełniania blankietów jest dowolna.
Oferty YR można też realizować w sklepach YR, ale nie dostaje się prezentów
(plecaczków, toreb, itp.), za to "lecą" punkty z karty klienta (warto ją
założyć przy pierwszej wizycie, bo wtedy otrzymuje się pocztą "bony" na
zniżki lub inne oferty promocyjne). Za każde wydane 20 zł (chyba 20, dawno
nie byłam w sklepie, więc wybaczcie, że nie wiem dokładnie) dostaje się
stempelek na karcie i 5 lub 10 lub 15 lub 20 stempelków jest premiowane
prezentem (kosmetyk), ale jeśli weźmiesz go za np. 10 stempli, to zaczynasz
zabawę zbieracza od nowa.

Buziaczki drogie Siostry,
Anna (też z Wrocławia)

1. Data: 2003-03-17 22:46:17

Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję za odpowiedź.
nie wiedziałam, że oferty wysyłkowe można realizowaćw sklepie. Dobrze
wiedzieć:-) Bo czasami można, jeżeli nic ciekawego nie dodają,
zaoszczędzić na kosztach przesyłki i po prostu wybrać się do sklepu.

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-03-18 06:49:18

Od: "aQa" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Można wysłać np. tylko dla przyjaciólki ( lub wspólnie umówić sie) na jednym
blankiecie.
Ja właśnie tak zrobiłam ,bo bardziej interesowała mnie radyjo.

AQA

1. Data: 2003-03-18 11:21:17

Od: "Abigail" <a...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna" <a...@z...ita.pwr.wroc.pl> napisał w wiadomości
> (...).
> Oferty YR można też realizować w sklepach YR, ale nie dostaje się
prezentów
> (plecaczków, toreb, itp.)

a co Ty mowisz? nie dostalas kiedys prezentu? Powiem wiecej - wole
realizowac oferty wysylkowe w sklepie, bo jesli nie podoba mi sie prezet z
oferty, moge go wymieniec na cos innego :) (tak, we Wroclawiu!) Zwykle sa do
wyboru jakies torby, plecaczki wlasnie, pledy, kosmetyczki, golarki i takie
bajery ;-)
Wiec nie wiem dlaczego twierdzisz ze kupujac w sklepie nie dostaje sie
prezentow... ?

A.

1. Data: 2003-03-18 11:38:43

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 18 Mar 2003 12:21:17 +0100, Abigail <a...@n...gazeta.pl> wrote:
[...]

moze rozne sklepy maja roznie. mnie jeden sklep nie dal raz prezentu, co mi
sie prawnie nalezal z pieczatek na karcie :) a ja glupia nie wiedzialam, ze
powinnam sie upomniec, tylko zalozylam, ze moze akurat nie maja i nie
daja...

a z tymi ofertami wysylkowymi, to po prostu bierze sie zamowienie i
realizuje w sklepie, po tych samych cenach co w katalogu? nie wiedzialam, ze
tak mozna.

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

1. Data: 2003-03-18 12:26:25

Od: "Abigail" <a...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@k...net> napisał w wiadomości
> a z tymi ofertami wysylkowymi, to po prostu bierze sie zamowienie i
> realizuje w sklepie, po tych samych cenach co w katalogu? nie wiedzialam,
ze
> tak mozna.

:-)
tak wlasnie, tylko obowiazuja Cie wtedy ceny z oferty wysylkowej, z ktora
przychodzisz do sklepiku.
I nie daj sie robic w konia, upominaj sie o prezenty! a to niecnota jakas
Cie ograbila :/ ja bym sie awanturowala, bez krawata :)))

Agata
bez krawata

1. Data: 2003-03-18 12:30:36

Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
prezet z
> oferty, moge go wymieniec na cos innego :) (tak, we Wroclawiu!)

a mogę wiedzieć w którym sklepie YR. Ja też z Wrocławia!!
i w sklepie sprzedadzą mi np. 2 balsamy Les Plaisirs Nature w cenie 1.
Bo w ofercie wysyłkowej jest promocja na 2 kosmetyki w cenie 1, a wiem
że seria Les Plaisirs Nature w sklepach nie bywa przeceniana.

I jeszcze jedno, w tej ofercie wysyłkowej mogę zamawiać tylko te
kosmetyki, które są umieszczone w Cenniku Urody? Czy wszystkie z
Zielonej Księgi? A jeżeli wszystkie, to skąd mam znać ceny kosmetyków,
które wybiorę z poza Cennika Urody?

wiem, dużo trochę tych pytań i wątpliwości, ale chcę jutro wysłać
zamówienie, i chcę żeby było ono jak najlepsze :-)

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-03-18 12:35:09

Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

I czy to prawda, że kupując kosmetyki z ofert wysyłkowej w sklepie,
dostaje się stempelki na karcie stałego klienta? I czy można łączyć
zwykłe zakupy z zakupami z ofert wysyłkowej?

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

farba dla blondynki
Problem z wlosami
wesele - w co sie ubrac
PODZIĘKOWANIA!!!
Mala rzecz,a cieszy :) + Collection 2000