YR wysyłkowo co nowego?

1. Data: 2003-05-30 17:58:45

Temat: YR wysyłkowo co nowego?
Od: "Karla71" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy któraś z Was ma juz jakąś ofertę YR wysyłkową po tym zegarku? Jeśli tak
to co jest ciekawego w niej?

1. Data: 2003-05-30 21:02:22

Temat: Re: YR wysyłkowo co nowego?
Od: "Kasia Mikołajczyk" <K...@U...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karla71" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Czy któraś z Was ma juz jakąś ofertę YR wysyłkową po tym zegarku? Jeśli
tak
> to co jest ciekawego w niej?

Dwie filizanki z talerzykami w czerwone róże :) Przy zamówieniu powyżej 90
zł jeden kosmetyk gratis.
A które rzeczy Cię interesują?
Kasia

1. Data: 2003-06-01 19:58:42

Od: "Karla71" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie chodziło mi o jakiś dodatek niekosmetyczny. Dzięki.

1. Data: 2003-06-01 20:25:10

Temat: Odp: YR wysyłkowo co nowego?
Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A które rzeczy Cię interesują?

a mogłabyś zerknąć czy przypadkiem w tej ofercie jest dostępny krem do
biustu z serii Biooptimale lub wody toaletowe pur desir... Chciałabym
sobie kupić te 2 rzeczy, mam jeszcze kupon na -50% i nie wiem, na co
się zdecydować... Może drugi kosmetyk udałoby się kupić taniej w
ofercie wysyłkowej :-)
Z góry dziękuję za sprawdzenie

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-06-02 16:50:52

Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

....a może jest gdzieś w necie oferta i możliwość zamówienia ?? oferta
wysyłkowa w rączki mi nie wpadła :-(

pozdrawiam Pol

1. Data: 2003-06-03 12:15:46

Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneczka" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sobie kupić te 2 rzeczy, mam jeszcze kupon na -50% i nie wiem, na co
> się zdecydować... Może drugi kosmetyk udałoby się kupić taniej w

Oczywiście, że mogę! Dziś wieczorem w domu, nie będzie za późno ????
Krem do biustu chyba jest, tak mi się coś kojarzy. Na wody nie zwróciłam
większej uwagi. Sprawdzę dziś, obiecuję!
Pozdrawiam
Kasia
PS: a te filiżanki to takie maaaałe ;(

1. Data: 2003-06-03 17:19:11

Od: "Karolina Gołębiowska" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

p...@p...onet.pl napisał(a):

> .....a może jest gdzieś w necie oferta i możliwość zamówienia ?? oferta
> wysyłkowa w rączki mi nie wpadła :-(

Niestety nie mają polskiej stronki w ogóle:(

1. Data: 2003-06-03 19:31:33

Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Krem do biustu chyba jest, tak mi się coś kojarzy. Na wody nie
zwróciłam
> większej uwagi. Sprawdzę dziś, obiecuję!

Super! będę czekać:-) Wodę już co prawda wczoraj kupiłam, nie
wytrzymałam:-)) O zapachu bzu:-) Pięknie pachnie. Idealna na lato, więc
stwierdziłam, że sobie kupię :-)
Ale na krem do biustu z chęcią bym się skusiła, jakby był w ofercie...

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-06-04 07:23:15

Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> stwierdziłam, że sobie kupię :-)
> Ale na krem do biustu z chęcią bym się skusiła, jakby był w ofercie...

Awaria netu w domu, znaczy w bloku... wrrrr, dlatego odpisuję dopiero dziś
:(
Preparat do pielęgnacji biustu jest za 34 zł (flakon 100 ml). Ofertę mam
przy sobie, więc jak coś to czekam na pytania :)
A jaka ta woda, tzn. jak się nazywa?

Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-06-04 11:10:36

Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Preparat do pielęgnacji biustu jest za 34 zł (flakon 100 ml

super, to sobie kupię, jak tylko dostanę ofertę wysyłkową:-) Dzięki za
odpowiedź:-)

> A jaka ta woda, tzn. jak się nazywa?

dokładna nazwa :woda toaletowa Pur Desirde lilas-piękny zapach bzu...

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

Dobra penseta
dove - balsam do ciała