Yerba Mate: Co to?

1. Data: 2000-05-16 16:24:02

Temat: Yerba Mate: Co to?
Od: Tomasz Holdowanski <m...@U...friko2.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Slysze ostatnio duzo dobrego o roslince pt. Yerba Mate, a zwlaszcza o
wywarze z niej, rzekomo stanowiacym polaczenie kawy, napoju
energetycznego i jakiejs kuracji ziolowej. Czy ktos wie cos
konkretnego o tym napoju? Jakie ma dzialanie i na co pomaga?

Pozdrawiam,
Mordazy von BinHex.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

mailto:m...@f...onet.pl.
ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--
Wysoka jako

2. Data: 2000-05-16 18:06:25

Temat: Re: Yerba Mate: Co to?
Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Holdowanski napisa?(a) w wiadomoœci: ...

>energetycznego i jakiejs kuracji ziolowej. Czy ktos wie cos
>konkretnego o tym napoju? Jakie ma dzialanie i na co pomaga?

Na nic. Po prostu calkiem smaczna zielona (najpopularniejsza, bo jest tez i
czarna) herbatka, aczkolwiek niektorym nie odpowiada.
Adam B.

3. Data: 2000-05-17 10:38:08

Od: "Michal Kawecki" <mk/remove_spam/@iq.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Adamus" <a...@m...pl> wrote in message

> Na nic. Po prostu calkiem smaczna zielona (najpopularniejsza, bo jest tez
> czarna) herbatka, aczkolwiek niektorym nie odpowiada.

YerbaMate robiona z lisci herbaty??? Na pewno wiesz co pijasz ? ;-)

Michal Kawecki
mk/remove_spam/@iq.pl

4. Data: 2000-05-18 05:18:11

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Kawecki napisał(a) w wiadomości: <3...@s...net.pl>...

>YerbaMate robiona z lisci herbaty??? Na pewno wiesz co pijasz ? ;-)

A gdzie ja napisalem, ze robiona z lisci herbaty?
Napisalem "herbatka" poniewaz potocznie tak sie okresla napary z ziolek.
Nigdy nie piles herbatek ziolowych? Tos biedny...

Adam B.

Komorki GSM zwiekszaja inteligencje i stumuluja rozwoj mozgu u dzieci
szkodliwosc tetnienia swiatla
KASZEL
Kaszel - nieuleczalny?
Etyka lekarska