Re: Z Iraku do domu!!! - dobrze że broni nie czyścił

Data: 2004-01-19 23:38:58
Temat: Re: Z Iraku do domu!!! - dobrze że broni nie czyścił
Od: "Specyjal" <s...@o...pl>

Użytkownik "Andrzej Garapich" <n...@...nie.bedzie> napisał w
wiadomości news:onno00dgns1pf8ojchqddmo5pc4r0scetd@4ax.com...

> O ile wiem, to Polscy zolnierze zabija tych, ktorzy chca zabic
> Polskich zolnierzy. No to faktycznie - paskudni sa. Powinni pokojowo
> wzywac do zaprzestania ostrzalu.

O ile wiem to Sowieci zabijal tylko tych ktorzy chcieli ich zabic.
To typowa propaganda i nie warto poslugiwac sie takimi sloganami. Chce
sie czy nie ale zolnierze z armi Saddama sa zolnierzami swojego kraju i
nie mozna wmawiac calemu swiatu, ze to terrorysci a ludnosc mijescowa w
ogole ich nie lubi.

> Nie. Robil cos znacznie gorszego. Gazowal cywilow na ten przyklad.
> Albo masowo wsadzal do wiezien swpoich przeciwnikow politycznych.
> Rozumiem, że Cię to kompletnie nie obchodzi i jak coś nie zagraża
> Twojemu nosowi, to Cię to wali.

Czytaj dokladniej posty, pisalem ze jestem za wojna z Irakiem. Natomiast
jaki paskudny by nie byl Husajn to nie mozna naciagac rzeczywistosci i
wmawiac Polakom ze zagrazal naszemu krajowi, nie mial nawet broni
chemicznej. W Chinach, Korei, Pakistanie i wielu innych krajach sa
lamane prawa czlowieka ale US Army tam nie jedzie. Wiecej USA, wspiera
niektore rezimy.
Pomoglismy USA bo mielsimy na tym skorzystac, jak na razie czekamy a w
miedzyczasie Polakow poddaje sie takim samym obosttrzeniom jak jawnych
wrogow USA (zdjecia na granicy)

> OK, mozna i tak. Saddam np. szkolił u nas swoich terrorystów.
> A to mogło mieć ogromne konsekwencje dla nas - tutaj żyjących.

A o ilu terrorystach od Saddama slyszales zeby wysadzili cos w innym
kraju? (no poza Iranem) Ta "antyterrorystyczna wojna" to wielkie
klamstwo propagandy. Teraz juz pewnie nikt nie pamieta ale jak padlo
World Trade Center to od razu w gazetach Amerykanie pisali ze to sprawka
Husajna ale jakos tak wyszlo ze zrobil to Osama, wiec trzeba bylo
poczekac z wywolaniem wojny.