Re: Z Iraku do domu!!! - dobrze że broni nie czyścił

Data: 2004-01-20 00:23:16
Temat: Re: Z Iraku do domu!!! - dobrze że broni nie czyścił
Od: Andrzej Garapich <n...@...nie.bedzie>

On Tue, 20 Jan 2004 00:38:58 +0100, "Specyjal" <s...@o...pl> wrote:

>O ile wiem to Sowieci zabijal tylko tych ktorzy chcieli ich zabic.

Oj, właśnie nie. Zabijali tych, którzy mieli niewłaściwie urodzonych
rodziców, mieli za dużo ziemi, należeli do innego narodu, znali
Lwa Trockiego albo dostali sie do niewoli i soiedzieli na Zachodzie
w oflagu.

Polscy zołnierze nie prowadzą wojny na froncie. Ochraniają
infrastrukture, uruchamiaja przemysł, urzeedy, szpitale itp.
Za kilka miesiecy, kiedy zacznie sie realizacja kontraktow
na odbudowe Iraku, ochrona inwestycji bedzie absolutnie
konieczna.
Jesli chcemy wygrywac przetargi i odbudowywac Irak, musimy miec
tam swoich ochroniarzy.

> ale zolnierze z armi Saddama sa zolnierzami swojego kraju i
> nie mozna wmawiac calemu swiatu, ze to terrorysci a ludnosc
> mijescowa w ogole ich nie lubi.

Hmmmm... Zawsze sie znajda tacy, co beda przeciw.
Przeciez my wiemy, ze dobrze ze obalili Saddama.
I dla nas, i dla Iraku. Wiec o co chodzi? Ze nie wszyscy
Irakczycy sa o tym przekonani?

>Czytaj dokladniej posty, pisalem ze jestem za wojna z Irakiem. Natomiast
>jaki paskudny by nie byl Husajn to nie mozna naciagac rzeczywistosci i
>wmawiac Polakom ze zagrazal naszemu krajowi, nie mial nawet broni
>chemicznej. W Chinach, Korei, Pakistanie i wielu innych krajach sa
>lamane prawa czlowieka

Tak, to prawda. I uwazam, ze USA powinny przestac handlowac z tymi
krajami (zwlaszcza Chinami), albo zrobic to, co w Afganistanie, Iraku
czy Granadzie.

> ale US Army tam nie jedzie. Wiecej USA, wspiera
> niektore rezimy.

Hmmm... czy mozesz podac jakies szczegoly?
Wiem o Arabii Saudyjskiej, ale to inna historia. Ale jakie
jeszcze rezimy DZISIAJ wspiera USA? Czasy zimnej
wojny i grania roli Wujka Sama chyba na razie minely.

>Pomoglismy USA bo mielsimy na tym skorzystac, jak na razie czekamy a w
>miedzyczasie Polakow poddaje sie takim samym obosttrzeniom jak jawnych
>wrogow USA (zdjecia na granicy)

No, tez mi sie to podoba :-)

Zwroc uwage na jedno: Ci wszyscy ludzie przyjezdzaja do USA jako
turysci. Tzn. maja wize turystyczna. A urzednik USA pyta sie, czy aby
nie chcesz pracowac? Nie - odpowiada, alez skad. I urzednik udaje ze
wierzy. Naprawde uwazasz, ze USA postepuje tutaj okrutnie?

Z tego, co mowia znajomi (nigdy w USA nie bylem), toi jak ktos
ma wize sluzbowa, to takiej procedury nie przechodzi.
I jak naprawde jestes TURYSTA, to tez cie traktuja jak czlowieka.

>A o ilu terrorystach od Saddama slyszales zeby wysadzili cos w innym
>kraju? (no poza Iranem)

Hussajn wspiral np. OWP.

> Ta "antyterrorystyczna wojna" to wielkie
>klamstwo propagandy. Teraz juz pewnie nikt nie pamieta ale jak padlo
>World Trade Center to od razu w gazetach Amerykanie pisali ze to sprawka
>Husajna ale jakos tak wyszlo ze zrobil to Osama, wiec trzeba bylo
>poczekac z wywolaniem wojny.

Naprawde uwazasz, ze Husajn nie probowal wyprodulowac broni jadrowej?
Nigdy? Ani chemicznej lub biologicznej? Przeciez inspekcje po wojnie
w 1991 potwierdzaly to. Kupowal naukowcow z Rosjii, mial reaktory. I
co Myslisz, ze tak sam z siebie zrezygnowal i odpuscil? Myslisz, ze
gdyby nie ciagla presja ze strony USA, to nie probowalby tej broni
wyprodulowac? Razem z rakietami, mogacymi dosiegnac celow
w Europie?

Przeciez te instalacje byly. Widzieli je inspektorzy. Potem Saddam
ich wyrzucil. I jak wymuszono ich powroc, to broni nie bylo. To co?
Rozplynela sie?
pozdrawiam serdecznie,

Andrzej Garapich

Kto w młodości był socjalistą