Re: Z Iraku do domu!!! - dobrze ?e broni nie czyści?

Data: 2004-01-20 10:36:47
Temat: Re: Z Iraku do domu!!! - dobrze ?e broni nie czyści?
Od: "Specyjal" <s...@o...pl>

Użytkownik "Mrowka" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
news:buis3b$2t5o$1@news.atman.pl...
> Co poniektorzy uwazaja ze oni jada tam sie zabawic i zgarnac mase kasy
:/
> A do tego z uwielbieniem postrzelac sobie do cywilow:/
> Jakto czytam to wierzyc mi sie nie chce ze ktos potrafi byc taki
ograniczony

Nie wiem kogo masz na mysli. Na mnie po prostu nie dziala propaganda ze
Irakijczycy nic nie robia tylko czekaja na chlopcow z Polski, ze
Amerykanie z czuloscia pochylaja sie nad problemami ludu Irackiego i ze
nie ma zbrodni wojennych po stronie USA. ("zwyciezcow nikt nie sadzi")

Czym innym jest nieuprzejme zachowanie wobec rodziny zolnierza na tej
grupie (w koncu zona nie jest winna pracy meza), czym innym popieranie
wyslania naszych wojsk a czym innym poddawanie sie oglupiajacej
propagandzie.