Re: Z cyklu "Co to za roślina"

Data: 2007-09-05 00:17:55
Temat: Re: Z cyklu "Co to za roślina"
Od: Magdalena Bassett <i...@b...com>

Michal Misiurewicz wrote:

> A to ciekawa wiadomość. Muszę wobec tego na jesieni parę zebrać.
>
> Pozdrowienia,
> Michał

Mala wzmianka o tym na tej stronie pod "Other uses"

http://www.pfaf.org/database/plants.php?Maclura+pomi
fera

Moja bratowa, mieszkajaca w centralnym Illinois w srodku pol
kukurydzianych, trzyma te "jablka" w kazdym pokoju, tak robila jej matka
i babcia, ktore tam sie urodzily, wlasnie przeciw owadom. Twierdzi, ze
nie ma pajeczyn, ani pajakow.

MB