Re: [Z cyklu: Inna Polska] Znacie te bajki... to poczytajcie:

Data: 2018-12-18 23:22:42
Temat: Re: [Z cyklu: Inna Polska] Znacie te bajki... to poczytajcie:
Od: Ilona <i...@u...net>

Krzewicki napisał:
> [...]
youtu.be&t=13

> PS. Wersja frankijska katolicyzmu zaowocowała krucjatami, inkwizycją, zakonem
> Krzyżaków etc. Wersja celtycka to m.in. Jan Scottus Eriugena, mnisi iroszkoccy
> (papar), mit arturiański - przypisek dla gorzej zorientowanych.

Nie chodzi o magiczne zaklęcia, czy jakieś tajemnicze rytuały, ale o
tajne stowarzyszenia polityczne, posiadające środki i wpływy, za pomoca
których mogą kreować nowe byty polityczne, czy filozoficzne.
Dziś czymś takim jest agenda NWO, opleciona całą masą przybudówek.

Inkwizycja była reakcja na takie własnie działania i raczej na stosach
nie palili byle kogo.
Podobną technologie eliminacji zastosowano wobec Templariuszy, gdy ci
osiągneli zbyt duże wpływy w ówczesnym Świecie.