Z cyklu ,,Rozmowy z lewakiem".

11. Data: 2020-06-11 02:36:38

Temat: Re: Z cyklu ,,Rozmowy z lewakiem".
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-10 17:58, FEniks wrote:

> To co to za lewak był?!

//jakis reformowany, znaczy... neo_levak!

12. Data: 2020-06-11 02:55:14

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-10 16:11, Live session user wrote:

> [...]
>
> Tymczasem na forach (im bardziej niokresane forum tym częściej) lewak i
> lewactwo występuje jako wszelka przyczyna zła (prócz trzęsień ziemi i
> kokluszu), wliczając w to głód w Afryce, wysokie ceny mieszkań czy
> odpowiedzialność za osobiste problemy piszących (parafrazując pewien
> dowcip: "to musiał być wyjątkowy lewak, bo jeszcze narobił p. hrabiemu w
> spodnie").
>

> ///
> Lewak to każdy kto zadaje takie pytania, prawdziwy Polak, katolik i
> patriota wiedzę o lewackim zagrożeniu wysysa z mlekiem matki.

Oj, zdziwil bys siem...!
Z tymi trzesieniami ziemi i kokluszem, w kontekscie wyczerpywania
struktur karmicznych ziemi, nie jest to takie jednoznaczne...

//... wysysa z mlekiem matki Polki!

13. Data: 2020-06-11 08:50:55

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.06.2020 o 16:11, Live session user pisze:

> [...]
> Lewak to każdy kto zadaje takie pytania, prawdziwy Polak, katolik i
> patriota wiedzę o lewackim zagrożeniu wysysa z mlekiem matki.

Ale w potocznym znaczeniu tego miana "lewak" to osobnik (członek) z
skrajnej lewicy. Tymczasem jest to indywiduum  które kompletnie nie ma
nic wspólnego z prawdziwą lewicą. I faktycznie reprezentuje on jedną z
wersji zła które gnębią dzisiejszy świat.

14. Data: 2020-06-11 08:52:16

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.06.2020 o 20:42, XL pisze:

> Tylko że ten facet za chwilę pojedzie do Szwecji i tam nie będzie krzyczał,
> że rząd uprawia rozdawnictwo.

Akurat tam nie powinien mieć powodów do narzekania, Szwecja  to kraj bez
świętych krów i niewolników, czyli bez podziału na kasty -
uprzywilejowanych i dawców. Rząd nawet nie ma praw do nadawania
przywilejów swoim faworytom. Oczywiście każdy ma swoje piekło, ale
biorąc pod uwagę te sprawy to Polska jest zupełną odwrotnością Szwecji.

15. Data: 2020-06-11 08:58:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <L...@j...cb> wrote:

> [...]
> nic wspólnego z prawdziwą lewicą. I faktycznie reprezentuje on jedną z
> wersji zła które gnębią dzisiejszy świat.

Dokładnie tak!

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

16. Data: 2020-06-11 08:59:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <L...@j...cb> wrote:

> [...]
> przywilejów swoim faworytom. Oczywiście każdy ma swoje piekło, ale
> biorąc pod uwagę te sprawy to Polska jest zupełną odwrotnością Szwecji.

To pewnie dlatego tabuny czarnych tak tam ciągną :->

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

17. Data: 2020-06-11 15:27:06

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 10.06.20 um 06:52 schrieb gazebo:

> i nikgt nam nie wmowi, ze biale jest biale a czarne jest czarne

Lewak czyli zapluty karzel reakcji dobrej zmiany?
A jak walka klasowa sie wzmaga to i lewakow coraz wiecej oraz ochrona
drozsza.

https://tinyurl.com/y9xlqw7y

Milicja sie tez zbroi https://youtu.be/Yh1rV2InwYk

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

18. Data: 2020-06-11 20:37:34

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11/06/2020 o 14:27, Sylvio Balconetti pisze:

> Lewak czyli zapluty karzel reakcji dobrej zmiany?
> A jak walka klasowa sie wzmaga to i lewakow coraz wiecej oraz ochrona
> [...]
alleluja i do przodu

--
gazebo

19. Data: 2020-06-12 02:02:51

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-11 08:50, Trybun wrote:

> [...]
> nic wspólnego z prawdziwą lewicą. I faktycznie reprezentuje on jedną z
> wersji zła które gnębią dzisiejszy świat.

//bo taka jego rola, dzisiaj... to wynika bezposrednio z tzw. 'mondrosci
etapu'.

20. Data: 2020-06-12 02:34:08

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-11 15:27, Sylvio Balconetti wrote:

> Lewak czyli zapluty karzel reakcji dobrej zmiany?
> A jak walka klasowa sie wzmaga to i lewakow coraz wiecej oraz ochrona
> [...]

//nie boj nic... damy rade!

Ostatnio znany, swiatowej slawy filantrop, przeszedla na jasnom strone
mocy...

https://www.pb.pl/george-soros-chiny-sa-zagrozeniem-
dla-europy-992549

George Soros: Chiny są zagrożeniem dla Europy

"Chiny są zagrożeniem, Xi Jinping jest dyktatorem - stwierdził w
wywiadzie dla dziennika "La Repubblica" miliarder i filantrop George
Soros. Dodał, że państwa Unii powinny porzucić naiwne przekonanie o
konieczności bliskiej współpracy z Pekinem." ...

//mysl pozytywnie... to moze i frau prezesine, tez cos wpadnie...?

gornicy
Czarny bandytyzm...
Co oznaczają wypadające włosy we śnie?
Co oznaczają sny o wypadających zębach?