Z cyklu ,,Rozmowy z lewakiem".

51. Data: 2020-06-15 01:44:00

Temat: Re: Z cyklu ,,Rozmowy z lewakiem".
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> Nie ma juz tzw. 'naszego podworka', to jest globalna organizacja, ktorej
> celem jest dzialanie do 'zwyciestwa prawdziwej demokracji* ".
>
> https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=%
22zwycieztwa+prawdziwej+demokracji%22

> * - w kazdym statusie jakiejkolwiek organizacji, zamiast slowa
> 'demokracja', nalezy rozumiec 'rewolucja'.

Się rozumie.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

52. Data: 2020-06-15 01:55:29

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-14 12:30, Trybun wrote:
> [...]
ch-szokujaca-prawda-o-odwrotnym-rasizmie-w-usa/?fbcl
id=IwAR1Lpst4E8djvbZ9_3-s3udS5h7sQ85ZzclNxPyrlF6Z6T5
DefobXYGcQlY

> To raczej nie kolor skóry a współcześni rasiści typu, temat tabu - kolor
> skory, przyczyniają się do utrzymywania segregacji rasowej. To przecie
> te idiotyczne zakazy nazywania rzeczy po imieniu (murzyn, pedał, Polak
> itpitd) przyczyniają się bardziej do podziałów gatunku ludzkiego niż
> wszystkie inne sprawy.

To o czym piszesz to wlasnie 'marksizm kulturowy'... ktorego celem jest
zawrocenie biegu Kultury i w ten sposob zniszczenie systemu spolecznego,
zamiast niszczenia terrorem kinetycznym.

53. Data: 2020-06-15 02:35:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

ch-szokujaca-prawda-o-odwrotnym-rasizmie-w-usa/?fbcl
id=IwAR1Lpst4E8djvbZ9_3-s3udS5h7sQ85ZzclNxPyrlF6Z6T5
DefobXYGcQlY

> //tu przyklad w formie prezentacji... z polskimi napisami...
>
> 'Czym jest Marksizm Kulturowy'
>
> https://youtu.be/EtJnaTxHZxU //zaledwie 7' 54"

Obejrzę, choć niezbyt lubię prezentację jako formę przekazu. Wolę wykłady
Karonia na ten temat -
mówi jasno i klarownie, trafia to do mnie bardzo.
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

54. Data: 2020-06-15 03:20:08

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-15 02:35, XL wrote:

> [...]
> Karonia na ten temat -
> mówi jasno i klarownie, trafia to do mnie bardzo.

To prawda! Pan Krzysztof jest the_besciak i jego wyklady tez... :)

//ale jak tu dotrzec z przekazem do odbiorcow memow...?

55. Data: 2020-06-15 06:40:41

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14/06/2020 o 22:00, m...@g...com pisze:

> nie moze, nie istnieje, za to ty mnie kochasz bezwzglednie
> ---
> dobrze bobrze...
> Bog ciem KOcha ;P

wybaczam ci bos nacpany za naduzywaanie Mego Imienia

--
gazebo

56. Data: 2020-06-15 11:13:44

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

wybaczam ci bos nacpany za naduzywaanie Mego Imienia
---
Ale wiedz to jedno, ze:
Bog Ciem KOcha! ;P

57. Data: 2020-06-15 16:38:07

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15/06/2020 o 10:13, m...@g...com pisze:
> wybaczam ci bos nacpany za naduzywaanie Mego Imienia
> ---
> Ale wiedz to jedno, ze:
> Bog Ciem KOcha! ;P

to mowisz, ze kocham sam siebie, ciebie na pewno nie

--
gazebo

58. Data: 2020-06-15 21:23:49

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

to mowisz, ze kocham sam siebie, ciebie na pewno nie
---
kogo to co ty tam
sobie w glowie ;P
Bog [i tak] Ciem KOcha ;)

59. Data: 2020-06-15 21:25:34

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15/06/2020 o 20:23, m...@g...com pisze:
> to mowisz, ze kocham sam siebie, ciebie na pewno nie
> ---
> kogo to co ty tam
> sobie w glowie ;P
> Bog [i tak] Ciem KOcha ;)

trudno zebym siebie nie kochal, ja sie wrecz uwielbiam, a ciebie
pokaralem jakaniem, i chuj pieseczku, mleczka nie dostaniesz

--
gazebo

60. Data: 2020-06-15 23:05:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:k]

> trudno zebym siebie nie kochal, ja sie wrecz uwielbiam

No. To odpierdol się ode mnie.
Bóg cię kocha.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony: