Z cyklu ,,Rozmowy z lewakiem".

61. Data: 2020-06-16 04:08:23

Temat: Re: Z cyklu ,,Rozmowy z lewakiem".
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

trudno...
---
A Bog dalej Ciem KOcha ;)

62. Data: 2020-06-16 06:08:15

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15/06/2020 o 22:05, XL pisze:
> gazebo <g...@j...com> wrote:k]

> No. To odpierdol się ode mnie.
> Bóg cię kocha.

masz plusa, ale do milosci to daleko

--
gazebo

63. Data: 2020-06-16 06:11:38

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16/06/2020 o 03:08, m...@g...com pisze:
W dniu 15/06/2020 o 22:05, XL pisze:
> gazebo <g...@j...com> wrote:k]

> No. To odpierdol się ode mnie.
> Bóg cię kocha.
>

> trudno...
> ---
> A Bog dalej Ciem KOcha ;)

nie, ja jej nie kocham, jednakoz zwracam uwage, ze komus pierdolnela zylka
--
gazebo

64. Data: 2020-06-17 15:08:30

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.06.2020 o 01:35, Izaura pisze:

> Nie ma juz tzw. 'naszego podworka', to jest globalna organizacja,
> ktorej celem jest dzialanie do  'zwyciestwa prawdziwej demokracji* ".
>
> https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=%
22zwycieztwa+prawdziwej+demokracji%22

> * - w kazdym statusie jakiejkolwiek organizacji, zamiast slowa
> 'demokracja', nalezy rozumiec 'rewolucja'.

Jest, niestety jest i ma się kwitnąco. Z małą uwagą - coraz mniej
powodów ma normalny Polak aby postrzegać to podwórko jako NASZE i to
wcale nie ze względu na naszą przynależność do Unii.

65. Data: 2020-06-17 15:08:46

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.06.2020 o 01:55, Izaura pisze:
> [...]
ch-szokujaca-prawda-o-odwrotnym-rasizmie-w-usa/?fbcl
id=IwAR1Lpst4E8djvbZ9_3-s3udS5h7sQ85ZzclNxPyrlF6Z6T5
DefobXYGcQlY

> To o czym piszesz to wlasnie 'marksizm kulturowy'... ktorego celem
> jest zawrocenie biegu Kultury i w ten sposob zniszczenie systemu
> spolecznego, zamiast niszczenia terrorem kinetycznym.

Myślę że to wykoślawienie marksizmu. Zresztą on wtedy miał inne
priorytety niż walka z rasizmem.

66. Data: 2020-06-17 15:09:40

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.06.2020 o 01:10, Izaura pisze:

> Doskonale wie co robi...
> Dokladnie takom samom narracje wstawial w XIX wieku ziec Marksa,
> proletariatowi  gdy ten, w okresie rewolucji technicznej, wchodzil w
> faze etosu pracy.
> Dzisiaj nadal, murzynom wciska siem ten sam kit, ze praca, to
> najwieksze zniewolenie dla murzyna jest...
>
> //oczywiscie, nie dla kazdego murzyna...

Wątpię, intencje pozornie dobre, jednak ani krzty wcześniejszego
zastanowienia się nad tym jaki to może przynieść skutek. No i oczywiście
metody jakimi walczy z tym "faszyzmem".. Kto wolny od ciągot
faszystowskich będzie prześladował ludzi za "gesty", czy "palił" im
książki?

Ale chyba nie chcesz powiedzieć że w czasach Marxa proletariat nie był
czymś gorszym od innych?

67. Data: 2020-06-17 16:33:07

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.06.2020 o 15:09, Trybun pisze:

> Wątpię, intencje pozornie dobre, jednak ani krzty wcześniejszego
> zastanowienia się nad tym jaki to może przynieść skutek.

Zajrzyj do podręcznika historii, to się dowiesz, jaki skutek przynosi
brak walki z faszyzmem czy rasizmem. Zastanów się i wyciągnij wnioski.

> No i oczywiście
> metody jakimi walczy z tym "faszyzmem"..

https://www.rmf24.pl/fakty/news-nowe-metody-walki-z-
nazizmem,nId,131041

"Niemcy sięgają do nowych metod walki z młodymi sympatykami faszyzmu.
16-letni neofaszysta z Lipska musi schować do szafy swoje glany
czyli ciężkie buty z klamrami. Miejski urząd porządkowy zakazał mu
noszenia ich przez dwa lata."

:)

> Kto wolny od ciągot
> faszystowskich będzie prześladował ludzi za "gesty", czy "palił" im
> książki?

Biedni, prześladowani przestępcy... Jakie to straszne, że nie wolno im
propagować faszyzmu. Normalnie łzy same cisną się do oczu.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

68. Data: 2020-06-17 22:08:57

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A Bog dalej Ciem KOcha ;)

nie, ja jej nie kocham, jednakoz zwracam uwage, ze komus pierdolnela zylka
Ale kogo to?
Bog i tak Ciem KOcha
Tych z zylkami toze ;)

69. Data: 2020-06-18 03:16:46

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-17 15:08, Trybun wrote:

> [...]
> powodów ma normalny Polak aby postrzegać to podwórko jako NASZE i to
> wcale nie ze względu na naszą przynależność do Unii.

Ta co poradzisz... Wszystkie nitki schodzom siem do 'City of London'...

//kiedys na yt sluchalem dyskusji uczonych historykow, o tym jak to
Amerykance przejeli 'na pniu' cale cywilnspecsluzby PRL... i pewnie
dlatego nie bylo powszechnej lustracji, jak w NRD, czy w Czechach.

70. Data: 2020-06-18 03:27:50

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-17 15:08, Trybun wrote:

> [...]
DefobXYGcQlY

> Myślę że to wykoślawienie marksizmu. Zresztą on wtedy miał inne

Ten rasizm, to tylko etap... Celem jest rozdupcenie istniejacego
porzedku spolecznego, tzw. systemu i przejecie wladzy. Dlatego teraz nie
uwalnia sien robotnikow, (bo ci sami lepiej sobie z tym kiedys
poradzili), ale, wybiera siem mniejszosci, ktore zawsze beda 'sklucone'
z reszta spoleczenstwa... czarnych, LGBT+, zwierzeta, itd...

tu piekny przyklad i tylko 7 minut

"Czym jest Marksizm Kulturowy"
https://www.youtube.com/watch?v=EtJnaTxHZxU

//i nawet blondynki, moga byc uciskanom mniejszosciom...

gornicy
Czarny bandytyzm...
Co oznaczają wypadające włosy we śnie?
Co oznaczają sny o wypadających zębach?