Z czym jeśc ryż

11. Data: 2005-05-31 17:12:18

Temat: Re: Z czym jeśc ryż
Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 May 2005 19:15:32 +0200, Waćpanna lub Waćpan *@nn*, w
wiadomości news:<news:429c9acf$1@news.home.net.pl> zawarł, co następuje:

> Z sosem pseudomeksykańskim he, he ;-)

ja robię też z patagońskim i co ;)
składniki piękna Pani! może mnie czymś natchniesz
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

12. Data: 2005-05-31 17:15:32

Od: "@nn" <jurek@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tatiana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl> napisał w wiadomości
> Dnia Tue, 31 May 2005 18:59:55 +0200, Waćpanna lub Waćpan *@nn*, w
> wiadomości news:<news:429c9727$1@news.home.net.pl> zawarł, co
> następuje:

> a z czym miałaś? bo ja najczęsciej przygotowuję sosy miesno-warzywne,
> albo
> coś pseudochińskiego, ewentualnie maniakalnie z braćmi pochłaniamy
> ryż z
> sosem potrawkowym, czyli potrawę naszego dzieciństwa

Z sosem pseudomeksykańskim he, he ;-)
Ania
--
Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ
***Moje dziecki: http://tinyurl.com/bdgxw ***

13. Data: 2005-05-31 17:22:50

Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eM eL" <badbatz99@hotmailCUT_THIS_OUT.com> napisał w wiadomości

> Wiesz...W Chinach, Japonii, Ameryce Lacinskiej je sie bialy ryz na tony i
ludzie sa
> cegus szczupli i zyja dosyc dlugo...

jestes pewien, ze to taki przetworzony, jak u nas, ryz, mimo, ze bialy? ja
tego nie wiem, spierac sie wiec nie bede.

14. Data: 2005-05-31 18:49:37

Od: "@nn" <jurek@post> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> następuje:

> ja robię też z patagońskim i co ;)
> składniki piękna Pani! może mnie czymś natchniesz

Obawiam się, że nie ;p
Z czystego lenistwa użyłam fixa (zaraz mnie pewnie zlinczują... :),
dodałam cycki kurzęce i czerwoną fasolę. Do tego ryż i surówka z
ogórków, pomidorów i dwóch rodzajów papryki.

Ania

15. Data: 2005-05-31 22:30:11

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>jesli juz sie masz odchudzac, to nie jedz ryzu bialego tylko
>jak najmniej przetworzony, najlepiej ryz dziki (?)(wild rice).
>
>http://www.mts.net/~rrussell/recipes.htm
>http://www.voyageurit.net/about/recipes.htm
>

>iwon(k)a

Ale dziki ryz to nie ryz, a jego jakis tam kuzyn. Brazowy moze
byc jako, ze tak powiem, zdrowszy wariant

Pierz

K.T. - starannie opakowana

16. Data: 2005-06-01 02:18:28

Temat: Re: Z czym jeoc ryż
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> wrote in message

> Ale dziki ryz to nie ryz, a jego jakis tam kuzyn.

moze byc i kuzyn, grunt ze lepszy w odchudzaniu :)

iwon(k)a

17. Data: 2005-06-01 08:29:02

Od: "plitkin" <NIK_JAK_W_NAGLOWKU-"OD"@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kalorie a weglowodany - to 2 rozne osoby :-)

WIelkim uproszczeniem jest przeliczac na kalorie! Przyklad: kanapka chleb ze
schabowym w panierce (przykladowo 500 kcal) duzo bardziej wplynie na tycie
niz ogromny ogotowany kawal miesa + duza ilosc pomidowor i ogorkow (salatka)
o lacznej zawartosci energetycznej ponad 700 kcal (przyklad).

Zjedzony po obiadku melon o niskiej wartosci energetycznej poskutkuje
wieksza tkanka tluszczowa niz np. ananas, zawierajacy wiecej kalorii.

18. Data: 2005-06-01 08:58:04

Od: "@nn" <jurek@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "@nn" <jurek@post> napisał w wiadomości
> Obawiam się, że nie ;p
> Z czystego lenistwa użyłam fixa (zaraz mnie pewnie zlinczują... :),
Ale, jeśli zna ktoś przepis na kuraczka - meksykanina bez żadnych
fixów to ja chętnie skorzystam :)

Ania

19. Data: 2005-06-01 08:58:33

Od: "k...@f...onet.pl" <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ryz moszesz sobie pomieszac ze wszystkim. polecam experymenty. mozna by
np zapiec sobie ryz w piekarniku z jablkkami lub z truskawkami bo juz sa
;-) albo z mieskiem jakims, moze z rodzynkami, albo z posiekanym
burarkiem ugotowanym? expreymentowac polecam
kleju

20. Data: 2005-06-01 09:10:02

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 1 Jun 2005 10:58:04 +0200, Waćpanna lub Waćpan *@nn*, w wiadomości
news:<news:429d77b7@news.home.net.pl> zawarł, co następuje:

> Ale, jeśli zna ktoś przepis na kuraczka - meksykanina bez żadnych
> fixów to ja chętnie skorzystam :)

U nas mówi się na to - po patagońsku, brat wymyślił, bo meksyk jest banalny.
Mięso (u mnie raczej pierś indycza) kroję w kostkę, zalewam oliwą z oliwek z
papryczkami w środku (ostra, dobra), przyprawiam solą, pieprzem, papryką, co
mi tam wpadnie. Odstawiam. W tak zwanym międzyczasie kroję cebulę, szklę ją
na oleju. Cebulę wyjmuję, podsmażam mięso na ostrym ogniu, zarzucam znów
cebulę, fasolę czerwoną z puszki, pokrojoną czerwoną paprykę i pomidory
krojone z puszki (używam valfrutty z czosnkiem). I to się tak dusi i samo
się robi :) Czasami jeszcze jakiś ziółek dorzucę, mieszam, odparowuję trochę
i jest.
Takie to pseudo, rzecz jasna, ale dobre.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

nalesniki
jak przechowywać kłącza imbiru?
jak czytac LASAGNE?
Szparagi - przechować do jutra
szukam przepisu- kurczak na ostro w czekoladzie