Z czym jeśc ryż

21. Data: 2005-06-01 09:37:01

Temat: Re: Z czym jeśc ryż
Od: "@nn" <jurek@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tatiana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl> napisał w wiadomości
news:1bpnrhly940hs$.dlg@czarodziejka.net...
> [...]
> szklę ją
> na oleju. Cebulę wyjmuję, podsmażam mięso na ostrym ogniu, zarzucam
> znów
> cebulę, fasolę czerwoną z puszki, pokrojoną czerwoną paprykę i
> pomidory
> krojone z puszki (używam valfrutty z czosnkiem). I to się tak dusi i
> samo
> się robi :) Czasami jeszcze jakiś ziółek dorzucę, mieszam, odparowuję
> trochę
> i jest.
> Takie to pseudo, rzecz jasna, ale dobre.

O.K. wielkie dzięki, ale w takim razie to moje to nawet pseudo nie było
:(
Ania (z resztką placka z rabarbarem i obawą, że znów będzie musiała się
odchudzać...)

Ania
--
Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ
***Moje dziecki: http://tinyurl.com/bdgxw ***

22. Data: 2005-06-01 09:49:16

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 1 Jun 2005 11:37:01 +0200, Waćpanna lub Waćpan *@nn*, w wiadomości
news:<news:429d80d8$1@news.home.net.pl> zawarł, co następuje:

> Ania (z resztką placka z rabarbarem i obawą, że znów będzie musiała się
> odchudzać...)

Spoko, chciałabym mieć czas na zrobienie placka z rabarbarem. Niestety,
zegar egzaminacyjny tyka nieubłaganie, ledwo na jarzynową wczoraj starczyło
:)
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

23. Data: 2005-06-01 16:56:16

Temat: Re: Z czym jeoc ryż
Od: Waldemar Krzok <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a wrote:
> "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> wrote in message

> moze byc i kuzyn, grunt ze lepszy w odchudzaniu :)

nawet nie kuzyn, wogóle nie krewniak. Ale mnie i tak smakuje.

Waldek

24. Data: 2005-06-01 22:28:53

Temat: Odp: <OT> Z czym jeśc ryż
Od: "Anna Beneturska" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik eM eL <badbatz99@hotmailCUT_THIS_OUT.com> napisał

> Wiesz...W Chinach, Japonii, Ameryce Lacinskiej je sie bialy ryz na tony i
ludzie sa
> cegus szczupli i zyja dosyc dlugo...
> To co niezdrowe to wodeczka, maslko, smalczyk, karkowka czy ciezkie
maczno-tluszczowe
> sosy do tego ryzu :-)))

W Chinach i Japonii nigdy nie byłam, ale w Meksyku owszem i jedną z rzeczy,
która zdecydowanie rzucała się w oczy to to, że na ulicach mnóstwo było
ludzi jakby to ująć pokaźnych rozmiarów. Kiedy rozmawiałam z panią u której
w czasie pobytu mieszkałam, powiedziała, ze wiele biedniejszych rodzin może
sobie pozwolić na posiłek mięsny raz na miesiąc - a na codzien ryz i potrawy
mączne. Mysle, ze taka dieta ma jakis zwiazek z tym, ze ludzie sa bardziej
otyli. A dla kontrastu - jesli pojedzie sie do jakiegos podmiejskiego
centrum handlowego, gdzie spotyka sie raczej osoby zamozniejsze - widac od
razu ludzi szczuplejszych. Taka moja obserwacja.

Pozdrawiam,
Anulka

25. Data: 2005-06-01 22:39:13

Temat: Re: <OT> Z czym jeśc ryż
Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna Beneturska wrote:

> [...]
> centrum handlowego, gdzie spotyka sie raczej osoby zamozniejsze - widac od
> razu ludzi szczuplejszych. Taka moja obserwacja.

Wydaje mi się, że z prawdziwych przesłanek wyciągasz fałszywe wnioski.
Od wieków ludzie biedniejszego stanu żywili sie własnie potrawami
mącznymi i jakoś generalnie nie tyli.
Otyłośc ludzi biedniejszych w dzisiejszych czasach składałbym raczej na
śmieciowe zarcie typu konserwy i fast food'y.
Z kolei - więcej osób szczuplejszych wsród ludzi zamożnych - na lepsze
(jakościowo) wyzywienie tydzież wyższy poziom życia (siłownie, fitnesy i
inne wynalazki).

sadyl [trzycyfrowy bez kompleksów:]

26. Data: 2005-06-01 22:58:44

Temat: Re: Odp: <OT> Z czym jeśc ryż
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le jeudi 2 juin 2005 ŕ 00:28:53, dans <d7lcqs$2mi$1@news.onet.pl> vous écriviez :

> A dla kontrastu - jesli pojedzie sie do jakiegos podmiejskiego
> centrum handlowego, gdzie spotyka sie raczej osoby zamozniejsze - widac od
> razu ludzi szczuplejszych. Taka moja obserwacja.

Tak sie sklada ze na jedzenie nietuczace stac tych zamozniejszych.

Ewcia

--
Niesz

27. Data: 2005-06-02 08:49:59

Od: "JerzyN" <007_usuń_to@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com>
> Le jeudi 2 juin 2005 ŕ 00:28:53, dans <d7lcqs$2mi$1@news.onet.pl>

> Tak sie sklada ze na jedzenie nietuczace stac tych zamozniejszych.

Rzekłbym raczej iż jest to kwestia bardziej związana z poziomem
wykształcenia [wiedzy].
pozdr. Jerzy

28. Data: 2005-06-03 18:52:45

Od: "Grzegorz J." <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> ryz moszesz sobie pomieszac ze wszystkim. polecam experymenty. mozna by
> np zapiec sobie ryz w piekarniku z jablkkami lub z truskawkami bo juz sa
> ;-) albo z mieskiem jakims, moze z rodzynkami, albo z posiekanym
> burarkiem ugotowanym? expreymentowac polecam
***
polecam zapiekankę (przygotowanie jak ryż z jabłkami) :
warstwa ryżu - szpinak - warstwa ryżu - papryka czerwona - warstwa ryżu -
ser żółty ( pod koniec pieczenia).
Podajemy z musem rabarbarowo-bananowym. Pycha.

Grzegorz

29. Data: 2005-08-30 08:54:55

Od: celesta <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek napisał(a):
> Witam!
>
> Ostatnio wzielo mnie troche na odchudzanie i odstawilem zapiekanki i inne
> pizze w kat. Od kilku dni wcinam ryz z sosem slodko_kwasnym ale to predzej czy
> pozniej moze mi sie znudzic. Czy mozna to jakos urozmaicic? Co byscie polecali
> nie tuczacego czyli najlepiej nic smazonego do jedzenia zeby student majacy malo
> wspolnego z kuchnia dal rade szybko zrobic.
>
> Pozdrawiam,
> Tomek

Czesc
-ryz mozna jadac z jablkami i cynamonem skladniki:ryz, jabkla , cynamon,
cukier- dla smaczku, troche jugurtu, albo kefirku),
-ryz mozna jadac z warzywami
nap fasola szpapragowa, marchewka, kalarepka,troszke biale kapustki (to
wszystko razem uduszone - aby bylo miekkie) i wymieszane z ryzem, dobrze
ryz przesmazyc na bulionie, nabiera wtedy takiego wysmienitego smaku i
zapachu
- odrobina chudziutkiego mieska z kurczaka nie zaszkodzi, a jak
wymieszasz z ww warzywami to bedzie to pychota niesamowita (jesli sie
nato zdecydujesz udus miesko z warzywami ww)
- ryz mozna zjesc z pulpecikami i sosem pomidorowym
- jak przesmazysz ryz w bulionie z ddoatkiem swiezej pietruszki, to tez
wychodzi pychota
- ryz mozna jesc z roznymi owocami i sosami owocowymi
- ze smietana i cukrem (tak lubia moje dzieci)
-mozna zjesc ryz z gulaszem miesnym bulion a w nim ududszone miesko
kurczakaluz indyka

na razie nie pamietam wiecej spsobow

Zycze smacznego i pozdrawiam
celesta

30. Data: 2005-08-30 09:02:03

Od: "flashi" <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "celesta" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> - ze smietana i cukrem (tak lubia moje dzieci)
> -mozna zjesc ryz z gulaszem miesnym bulion a w nim ududszone miesko

ryz mozna jadac samotnie :) taki zupelnie zwyczajny bez dodatkow, ja
poprostu taki uwielbiam :)

nalesniki
jak przechowywać kłącza imbiru?
jak czytac LASAGNE?
Szparagi - przechować do jutra
szukam przepisu- kurczak na ostro w czekoladzie