Re: Z dedykacją dla XL - Adoptuj polskie dzieci!

Data: 2011-11-15 22:17:51
Temat: Re: Z dedykacją dla XL - Adoptuj polskie dzieci!
Od: Paulinka <p...@w...pl>

Lebowski pisze:
> W dniu 2011-11-15 22:00, było cicho i spokojnie, aż tu Paulinka jak
> pierdolnie:

> Nabożeństwo pierwszych piątków miesiąca opiera się na obietnicy jaką
> Chrystus dał św. Małgorzacie Marii Alacoque, wizytce z Paray-le-Monial,
> w 1673 i 1675 roku, że wszyscy, którzy w pierwszy piątek kolejnych 9
> miesięcy przyjmą komunią świętą, dostąpią niezwykłych łask, a zwłaszcza
> łaski szczerej skruchy, i nie umrą w grzechu lub bez sakramentów. Ich
> ucieczką będzie Najświętsze Serce Jezusa. W popularny sposób nabożeństwo
> [...]

Misiu gdybyś miał choć krztę pokory, to wiedziałbyś, że przed Sądem
Bożym staniemy razem ze wszystkimi,
i z tym co w życiu co w życiu zrobiliśmy. I Twoje guglanie i szukanie
usprawiedliwienia jest co najmniej śmieszne. A Twój zegar tyka...
Do zobaczenia. BTW powiedz to wszystko moim dzieciom prosto w twarz.

--

Paulinka