Z kuchni :-)

231. Data: 2009-03-07 08:24:15

Temat: Re: Z kuchni :-)
Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak; <got8d9$6cq$1@inews.gazeta.pl> :

> W Usenecie Flyer <f...@p...gazeta.pl> tak oto plecie:

> To Ty, Mikołaju? ;-)

Hmmm, Mikołaj przynosi prezenty, coś czego nie można mieć ot tak. To
chyba jestem Mikołajem. ;>

Postrafiam
Flyer
--
gg: 9708346; jabber:f...@j...pl
http://www.flyer36.republika.pl/

232. Data: 2009-03-07 08:32:47

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> ponieważ je po prostu mam. I mam prawo się zabezpieczać, ponieważ to ja
> pierwsza udostępniłam obcej osobie moje własne dane.

Nie Ty pierwsza. Od początku kiedy pisałam do Ciebie na priv, miałaś
moje pełne imię i na nazwisko (bo miałam w ustawieniach jeszcze do
niedawna), więc nie chrzań.

Ewa

233. Data: 2009-03-07 08:42:14

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Nie Ty pierwsza. Od początku kiedy pisałam do Ciebie na priv, miałaś
> moje pełne imię i nazwisko (bo miałam w ustawieniach jeszcze do
> niedawna), więc nie chrzań.

korekta

234. Data: 2009-03-07 09:37:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 7 Mar 2009 06:50:22 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie Ikselka <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Ty w jakiej szkole pracowałaś, hę?
>
> Qra

Nigdy nie udostępniam własnych danych bez posiadania jakiegokolwiek
zabezpieczenia przed ich udostępnieniem dalej.

235. Data: 2009-03-07 09:38:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 7 Mar 2009 06:46:50 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie Ikselka <i...@g...pl> tak oto plecie:

> I procent od sprzedaży też?
>
> Qra

Mialaś przynieść za darmo. Zapomniałaś?

236. Data: 2009-03-07 09:39:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 7 Mar 2009 06:53:10 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie Ikselka <i...@g...pl> tak oto plecie:

> I stąd się wszystko wzięło...

Może i stąd, dlaczego nie, czy to nie jest normalna reakcja? Wg mnie jest:
jak się przeszło pare razy poligon, co ludzie potrafią, to się jest
ostrożnym. Krzywdy jej nie robi i nie mam zamiaru.

237. Data: 2009-03-07 09:47:58

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mialaś przynieść za darmo. Zapomniałaś?

He..he, idzie gęś przez wieś, worek ziaren niesie...

238. Data: 2009-03-07 09:50:12

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl>
1...@4...net

[...]
> Nigdy nie udostępniam własnych danych bez posiadania jakiegokolwiek
> zabezpieczenia przed ich udostępnieniem dalej.

Czy stoją za tym jakieś złe doświadczenia z przeszłości?

Saulo

239. Data: 2009-03-07 10:01:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 07 Mar 2009 09:32:47 +0100, medea napisał(a):

> Nie Ty pierwsza. Od początku kiedy pisałam do Ciebie na priv, miałaś
> moje pełne imię i na nazwisko (bo miałam w ustawieniach jeszcze do
> niedawna), więc nie chrzań.
>
> Ewa

Ewa, wiesz co, Ty też małaś moje. Nie mówię o imieniu i nazwisku. Masz moje
inne dane, więc nie chrzań.

240. Data: 2009-03-07 10:02:28

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Trochę bez sensu, ale m.w. rozumiem, o co Ci chodzi: miałas subiektywne
> odczucia, że przypisuję Ci moje prymitywne intencje. I przypisywanie Ci
> czegoś, i prymitywność intencji - to tylko Twoje subiektywne odczucia, jak
> napisąłaś sama :-/

Oczywiście. I sobie bardziej ufam, niż Tobie.

Ewa

Staję się nudna...
CDN...
co mi jest?