Z kuchni :-)

291. Data: 2009-03-08 20:11:08

Temat: Re: Z kuchni :-)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 8 Mar 2009 21:04:14 +0100, michał napisał(a):

> W ramach bezpłatnych korepetycji z dobrego wychowania:
> Jeśli już wypatrzysz gdzieś zdjątko kogoś z grupy, to nie trąb o tym
> wszem i wobec!

Dlaczego? - ktoś, kto je zamieścił, właśnie liczył na to. Nie może być
inaczej - inaczej pozostałoby w rodzinnym albumie na półce.
--
"Święto Kobiet jest jak Czerwona Księga, gdzie IUCN wpisuje ginące gatunki,
którym należy stworzyć warunki, aby miały możliwość realizacji...

292. Data: 2009-03-08 20:12:23

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:
> michał <6...@g...pl>
> gp18cb$lgc$...@i...gazeta.pl

> Ależ, ależ, Paulinka sama chciała utracić anonimowość.

Zabrzmiało prawie jakbym cnotę straciła ;)
Nie róbmy z mojego nazwiska zabójstwa Kennedy'ego.

--

Paulinka

293. Data: 2009-03-08 20:12:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 8 Mar 2009 21:10:21 +0100, Saulo napisał(a):

> michał <6...@g...pl>
> gp18cb$lgc$...@i...gazeta.pl

> Ależ, ależ, Paulinka sama chciała utracić anonimowość.

No i właśnie utraciła - ba, sama chciała.

> Dzięki, stary.

Nie dziąkuj - starzy już tak mają ;-)

294. Data: 2009-03-08 20:13:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 08 Mar 2009 21:12:23 +0100, Paulinka napisał(a):

> Zabrzmiało prawie jakbym cnotę straciła ;)
> Nie róbmy z mojego nazwiska zabójstwa Kennedy'ego.

Dlaczego? - to już nie chcesz być jawna?

295. Data: 2009-03-08 20:13:36

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:

> wszem i wobec! A jak ten ktoś zapyta z przekąsem, czy na widok zdkęcia
> oślepłeś, to nie opisuj swoich negatywnych wrażeń.

A mnie się przy okazji przypomniało, jak to kiedyś w przedszkolu
dziewczynki miały zwyczaj pytać koleżanki o ocenę swojego rysunku:
"Brzydko narysowałam, prawda?", oczekując oczywiście zaprzeczenia i
solennego zapewnienia, że ślicznie. Jednej nie lubiłam i, korzystając z
okazji, z ochotą przyznałam jej rację. Taka byłam wredota! Obraziła się
na mnie dozgonnie. I już nigdy mnie nie pytała o zdanie. ;)

Ewa

296. Data: 2009-03-08 20:14:16

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Dlaczego? - ktoś, kto je zamieścił, właśnie liczył na to. Nie może być
> inaczej - inaczej pozostałoby w rodzinnym albumie na półce.

Zamieściłam nazwisko. Widać Saulo potrzebował większych wrażeń niż tylko
moje dane osobowe. No i jak widać do końca nie oślepł, skoro dalej
tutaj pisze.

--

Paulinka

297. Data: 2009-03-08 20:14:18

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:
> Co Twoim zdaniem powinna nosić przeciętna
> 28-latka?

To, co lubi?

Ewa

298. Data: 2009-03-08 20:14:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 08 Mar 2009 21:13:36 +0100, medea napisał(a):

> [...]
> okazji, z ochotą przyznałam jej rację. Taka byłam wredota! Obraziła się
> na mnie dozgonnie. I już nigdy mnie nie pytała o zdanie. ;)

To byłam ja. Od tamtej pory nigdy nie pytam kobiet o zdanie - z natury są
zawistne :-D

299. Data: 2009-03-08 20:15:05

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Kurczę - ja jakoś chodzę w szpilkach całe życie i... żyję :-)

To widać, słychać i czuć. :)

Ewa

300. Data: 2009-03-08 20:15:37

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> [...]
> okazji, z ochotą przyznałam jej rację. Taka byłam wredota! Obraziła się
> na mnie dozgonnie. I już nigdy mnie nie pytała o zdanie. ;)

Sugerujesz, że czekałam na komplementy?

--

Paulinka chyba tutaj zagoszczę ;)

Staję się nudna...