Z kuchni :-)

281. Data: 2009-03-08 20:00:17

Temat: Re: Z kuchni :-)
Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Mar, 19:57, medea <m...@o...eu> wrote:

> Mnie to akurat nie przeszkadza, traktuję to nawet jako pozytyw.

Traktuj to jak uważasz :)

> I dobrze, bo jestem słaba w kostkach. W dodatku często sama się kopię,
> zwłaszcza jak obcasy założę. ;)

Nie zakładaj, to niezdrowe

282. Data: 2009-03-08 20:00:24

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Jak już się dokopiesz do tej fotki, to

E, szkoda mi czasu. ;)
Zresztą nie chcę oślepnąć.

Ewa

283. Data: 2009-03-08 20:03:51

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

bazzzant pisze:

> Nie zakładaj, to niezdrowe

Gdybym zakładała częściej, to może nauczyłabym się nie kopać? :)

Ewa

284. Data: 2009-03-08 20:04:12

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:
> Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl>
> gp17re$phr$...@a...news.neostrada.pl
>
> [...]
>
> Aha. Albo traktujesz net jako odskocznię od sztywnej krynoliny. Whatever.

Niezła jest ta grupa:) Ostatnio na p.s.d.s się dowiedziałam, że
chodzenie w różowych martensach do pracy jest be. Na p.s.p mnie ponoć
krynolina uciska.
Saulo gdzie jest constans? Co Twoim zdaniem powinna nosić przeciętna
28-latka?

--

Paulinka czująca potrzebę oświecenia w temacie mody

285. Data: 2009-03-08 20:04:14

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo" napisał w wiadomości
> [...]

> Sama zapytałaś o wrażenia. Ja się z nimi nieproszony nie wychylałem.
> Saulo

W ramach bezpłatnych korepetycji z dobrego wychowania:
Jeśli już wypatrzysz gdzieś zdjątko kogoś z grupy, to nie trąb o tym
wszem i wobec! A jak ten ktoś zapyta z przekąsem, czy na widok zdkęcia
oślepłeś, to nie opisuj swoich negatywnych wrażeń.

Kolejnych lekcji mogę Ci także udzielić. Możesz z nich najwyżej nie
skorzystać. Musiałem to powiedzieć, bo chyba nie wyczułeś sytuacji. A
netykieta inteligentnych obowiązuje. :)

michał

286. Data: 2009-03-08 20:06:00

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> E, szkoda mi czasu. ;)
> Zresztą nie chcę oślepnąć.

I to się ceni, że dbasz o zdrowie i czas :>

--

Paulinka

287. Data: 2009-03-08 20:07:12

Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Mar, 20:03, medea <m...@o...eu> wrote:

> Gdybym zakładała częściej, to może nauczyłabym się nie kopać? :)

Niekoniecznie, niektórzy sobie po prostu nie radzą :)

288. Data: 2009-03-08 20:08:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 8 Mar 2009 13:00:17 -0700 (PDT), bazzzant napisał(a):

> Traktuj to jak uważasz :)

> Nie zakładaj, to niezdrowe

Kurczę - ja jakoś chodzę w szpilkach całe życie i... żyję :-)
--
"Święto Kobiet jest jak Czerwona Księga, gdzie IUCN wpisuje ginące gatunki,
którym należy stworzyć warunki, aby miały możliwość realizacji...

289. Data: 2009-03-08 20:09:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 08 Mar 2009 21:04:12 +0100, Paulinka napisał(a):

> [...]
> krynolina uciska.
> Saulo gdzie jest constans? Co Twoim zdaniem powinna nosić przeciętna

Do pracy? - jeśli w biurze, to koniecznie białe elastyczne obcisłe
legginsy, jak moja bratowa kiedyś :-D

290. Data: 2009-03-08 20:10:21

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

michał <6...@g...pl>
gp18cb$lgc$...@i...gazeta.pl

> W ramach bezpłatnych korepetycji z dobrego wychowania:
> Jeśli już wypatrzysz gdzieś zdjątko kogoś z grupy, to nie trąb o tym
> wszem i wobec!

Ależ, ależ, Paulinka sama chciała utracić anonimowość.

> A jak ten ktoś zapyta z przekąsem, czy na widok zdkęcia
> oślepłeś, to nie opisuj swoich negatywnych wrażeń.

Miałem prawo sądzić, że interesuje ją feedback.

> Kolejnych lekcji mogę Ci także udzielić. Możesz z nich najwyżej nie
> skorzystać. Musiałem to powiedzieć, bo chyba nie wyczułeś sytuacji. A
> netykieta inteligentnych obowiązuje. :)

Dzięki, stary.

Saulo

Staję się nudna...