Z kuchni :-)

391. Data: 2009-03-08 23:08:25

Temat: Re: Z kuchni :-)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 8 Mar 2009 15:52:16 -0700 (PDT), bazzzant napisał(a):

> [...]
sandals-get-what-...

> A tak na poważnie, czy sandauki u mężczyzny są aseksualne?
> Niekoniecznie musi być w skarpetkach

Skarpetki w sandaukach są aseksualne. Po prostu obciach.I w ogóle facet w
sandaukach i szorcikach jest aseksualny, nawet bez skarpetek - chyba, że
spaceruje brzegiem morza lub rozbija namiot na kempingu.

A najbardziej obciachowi są faceci tak wystrojeni w mieście - w upały
mrowie takich, często z identycznie ubranym synkami. O ile synek ok, to już
tatuś lekko śmiesznie wygląda.
Szukam dobrej nazwy dla tego stylu - może citry (skrótowiec od
city-country)? Tak, to chyba to.

--
"Święto Kobiet jest jak Czerwona Księga, gdzie IUCN wpisuje ginące gatunki,
którym należy stworzyć warunki, aby miały możliwość realizacji...

392. Data: 2009-03-08 23:10:14

Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Mar, 23:04, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:
> Użytkownik "bazzzant" napisał:
>
> Jajka lepiej zostaw bo Paulinka może czytać ;)
>
> ??? Jajka miała w fartuszku?

Dwa jabłuszka

393. Data: 2009-03-08 23:14:20

Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Mar, 23:08, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

r-sandals-get-what-...

> Skarpetki w sandaukach są aseksualne. Po prostu obciach.I w ogóle facet w
> sandaukach i szorcikach jest aseksualny, nawet bez skarpetek - chyba, że

Ale facet który po całym dniu w tropikach zzuje te swoje addidasy też
chyba nie jest specjalnie seksualny?

394. Data: 2009-03-08 23:15:28

Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Mar, 23:08, tren R <t...@n...sieciowy> wrote:

> podtrzymuję korzystną równowagę płynów oragnicznych.

To już chyba drugi dzień z rzędu :)

395. Data: 2009-03-08 23:20:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 8 Mar 2009 16:14:20 -0700 (PDT), bazzzant napisał(a):

ear-sandals-get-what-...

> Ale facet który po całym dniu w tropikach zzuje te swoje addidasy też
> chyba nie jest specjalnie seksualny?

Do tropików nie jedzie się w adidasach - zaklada sie pełne, płócienne buty
z cholewkami lub bez.

396. Data: 2009-03-08 23:37:05

Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Mar, 23:20, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

ear-sandals-get-what-...

> Do tropików nie jedzie się w adidasach - zaklada sie pełne, płócienne buty
> z cholewkami lub bez

Bez, a na cholerę mi bez ;)
Czasami wydaje mi się że masz regułę na każdą okazję

397. Data: 2009-03-09 08:22:09

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> tak oto plecie:

> Spoko nie potrzebuję klepania po pleckach,

Wolisz kopniaka? Ty zboczenico!!!!

Qra

398. Data: 2009-03-09 08:36:10

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> tak oto plecie:

> Gdyby ironia wyszła zza krzaka i kopnęła Cię w dupę, nawet byś nie
> zauważył.

No bo zobaczył Cię i oślepł.

Qra

399. Data: 2009-03-09 08:38:53

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie michał <6...@g...pl> tak oto plecie:

400. Data: 2009-03-09 08:40:35

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> tak oto plecie:

> No to jak Kaziowi notowania, Tobie wróżenie z fusów kujeje :)

Ku... co? ;-)

Qra, jesteś pienkna, kimkolwiek jesteś!!!

Staję się nudna...
CDN...
co mi jest?
Uwaga na donosicieli!!!!!