Z kuchni :-)

401. Data: 2009-03-09 08:41:54

Temat: Re: Z kuchni :-)
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> tak oto plecie:

> Niezła jest ta grupa:) Ostatnio na p.s.d.s się dowiedziałam, że chodzenie
> w różowych martensach do pracy jest be. Na p.s.p mnie ponoć krynolina
> uciska.

Spróbuj jeszcze na pl.soc.medycyna ;-)

> Saulo gdzie jest constans? Co Twoim zdaniem powinna nosić przeciętna
> 28-latka?

Się godnie!

Qra

402. Data: 2009-03-09 08:43:18

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Saulo <s...@l...po> tak oto plecie:

> Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl>
> gp18fj$phr$...@a...news.neostrada.pl
>
> [...]
>
> Daj spokój, dziewczyno.
> Po prostu zmieniaj zdjęcie główne a wszyscy chętni będą mogli dostrzec
> osobę Twą w całej jej wieloaspektowości.

I nie zapomnij w focie w bikini. Albo nawet i bez.

Qra

403. Data: 2009-03-09 08:48:03

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Ikselka <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Pewnie "uciekł", jak chomik mojej córki, kiedy zmuszony był zdechnąć...

Zabrakło mięsa do pasztetu?

Qra, nmsp

404. Data: 2009-03-09 08:48:06

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W Usenecie Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> tak oto plecie:

> Ku... co? ;-)
>
> Qra, jesteś pienkna, kimkolwiek jesteś!!!

> No bo zobaczył Cię i oślepł.
>
> Qra

Rzuciła mu pawia na oczy?!

405. Data: 2009-03-09 08:49:11

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał:

> Wolisz kopniaka? Ty zboczenico!!!!

No cóż, widzę, że czas iść pielęgnować swoje zboczenia w cichości
ducha. Tu za dużo krzyku...

Pozdrawiam - Aicha
--
"Bliżej mają do kosza w najbliższym supermarkecie, o ile jeszcze
nie wywieźli na smietnik..." > nie ma to jak wnikliwa analiza <

406. Data: 2009-03-09 08:50:38

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spędzić ponad 3-4 godziny na tego rodzaju "pogawędce" w niedzielny
wieczór...
zaiste godne podziwu. ;)

--
CB

407. Data: 2009-03-09 09:23:41

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

bazzzant pisze:

> To już chyba drugi dzień z rzędu :)

co innego tankowanie, a co innego uzupełnianie... :)

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

408. Data: 2009-03-09 10:15:50

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wy Qrczak to jakaś fajna werbalnie jesteście.
Śledzę wasze dokonania klawiaturowe z zachwytem.

M.

409. Data: 2009-03-09 10:16:30

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No cóż, widzę, że czas iść pielęgnować swoje zboczenia w cichości
> ducha. Tu za dużo krzyku...

Czyżbyście Kolezanko nie doceniali stymulującego działania publiczności?

M.

410. Data: 2009-03-09 10:18:02

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

cbnet <c...@n...pl>
gp2l12$l3m$...@n...ipartners.pl

> Spędzić ponad 3-4 godziny na tego rodzaju "pogawędce" w niedzielny
> wieczór...
> zaiste godne podziwu. ;)

Zaiste uważam, że to była odpowiednia odskocznia od całodziennego skupiania
się nad tłumaczeniem i wieczornego, równoległego układania folii na podłodze
przed dzisiejszym najazdem fachowców od pylenia :)

Saulo

Staję się nudna...
CDN...
co mi jest?