Z kuchni :-)

71. Data: 2009-03-05 22:54:33

Temat: Re: Z kuchni :-)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 5 Mar 2009 22:55:03 +0100, Aicha napisał(a):

> Tych, którzy pobożni kapłani usunęli, bo nie mogliby czerpać zysków ze
> sprzedawania szczebli z drabiny jakubowej, 30 palców jednego świętego,
> krucyfiksów, ikon i innych takich? (dla czepialskich: sprzedaż oznacza
> tu również czerpanie zysków z wystawiania na widok publiczny)

Tobie tam wszystko jedno.

72. Data: 2009-03-05 22:54:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 5 Mar 2009 13:56:10 -0800 (PST), glob napisał(a):

> Ikselka napisał(a):
> Kurwa z chlewu nawet własnej polskiej literatury nie zna,i gębą
> spierdoloną syczy że patryjotka.

Spierdalaj :-)

73. Data: 2009-03-05 23:05:58

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał w wiadomości:

> Okłamujesz sam siebie - miss natura z grymasem złości na twarzy nie
> sprawia wokół siebie dobrej aury.

A jednak to wiesz. Dałaś się przyłapać. :)

> Nie wierzę: patrzę na przedcześnie postarzałe twarze moich byłych
> koleżanek nauczycielek: złość, podchody i podkopywanie w pracy,
> niewdzięczny zawód sam w sobie - te, które są w moim wieku, wyglądają
> na lat 60 najmniej. I człapią do domów, powłocząc nogami, zgaszone,
> bez ochoty na cokolwiek. Nie lubię tego widzieć - odwracam głowe, kedy
> widzę, jak nauczycielki wychodzą z pracy. Nie lubie widoku kobiet
> umęczonych.

Ja też zawsze wychodziłem z domu, kiedy żona szorowałą podłogę.

> [...]
> prawię...
> Oczywistości o bezsensie pracy zawodowej kobiet, jak każdy światły i
> wolny człowiek, wzięłam pod uwagę w moim JEDYNYM życiu i dlatego póki
> był czas na zmiany, zmieniłam, co mogłam - NIE PRACUJĘ. Mam swoją
> wybraną rolę w życiu do spełnienia, nie narzuconą. Zrobiłam to, bo
> życie mam tylko jedno - reinkarnacja to nie moja wiara :->
> Może Ty w swoim następnym to wszystko zrozumiesz. Nie będziesz wtedy
> musiał szukać wrażeń w tej tam... literaturce, na przykład. Będziesz
> mial uniesienia na własność, bezpośrednio.

Spróbuj jeszcze raz to napisać tak, żeby nie było obraźliwych sugestii.
Potrafisz?

> Kiedy żona nie będzie
> musiała człapać z codziennie do i pracy, umordowana. Uwierz mi :->

Moja nie musi. Sama chce. Mówi, że kocha swoją pracę i nie wyobraża
sobie nie pracować. Jeszcze mówi, że cieszy się, że może komuś
sprzedawać swoją wiedzę i umiejętności. Czuje się potrzebna. Miałbym jej
zakazać?

michał

74. Data: 2009-03-05 23:09:13

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości:

> Spierdalaj :-)

O, szczęśliwa kobieto! To taka odskocznia, prawda? :D

michał

75. Data: 2009-03-05 23:12:18

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> wstyd będzie na przyjęciu komunijnym, do którego ani chybi
> dojrzejesz, zgodnie zresztą z typem sprzedajnej mentalności,
> który prezentujesz :->

Juz sobie stworzyłaś alternatywny wszechświat, w którym zakłamana
Aicha błogosławi dziecku pod krzyżem i po nocy poślubnej (obowiązkowo
pokościelnej) sprawdzi prześcieradło? Może pofolguj sobie i
opowiadanko jakieś napisz albo inny utfur prozom czy tam poezyjom,
skoro tak Cię cudza niezależność poglądów mierzi? I znów muszę
zwierzęcą postać przywołać... tym razem coś o krowie. Mądrej głowie...
itede (ale czy nie oczekuję zbyt wiele?:>).

--
Pozdrawiam - Aicha
"0 tolerancji! Może chcesz moherowy berecik aicha?"

76. Data: 2009-03-05 23:14:50

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak: nazywaniem kogoś moherem na przykład, "damo". Spadaj,
> niedokształcona tępaczko, do KF. I nie radzę Ci popisywac się
> gdziekolwiek moimi danymi, które masz w posiadaniu, ponieważ ja także
> czymś nieczymś dysponuję - nie od parady mam aparat fotograficzny w
> mojej komórce. Takie małe zabezpieczenie - nie mam zwyczaju do końca
> ufać ludziom Twojego typu - czyli tym "zawsze poprawnie nijakim" - i
> się mi kolejny raz sprawdziła słuszność tej postawy. Niestety.

"Bo to zła kobieta była..." ;DDD
"Seksapil! To nasza broń kobieca... "
Wcale nie spadasz coraz niżej, nie możesz się odbić od dna.

michał

77. Data: 2009-03-05 23:17:16

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał w wiadomości:
> Przecież od dawna u mnie jest dużo błedów ,już z tej całej nienawiści
> do mnie zwracałaś mi na to uwagę.

> No i jak, głąbie?

GłOMbie, a nie głąbie.

michał

78. Data: 2009-03-06 01:00:24

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Spierdalaj :-)

Słusznie, ci Chazarzy nigdy swojego nic nie mieli, to zawsze był język cudzy
i ze względu na brak zdolności nazywania, a więc tworzenia własnego języka
przyswajali sobie cudzy ale zawsze, zapewne z powodu braku wychowania,
kaleczyli go miłosiernie przez całe wieki. Wystarczy obejrzeć taki jidisz.
Tę samą zasadę stosują w języku polskim. Oprócz wrodzonej niedbałości jest
to w jakimś sensie objaw megalomanii opartej na też ukradzionej religi
mośków.

79. Data: 2009-03-06 01:03:40

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
n.googlegroups.com...

> On jest tylko "polakiem" - do głąba mu daleko :-
Raczej, jako CHAZAREK to jest polaco czyli złodziej w jezyku
hiszpańskim...

80. Data: 2009-03-06 01:05:28

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Spierdalaj :-)

Nie masz z kim rozmawiać? Przestań się na mnie boczyć.
Olej parcha. Gdzie masz dystans klasowy do szyda?

Staję się nudna...
CDN...
co mi jest?
Uwaga na donosicieli!!!!!