Z przyjemnych tematow -tantra

11. Data: 2004-01-15 08:14:17

Temat: Re: Z przyjemnych tematow -tantra
Od: "Tashunko" <t...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Persona, wirtualnie znana jako *Oasy* napisała zimową porą:

:: No już nie ważne czy są obrazki, moglibyście podać tytuł i autora?

Muszę poszperać w domu, bo nie pamiętam.
Ale wiesz, że jestem świeżo po przeprowadzce i akurat część książek
jest jeszcze w pudłach...postaram się wygrzebać:)

--
***Tashunko***

12. Data: 2004-01-15 15:48:36

Od: "NelaBad" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> No już nie ważne czy są obrazki, moglibyście podać tytuł i autora?
>
> Pozdrawiam
> Andrzej

Chyba rozochocony ;) się znalazł? Ja czytałam "Tantra - sztuka świadomego
kochania", nie pamiętam autora. Magnolia

13. Data: 2004-01-15 15:49:07

Od: "NelaBad" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tashunko" <t...@T...pl> napisał w
wiadomości news:bu5g5g$b00$1@news.onet.pl...

14. Data: 2004-01-15 15:52:52

Od: "NelaBad" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Do dziś nam zostało spanie na " łyżeczkę", ale nie tylko to:)))

Tak, ja spanie "na łyżeczkę" też bardzo lubię, a poza tym stwierdziłam że
chyba wrócę jeszcze do ksiązki :), tym bardziej, że lada dzień witam już
Męża, więc będzie z kim popraktykować /w razie czego;)/ :):):) Pozdrawiam -
Magnolia.

15. Data: 2004-01-15 15:56:48

Od: "NelaBad" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Sorki, jedno mi się wysłanko pomyliło; powinno być pod Oasy, a nie pod Tobą.
Magnolia.

16. Data: 2004-01-16 07:14:07

Od: "Tashunko" <t...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Oj, cieszę się bardzo, razem z Tobą, że już wraca. Miałam się nawet
pytać czy już Go masz w domciu:) Powodzonka i dużo radości w ponownym
praktykowaniu!!:)

--
Pozdrówka gorące!
****Tashunko****

17. Data: 2004-01-18 11:59:11

Od: "Ania K." <ania-kwiecien(wywalto)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oasy" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> No już nie ważne czy są obrazki, moglibyście podać tytuł i autora?
>
> Pozdrawiam
> Andrzej

"Tantra - sztuka świadomego kochania" Autorzy Charles i Caroline Muir, Wyd.
Pusty Obłok Agencja wyd. J. Santorski & CO 1991 r.

--
Pozdrawiam serdecznie
Ania >:-)<-< i Rozalka (09.07.03.)

18. Data: 2004-01-18 12:00:25

Od: "Ania K." <ania-kwiecien(wywalto)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ta książka to z obrazkami?

Nie, ale tu nie o obrazki chodzi ;)
Ciekawa książeczka polecam
--
Pozdrawiam serdecznie
Ania >:-)<-< i Rozalka (09.07.03.)

19. Data: 2004-01-18 12:55:10

Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania K." <ania-kwiecien(wywalto)@o2.pl> napisał w wiadomości

O wlasnie cos z Santorskim. Nie moglem znalezc ksiazki.

zazdrość o faceta o chata
"Podrecznik" do histrorii Polski dla 12 latka
Eutanazja ... ? (II)
zazdrość o rozmowy na czacie
Eutanazja bylibyscie sklonni?