Re: Z rodzina najlepiej na zdjeciu...

From: "tweety" <x...@o...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Z rodzina najlepiej na zdjeciu...
Date: 15 Dec 2003 23:44:55 +0100

> Ale masz dzis slowotok.......
> <ironia>Tak, w Szwecji tyle sobie zycza, i dlatego mamy kupe forsy, bo ceny
> i zarobki wspolgraja ze soba.

to masz sie czym chwalic

> Przy czym nie wypominamy biednym matkom nieplacenia jakichs gownianych
> skladek w przedszkolu (gdyby takie byly) i dzielimy sie z innymi. </ironia>

przeczytaj dokładnie post na psd a potem wyrazaj sie w takim tonie, nie bede ci
sie tłumaczyc postu na psd bo to nie miejsce i nie ta grupa, napisałam tam co
trzeba, szkoda tylko, ze nie napisała nic tam tylko piszesz to tutaj bez
zwiazku z cała sytuacją.

> A teraz wez sobie walerianke, to pomaga na pms.

jakos nie potrzebuję, za to ty kup sobie okulary jak nie umiesz czytac, zyjesz
tam w Szwecji wiec skąd wiesz ile moze kosztowac odzyskanie takich danych tutaj
w Polsce?? aaa zapomniałam ty przeciez wiesz wszystko zarówno o Szwecji i
Polsce i na kazdy temat, zarówno o dzieciach, rodzinie jak i o komputerach,
moze jest geniuszem?? albo cyborgiem??
albo ogrodnikiem??
-----
Magdalena