Re: Z rodzina najlepiej na zdjeciu...

Data: 2003-12-16 10:19:15
Temat: Re: Z rodzina najlepiej na zdjeciu...
Od: tweety <x...@s...pl>

Użytkownik =sve@na= napisał:
> Dopadly cie zaniki pamieci? W takim razie wcale sie nie dziwie, ze
nikt ci
> nie daje pracy.

nie dopadły, nigdy nikomu nie kazałam kupowac auta a jedynie
[powiedziałam,z e ja przewinełabym dziecko w aucie a nie na stole w
knajpie pokazując wszystkim zawartosc pieluszki, a ci co nie maja auta
to ioch problem, moga sobie kupic, ale nikomu nie kazałam kupowac a to
jest róznica, zresztą wróc do tego wątku i poczytaj dokładnie.
A poza tym nie szukam pracy- wychowuje syna...

> Najbardziej lubisz miesko.

kolejny przykład złego czytania, ablo tłumaczenia z polskiego na szwedzki.

> Hm, a najgorzej, jak sie nie zna ortografii i udaje sumienie narodow....
> Prawda?

znowu źle trafiłaś, skoro ty ją tak znasz na wylot to czemu nie
podkresliłas błedu?? a moze nie bardzo wiesz gdzie jest??
i jakos nie udaje sumienia narodów bo nie jestem patriotką i jakos nie
identyfikuję się tak bardzo z tym narodem, ale w odróznieniu od ciebie
mieszkam tu i niestety jestem Polką, ale nie wyjechałam i nie jęczę jaką
ja jestem tam daleko partiotką i jak tęsknie za krajem...

> Zauwaz, ze nie ja jedna w tym watku pisze o wysokich kosztach odzyskiwania
> danych ze sformatowanych (a takze uszkodzonych) HD.
> Co do golebnika - nawet nie wiesz, dlaczego cie nazywam golebica.......
> Szkoda slow.
taaaaaa ty to wiesz najlepiej co ja wiem a czego nie wiem i znowu kulą w
płot...

> Malenka, ty malo bardzo jeszcze wiesz, CNU... :-)

tak masz racje mało wiem bo w odróznieniu od ciebie jestem młodsza i
nie wymadrzam sie na temat zycia, bo tak naprawde nikt z nas nie moze
powiedziec, ze duzo o zyciu wie, ale ty zawsze najwiecej masz do
powiedzenia o sytuacji Polaków tutaj o tym jak Polacy oszukują kraj, jak
nam biednie bo sami sie do tego przyczyniamy, a trzymac swoje 4 litery w
ciepłym kraju, na ciepłej posadce i tak naprawdę daleko ci do polskich
realiów o których tak chetnie udzielasz rad...

> Znow pieniadze? Idz dziewczyno do jakijkolwiek roboty, bo ci brak kasy na
> mozg juz padl.....

nie brakuje mi kasa, jak na razie, zyje mi sie całkiem nieźle , chociaz
w porównaniu do polityków to cienko, ale głodem nie przymieram, a tobie
współczuje zaniku aż takiej polskosc, ze nie pamietasz podstawowych
zwrotów i powiedzeń z jezyka polskiego.

> PLONK

miło mi, wreszcie poszłas po rozum do głowy i nie bedziesz pisac swoich
szwedzkich wypocin do moich postów. Gratuluje pomysłu, jednak masz
móżdzek i myslisz a mówią ze gołebie to głupie ptaki...
------
Magdalena